Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007

Τελευταίες εξελίξεις...

Προφανώς έχετε παρακολουθήσει τις εξελίξεις από την τηλεόραση. Αναρτώ όμως και εδώ την δήλωση που έκανα χθες το βράδυ και ζητώ τις υποδείξεις και τις παρατηρήσεις σας.


"Είναι κρίμα, την ώρα που το ΠΑΣΟΚ και μπορούσε και όφειλε να νικήσει για το καλό του τόπου, έχασε.
Έχουμε, δυστυχώς, υποστεί μία καθαρή και μεγάλη ήττα. Την ώρα αυτή που η δημοκρατική παράταξη είναι πληγωμένη, που βλέπει να διαψεύδονται ελπίδες -ελπίδες όχι κομματικές αλλά για τον τόπο- στέλνω συντροφικό και φιλικό χαιρετισμό τιμής και αναγνώρισης σε όλους τους ψηφοφόρους, τους φίλους, τα μέλη και τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ. Έδωσαν έναν πολύ καλό αγώνα, που θα έπρεπε να έχει δικαιωθεί. Τους στέλνω σαφές και αταλάντευτο μήνυμα ενότητας, ψυχραιμίας, αλλά και προοπτικής.
Συγχαίρω τον κ. Γιώργο Παπανδρέου για την γενναιότητα με την οποία ανέλαβε τις ευθύνες που του αναλογούν και χαίρομαι γιατί με ταχύτητα αποφάσισε να κινηθούν οι καταστατικές διαδικασίες που διέπουν το ΠΑΣΟΚ ως ένα οργανωμένο, σύγχρονο, ευρωπαϊκό, θεσμικό κόμμα.
Στο ΠΑΣΟΚ και στη μεγάλη δημοκρατική παράταξη, που υπάρχει χάριν του τόπου, αρμόζει μία καλύτερη τύχη. Και αυτή την καλύτερη τύχη μπορεί να τη διαμορφώσει ενωτικά και συλλογικά μέσα από τις δημοκρατικές διαδικασίες.
Είναι προφανές ότι είμαι παρών. Το οφείλω στην παράταξη και στον τόπο. Και χαίρομαι γιατί το καταστατικό του ΠΑΣΟΚ προβλέπει την άμεση εκλογή του Προέδρου από το σύνολο των μελών και φίλων και επίσης προβλέπει την πρόταση για τις υποψηφιότητες από έναν σημαντικό αριθμό φίλων και μελών. Πρέπει το κοινωνικό ΠΑΣΟΚ, το αυθεντικό ΠΑΣΟΚ, που αγωνίστηκε, ελπίζει και δικαιούται να είναι αισιόδοξο και υπερήφανο, να μετάσχει δυναμικά, μαζικά και με όραμα προς το μέλλον σε αυτήν την διαδικασία, που θα είναι η αρχή της ριζικής ανανέωσης του ΠΑΣΟΚ, γιατί πρέπει να αποκαταστήσουμε έναν επίπλαστο συσχετισμό που καταγράφηκε σήμερα. Δεν είναι αυτός ο πραγματικός συσχετισμός για το ΠΑΣΟΚ".

829 Comments:

At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 10:17:00 πμ, Blogger Nick said...

Καταρχήν καλησπέρα,
χάρηκα πολύ που σας είδα τόσο αποφασιστικό χθες το βράδυ. Χαίρομαι γιατί το Πασόκ όντως μπορεί να δώσει παραπάνω στην πολιτική αυτού του τόπου. Όχι όμως με τον κύριο Παπανδρέου. Δεν λέω, καλός υπουργός εξωτερικών αλλά, προτιμώ Βενιζέλο. :)
Τα σχόλιά μου όμως δέν είναι καλά. Δεν μπορώ να πω οτι το Πασόκ έδωσε καλό αγώνα. Και μόνο που έκανε πολιτική πάνω στα καμμένα ήταν καμένο χαρτί. Επιπλέον το όξυνε την πολιτική σκηνή επίσης το θεωρώ μεγάλο πολιτικό λάθος. Γιατί όπως και να το κάνεις, ασχέτως τι λένε όλοι οι πολιτικοί, για να τους ψηφίσει ο λαός, ο Καραμανλής και να ήθελε, δεν προλάβαινε σε 3 χρόνια να φέρει σε έσχατο σημείο την χώρα.
Ας μήν παίζουμε στην πλάτη του ελληνικού λαού παιχνίδια συμφερόντων, γιατί ο Νεοέλληνας δέν είναι χαζός, απλά δεν έχει καλή μνήμη. Και κάτι ακόμα. Επειδή γνωρίζω κάπως την διαδικασία των εκλογών, θα ήθελα να θέσω ένα θέμα, για την αντι-συνταγματικότητα που έχει επιδείξει το Πασόκ σχετικά με το θέμα των πρόωρων εκλογών. Ήμαρτον πιά. Εκλογές γίνονται κάθε 4 χρόνια και μόνον θέμα υψίστης σημασίας μπορεί να βάλει την Ελλάδα σε πρόωρες εκλογές. Δυστυχώς το Πασόκ το έκανε καραμέλα απο τον Φεβρουάριο.
Για να μήν σας κουράζω, γιατί θα μπορούσα να γράφω για ώρες, εύχομαι ο Γ.Παπανδρέου να φύγει απο την αρχηγεία του Πασόκ και να δώ εσάς. Επίσης εύχομαι να σας δώ να οδηγείτε το Πασόκ στην πρώτη του πραγματική αντιπολιτευτική θητεία. Μόνο έτσι θα πάει ο τόπος μπροστά. Γιατι και η αντιπολίτευση δέν ειναι ήττα. Είναι σκοπός, είναι καθήκον.
και πάλι όλες μου τις ευχές.

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 10:19:00 πμ, Anonymous ngero@tee.gr (Νικος Γερογιαννακης) said...

Πολλές φορές στην ζωή μας έχουμε σκεφτεί την ρήση ‘ το γοργόν και χάρη έχει’.
Η δήλωση σας λοιπόν πιστεύω πως ταιριάζει όσο τίποτε άλλο, σε αυτή την χρονική στιγμή. Δεν πρέπει όμως σε καμία περίπτωση να αμφισβητηθεί η εκσυγχρονιστική προσπάθεια του Γ. Παπανδρέου όπως και η ηγετική του φυσιογνωμία, η οποία πιστεύω απλά ότι δεν αφέθηκε να φανεί όπως έπρεπε, σε αυτό φέρει ολόκληρη την ευθύνη. Θέλω να πιστεύω ότι δεν θα διαπράξετε το ίδιο λάθος. Όπως πιστεύω ότι πλέον διλήμματα του τύπου ‘αναχρονιστική δεξιά’ κλπ δεν πείθουν όπως παλιά. Γιατί έχουν αλλάξει πλέον οι κοινωνικές, προσωπικές, πολιτισμικές και πολιτικές ανάγκες του Έλληνα. Είναι σαφές ότι θέλει να περάσει σε άλλη διάσταση, σε άλλο επίπεδο σκέψης, πράξης, αρχών και πολιτικής έκφρασης.
Σας εύχομαι καλή επιτυχία και πορεία στον δρόμο που διαλέξατε

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 10:28:00 πμ, Blogger LOCKHEART said...

Έχεις απόλυτο δίκιο, καλή επιτυχία στη χρήσμα της αρχηγίας που ευχομαι να γίνει το συντομοτερο δυνατον , διότι στο ορίζοντα υπάρχει και η εκλογη του προέδρου της δημοκρατίας. Έπρεπε το ΠΑΣΟΚ να κατέβει με εσένα αργηχό σε αυτές τις εκλογές. Ευχομαι ότι καλύτερο.

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 10:37:00 πμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Μάλλον έχετε ακουστά τον Ιζνογκούντ "θέλω να γίνω χαλίφης στη θέση του χαλίφη". Το ήθος που επαγγέλεστε με τόση ένταση απέχει πολύ από αυτό που χθες βράδυ παρουσιάσατε. Ο τόπος έχει ανάγκη από ήθος και ευθύνη όχι από φιλόδοξους ίσως και ματαιόδοξους πολιτικούς.

Το πλούσιο λεξιλόγιό σας μάλλον αγνοεί τη λέξη "μετάνοια". Αυτή οφείλετε κύριε Βενιζέλο και στην παράταξη που σας ανέδειξε και ανέχθηκε και στη χώρα.

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 10:44:00 πμ, Blogger PanagiotisL said...

Λυπάμαι που το λέω, αλλά η ως τώρα πορεία σας σε τούτο εδώ το blog εγγυάται 'μία από τα ίδια': ξύλινη γλώσσα, αλαζονεία και υποκρισία.

Οι έλληνες ψηφοφόροι (αν και όχι όσοι θα ήθελαν) σας έστειλαν το μήνυμα: 'Ή θα γίνετε Άνθρωποι, ή θα πάτε σπίτια σας'. Εσείς, καθώς βρίσκεστε σε έναν άλλο κόσμο, καταλάβατε ότι το πρόβλημά μας ήταν τα πρόσωπα και 'προσφερθήκατε'.

Προβλέπω στις επόμενες εκλογές άλλο ένα βαθύ μαύρισμα... και δεν θα είναι από ηλιοθεραπεία.

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 10:45:00 πμ, Blogger Κόβοντας Δρόμο said...

Η χώρα μας αξίζει μια καλύτερη αντιπολίτευση. Χωρίς λαϊκισμούς, υπεύθυνη, σοβαρή. Που να έχει το θάρρος να συνεργαστεί στα μεγάλα εθνικά θέματα και με τη κυβερνητική παράταξη. Επιτέλους, όχι άλλοι μπλέ και πράσινοι διαχωρισμοί. Είστε έξυπνος άνθρωπος, που αν τιθασεύσει το λόγο και τις φιλοδοξίες του μπορεί να συνεισφέρει στο τόπο. Καλή δύναμη!

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 10:45:00 πμ, Anonymous Αντίπατρος said...

Κ. Βενιζέλο, φυσικά και στηρίζω την χτεσινή σας πρωτοβουλία. Είναι άλλωστε κάτι παραπάνω από φανερό ότι το ΠΑΣΟΚ των τελευταίων χρόνων και δη των χρόνων της (δι)ακυβέρνησης Καραμανλή και των λοιπών αστοιχείωτων πολιτικά προσώπων, υπήρξε ακόμα περισσότερο απόν και από την ίδια τη ΝΔ.

Δεν γνωρίζω τις εκτιμήσεις των κομματικών σας οργάνων, αλλά επιτρέψτε μου να διαπιστώσω πως η μάχη δεν χάθηκε στο επικοινωνιακό κομμάτι. Το ΠΑΣΟΚ έπαιξε σκληρό ροκ στο θέμα της εικόνας του και αυτής της ΝΔ, αλλά δυστυχώς ενώ μπορεί να είχε καλούς εκτελεστές του έλειπαν οι εμπνευσμένοι μουσικοί. Η αλήθεια είναι πως όλον αυτόν τον καιρό εξισώθηκε πολιτικά με τη ΝΔ, γιατί εδώ και καιρό πολλοί από εμάς διαπιστώνουμε την αδυναμία του να δώσει ένα ισχυρό στίγμα στη σκηνή της χώρας. Να δώσει το στίγμα εκείνο που όλοι περιμένουμε από ένα κεντροΑΡΙΣΤΕΡΟ κόμμα.Οι νεοφιλελεύθερες επιλογές των τελευταίων ετών δυστυχώς μας απομάκρυναν από τον χώρο εκείνο που κάποτε υπήρξε πρωτοπόρος στην αφύπνιση των Ελλήνων και στην μετατροπή τους από ΥΠΗΚΟΟΥΣ ΣΕ ΠΟΛΙΤΕΣ.

Ο λαός του ΠΑΣΟΚ στην συντριπτική του πλειοψηφία Δημοκρατικός και Αριστερός έχει νομίζω πλέον φανεί ξεκάθαρα πως έχει απογοητευτεί από τις επιλογές της ηγεσίας του. Αν θέλουμε νεοφιλελευθερισμό, για ποιον λόγο να επιλέξουμε τον νεόκοπο του ΠΑΣΟΚ και όχι αυτόν της ΝΔ; Όχι, δεν είναι αυτό που περιμένουμε από το ΠΑΣΟΚ. Αυτός είναι ο λόγος που σε αυτές τις εκλογές η ψήφος μας πήγε στην Αριστερά και όχι στο ΠΑΣΟΚ.

Οι λόγοι της ήττας δεν είναι επικοινωνιακοί, αλλά ιδεολογικοί. Το ΠΑΣΟΚ υπάρχει για να καλύψει την ανάγκη της ελληνικής κοινωνίας για μία κεντροαριστερή διακυβέρνηση με ευαισθησίες σε όλα τα νέα ζητήματα που έχουν ανακύψει, για να σταθεί δίπλα στον πολίτη που το ίδιο το ΠΑΣΟΚ γαλούχησε μετά τη χούντα.

Δυστυχώς δεν έχετε την ευχέρεια να έχετε ψηφοφόρους-οπαδούς, όπως η ΝΔ. Η μεγάλη δημοκρατική παράταξη είναι τέτοια γιατί απαρτίζεται από Δημοκράτες και σαν τέτοιοι οι τελευταίοι διαλέγονται, σκέφτονται και κρίνουν. Ακούστε λοιπόν την κρίση τους και ανοίξτε διάλογο με τη βάση σας. Διάλογο δημοκρατικό όπως αξίζει στην παράταξή μας.

Σας εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία και ελπίζω να κινήσουμε όλοι μας τις διαδικασίες εκείνες που θα ξανακάνουν το ΠΑΣΟΚ την πρωτοπορία της κεντροαριστεράς στην Ελλάδα και θα του επιτρέψουν να την μεταμορφώσει όπως έκανε και το '81.

Οι καιροί ου μεναιτοί.

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 10:48:00 πμ, Blogger Λυκαων said...

Κύριε Υπουργέ,

σας είχα πει στο προηγούμενο ότι ο λαός θα δώση την απάντηση που αρμόζει προς κάθε πλευρά, ό.ε.δ.

Η καινούργια μέρα που ξημέρωσε φώτισε το πολιτικό τοπίο, έτσι που κανένας να μην έχη πλέον απορίες ή αμφιβολίες.

Η παρουσία του ΠΑΣΟΚ στη νέα Βουλή, δεν μπορεί παρά να είναι σθεναρή και αποφασιστική. Ο μέχρι τώρα αρχηγός σας είχε δείξει καθαρά ότι δεν έχει τα φόντα να ανταποκριθή στις απαιτήσεις του καιρού. Το αναμάσημα των συνθημάτων του πατέρα του και του παππού του αποδείχθηκαν πυροτεχνήματα με βρεμμένα φυτίλια. Δυστυχώς, φάνηκε να αγνοή ότι τα πυροτεχνήματα είναι μιάς μόνο χρήσης, όπως και τα σπίρτα.

Το αποτέλεσμα των ψήφων που άφησαν εκτός Βουλής παλιότερα ιδρυτικά στελέχη αλλά και η καταφανώς χαμηλή αριθμητικά επιτυχία όσων εξ αυτών εξελέγησαν, δείχνει ότι ο λαός του ΠΑΣΟΚ επιθυμεί νέα πρόσωπα, νέες αντιλήψεις και νέα χάραξη πολιτικής.

Αυτό απαιτεί και η νέα σύνθεση της Βουλής. Δεν πρέπει με κανένα τρόπο να επιτραπή στο μέλλον η συνήθης αλλαζονεία της ΝεοΔημοκρατικής διακυβέρνησης κι αυτό μπορεί να το αποτρέψη η δυναμική παρουσία ενός ηγέτη της αξιωματικής αντιπολίτευσης σε ένα ρόλο που εσείς δείξατε ότι μπορείτε να παίξετε.

Μην διστάσετε, κύριε Υπουργέ, να αναλάβετε τα ηνία και θα εκπλαγήτε ευχάριστα όταν θα ανακαλύψετε ότι υπάρχουν πολλοί που ελπίζουν και εμπιστεύονται τις αποδεδειγμένες ικανότητές σας και θα σας στηρίξουν στο έργο σας, ακόμη και αν βρίσκονται τώρα εκτός ΠΑΣΟΚ.

Καλή επιτυχία
Λ.-



___________
Στο προηγούμενο θέμα σας εξαφανίστηκε ένα δεύτερο σχόλιο, που σας είχα αποστείλει. Είμαι σίγουρος ότι πρόκειται για κάποια τεχνική δυσλειτουργία.

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 10:49:00 πμ, Blogger makis74 said...

κ. Βενιζέλο, σας συγχαίρω για την πρωτοβουλία. Ήδη δημιουργήσατε ένα κύμα αισιοδοξίας και επαναπροσδιορισμού των προσδοκιών που οφείλει να υπηρετεί η Δημοκρατική Παράταξη. Ωστόσο θα ήθελα να σας θέσω ένα, κατά τη γνώμη μου, ουσιαστικό ερώτημα. Τα χθεσινά αποτελέσματα επισημαίνουν μια σαφή διαρροή ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ προς τα κόμματα της άλλης αριστεράς, συμφωνείται πως ο λαός ζητά την επανασύσταση ενός πιο αριστερού ΠΑΣΟΚ; αν ναι θα συμβαδίσετε με την άποψη αυτή;

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 10:51:00 πμ, Blogger JD said...

«Δεν είναι αυτός ο πραγματικός συσχετισμός για το ΠΑΣΟΚ»
Βαγγέλη, η δήλωση σου αυτή με προβλημάτισε θετικά από χτες το βράδυ που την άκουσα. Και είναι και δική μου πεποίθηση αυτό.
Εκτιμώ ότι ο Γιώργος Παπανδρέου είναι μεγάλο κεφάλαιο για το τόπο και αυτό το έχει αποδείξει ο ίδιος. Τι δε πήγε καλά; Γιατί αυτό το αποτέλεσμα ενάντια σε μία πασιφανώς επικίνδυνη διακυβέρνηση; Ότι και αν συμβεί από δω και στο εξής είναι σημαντικό να γίνει με τον τρόπο που αρμόζει σε ένα πραγματικά δημοκρατικό κόμμα όπως το ΠΑΣΟΚ. Το ειδικό βάρος το δικό σου καθώς και άλλων στελεχών όπως της Άννας Διαμαντοπούλου είναι ικανό να δείξει ποιος είναι ο πραγματικός συσχετισμός για το ΠΑΣΟΚ. Ακολουθούν δύσκολες ημέρες.

Να΄σαι καλά.

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 10:55:00 πμ, Anonymous Τελης said...

προχωρα δυνατα αποκατέστησε την πραγματικη δυναμη του ΠΑΣΟΚ, ήσουν σαφής...πραγματι δεν νοείται αλλος αρχηγος εκτος του Ε. βενιζελου...

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 11:02:00 πμ, Anonymous Politis_ath said...

Θετική και υπεύθυνη πρωτοβουλία.
Εύχομαι και ελπίζω να κινηθούν γρήγορα οι καταστατικές διαδικασίες έτσι ώστε να μην υπάρξει στην Βουλή κενό αντιπολίτευσης.



Καλή επιτυχία!

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 11:06:00 πμ, Blogger monahikoslikos said...

Νομίζω ότι υπήρξες πολύ ευγενής απέναντι στον μοιραίο αρχηγό που οδήγησε το κίνημα στην πιο ταπεινωτική ήττα και μάλιστα από τη χειρότερη κυβέρνηση από μεταπολίτευση και μετά.
Το γόρδιο δεσμό όμως δεν προσπαθούμε να το λύσουμε με φίλους και περαστικούς.
Καταστατικό συνέδριο, τώρα, για να αλλάξει η απαράδεκτη διάταξη για την εκλογή του αρχηγού από τους περαστικούς.
Αλλιώς πολύ φοβάμαι ότι το ΠΑΣΟΚ αργά ή γρήγορα θα οδηγηθεί στη διάσπαση.

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 11:09:00 πμ, Anonymous tolisman said...

Γεια σου ρε Βαγγέλη!

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 11:09:00 πμ, Anonymous Nod said...

Σαφής τοποθέηση. Είναι δεδομένο ότι η πιο δυναμική παρουσία του Βενιζέλου στην αρχηγία του ΠΑΣΟΚ θα ανασύρει από την (α)πολιτική απραξία και ένα πλήθος αφυδατωμένων ιδεολογικά πολιτών. Είναι εξίσου βέβαιο ότι ο στέρεος ρητορικός λόγος και η πίστη στις δυνατότητες του θα εξεταστεί σε αντιστοιχία με έναν σαφή πολιτικό προσανατολισμό ο οποίος θα αποφεύγει τις προφανείς αντιφάσεις και τους μη πειστικούς συγκερασμούς. Θεωρώ ότι η ανάληψη ρίσκου και ο μεστός πολιτικός λόγος θα είναι το κρίσιμο σημείο, η ανάδειξη της σαφήνειας σε σταθερή παράμετρο, όπως στην δήλωση στο Ζάππειο.

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 11:10:00 πμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Αργησες να κανεις κατι που περιμεναμε πολλα χρονια...Επιτελους εισαι ΠΑΡΩΝ!!!!
Ειμαι σιγουρη πως ο νεος Πρωθυπουργος θα εισαι ΕΣΥ και ειλικρινα νιωθω ανακουφιση και μονο που το σκεφτομαι!!!

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 11:11:00 πμ, Anonymous Ανώνυμος said...

ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΘΕΜΑ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΑΣΚΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Κ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΝΩΠΕΣ ΟΙ ΜΝΗΜΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ .ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ Η ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ ΩΣ ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΥΜΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΝΕΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 11:15:00 πμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Βαγγέλη είσαι η τελευταία ελπίδα του κινήματος. Πρέπει να δώσεις σαφή ιδεολογικό στίγμα στο κόμμα και να το επαναφέρεις σε "αριστερούς δρόμους"

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 11:15:00 πμ, Blogger Γιωργος Σακελλιων said...

Αγαπητέ Βαγγέλη,
Μέσα στη συλλογική πίκρα της χθεσινής ήττας, την αγανάκτηση για την πορεία της παράταξης και την αδυναμία της να αρθρώσει πειστικό εναλλακτικό λόγο απέναντι στην "χειρότερη κυβέρνηση της μεταπολίτευσης", η τοποθέτησή σου ήταν μια ανάσα ελπίδας και προοπτικής.
Προχώρα δυνατά!!!!
Θα είμαστε όλοι μαζί σου.

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 11:18:00 πμ, Anonymous ΔΗ.ΣΥ.Ε. - ΑΤΕ said...

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΚΛΟΓΗ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΙΤΙΑ…(17-9-2007).



Το ότι επί τριάμισι χρόνια τάκαναν θάλασσα, είναι πανθομολογούμενο, εν πολλοίς κι απ΄ τους ίδιους…
Το ότι η πολιτική τους χειροτέρεψε την –οικονομική – θέση των πολλών κι ωφέλησε τους λίγους και τις πολυεθνικές, αυταπόδεικτο…
Το ότι, η αλαζονεία και η ασχετοσύνη ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά των περισσότερων στελεχών τους, πέραν πάσης αμφισβήτησης…
Το ότι βουτήχθηκαν στα σκάνδαλα, τις μίζες και τις κλεψιές, σίγουρο…

Κι όμως, επέπλευσαν !...

Οι αντιλαϊκοί, οι αντεργατικοί, οι άσχετοι, οι άχρηστοι, οι μιζαδόροι, οι κλέφτες !...
Συνεχίζουν !... ( Έστω, με μικρότερη στήριξη…).

Ο λαός ψήφισε στις 16-9-2007 και πέρα από την πρωτιά της Ν.Δ., το πρώτο χαρακτηριστικό της ψήφου του, είναι η μείωση των ποσοστών της Δεξιάς και η αύξησης των ποσοστών της κεντροαριστεράς.
Το δεύτερο, όμως, χαρακτηριστικό της λαϊκής ψήφου έγκειται στο γεγονός πως εντός της κεντροαριστεράς το ΠΑΣΟΚ, μείωσε το ποσοστό του !...

Το εκλογικό αποτέλεσμα δείχνει πως το ΠΑΣΟΚ κρίθηκε και επικρίθηκε, (σχετικά πάντοτε), όχι γιατί δεν έκανε σωστή, (και σκληρή), αντιπολίτευση στην απαράδεκτη κυβέρνηση της Ν.Δ., αλλά επειδή οι εναλλακτικές του πολιτικές προτάσεις δεν χαρακτηρίζονται από την ΄΄αριστερή΄΄ στρατηγική…
Οι λαϊκές κοινωνικές δυνάμεις έκριναν ότι η πολιτική αντιπρόταση του ΠΑΣΟΚ κινείται κι αυτή, εν πολλοίς, στα πλαίσια της κεντροδεξιάς, (περισσότερο δεξιάς), στρατηγικής και δεν ξεφεύγει από την πεπατημένη των τελευταίων, σχεδόν, 20 χρόνων.
Πρόκειται για την πολιτική πεπατημένη, η οποία έχει κρατήσει το χάσμα μεταξύ ευρωπαϊκών και ελληνικών μισθών, μεταξύ υψηλόμισθων και χαμηλόμισθων στρωμάτων εργαζομένων, μεταξύ των αυξήσεων στα κέρδη των μεγάλων επιχειρήσεων και των αυξήσεων στις αποδοχές των ανθρώπων της εργασίας στα αστικά κέντρα και την ύπαιθρο.

Στην άσκηση αυτής της πολιτικής, της πλήρως - ή σχεδόν πλήρως - υποταγμένης στους ανεξέλεγκτους και γι αυτό, σφαγιαστικούς κανόνες της ελεύθερης αγοράς και τις ντιρεκτίβες των κέντρων του άκρατου νεοφιλελευθερισμού, οι δεξιοί πολιτικοί κι τα δεξιά κόμματα τα καταφέρνουν καλά γιατί βρίσκονται στα νερά τους. Δεν μπορείς να τους αντιμετωπίσεις παριστάνοντας τον …καλύτερο…

Η πολιτική του κόμματος που ηγείται της κεντροαριστεράς, του ΠΑΣΟΚ, πρέπει ν΄ αλλάξει και στο κέντρο της να θέσει την εξυπηρέτηση και την προώθηση των συμφερόντων του μεγάλου κομματιού της ελληνικής κοινωνίας, των λαϊκών στρωμάτων, που είτε υποφέρουν από τη φτώχια, είτε ΄΄ρίχνονται΄΄ και αδικούνται, συνέχεια, στην κατανομή του παραγόμενου εθνικού προϊόντος.

Η ΔΗ.ΣΥ.Ε. είναι, βέβαια, συνδικαλιστική παράταξη, που στόχο έχει να εκφράσει και να προωθήσει τα εργασιακά δικαιώματα και συμφέροντα των συναδέλφων στην ΑΤΕ. Αυτό θα συνεχίσει να κάνει με την ίδια αποφασιστικότητα και συνέπεια, στηριζόμενη στην ψήφο και την εμπιστοσύνη των εργαζομένων.
Οι ιδεολογικές και πολιτικές αναφορές της υφίστανται προκειμένου να υποβοηθούν την συνδικαλιστική της δράση και τους στόχους της.
Παράλληλα, όμως, οι παρεμβάσεις της στην κεντρική πολιτική σκηνή, στο βαθμό που γίνονται με σκοπό την εξυπηρέτηση των εργατικών συμφερόντων, είναι, όχι μόνο αναγκαίες, αλλά και επιβεβλημένες. Και θα τις κάνει…

http://www.seate.gr/paratakseis/disye/new_page_1.htm

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 11:20:00 πμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Θεωρώ πως η συγκεκριμένη δήλωση την δεδομένη χρονική στιγμή θα δώσει στον κόσμο της Σοσιαλιστικής Αριστεράς μια ελπίδα. Ελπίδα, η οποία κινδύνεψε να χαθεί χθες με τα πρώτα αποτελέσματα λίγο μετά τις 19:00. Η ελπίδα αυτή, στο πρόσωπό σας πλησιάζει περισσότερο στην πραγματοποίηση της αλλαγής του πολιτικού σκηνικού.Μπείτε μπροστά με δυνατό λόγο και δυναμική παρουσία. ΤΟ ΠΑΣΟΚ το χρειάζεται.

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 11:20:00 πμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Συμφωνω με το σχόλιο σας .
Θεωρώ ότι πάνω απο ολα ηττήθηκε η αξιοπρέπεια του μέλους και ψηφοφόρου του κινήματος και ηττήθηκε γιατι το ΠΑΣΟΚ δεν κατάφερε να παρουσιάσει στον κόσμο ενα προγραμματικό πλαίσιο και να το κοινωνήσει με τον απλό κόσμο.Δεν μπορεί κ.βενιζέλο να μιλάμε εμεις για το προγραμματικό πλαίσιο του ΠΑΣΟΚ απο εδώ και το επίσημο πασοκ να μην πράττει τίποτα προς αυτην την κατευθυνση.
Δεν μπορεί να έχεις μια κυβέρνηση που καταρρεει απο το βάρος των πυρκαγιών και η κοινή γνώμη να ασχολείται με τις επιλόγες του ψηφοδελτιου επικρατείας , δεν φταίει το ψηφοδέλτιο επικρατείας ούτε η κοινή γνώμη αλλά οι επιλόγες.
Το ΠΑΣΟΚ απαιτεί να βρεί , οπως έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ και αυξησε τα ποσσοτά του , ένα σαφή προοδευτικό στίγμα και εναν πολιτικό ηγέτη που να αναλαμβάνει ΣΑΦΗ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΡΙΣΚΑ.
Σας ευχαριστώ πολύ,
Χρήστος Λουτράδης

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 11:21:00 πμ, Blogger akb8862 said...

Μαζί σου & όλοι ενωμένοι.Καλό κουράγιο & δύναμη.Είσαι άξιος & θα φέρεις σύντομα την ποθητή ανατροπή!

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 11:25:00 πμ, Blogger Spikon said...

Όλα καλά κύριε Βενιζέλο. Μήπως όμως βιαστήκατε λίγο; Ούτε 24 ώρες δεν έχουν περάσει. Δείχνει λίγο άσχημο αυτό.

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 11:26:00 πμ, Anonymous Υπόστροφος said...

Ο κόσμος του ΠΑΣΟΚ, η χώρα ολόκληρη, περιμένει από εσάς την ελπίδα. Καλή επιτυχία!

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 11:38:00 πμ, Anonymous ΗΛΙΑΣ1977 said...

Πράγματι "είναι κρίμα" κ. Βενιζέλο, το ΠΑΣΟΚ να ηττήθηκε με εξευτελιστικό ποσοστό από τη "χειρότερη κυβέρνηση της μεταπολίτευσης". Αλλά η ήττα δεν ήρθε χθες, η ήττα ήταν βέβαιη σε *κάθε* δημοσκόπηση εδώ και τριάμιση χρόνια (ναι, οι δημοσκοπήσεις λένε -σχεδόν πάντα- την αλήθεια, εκτός αν φοράει κανείς χρωματιστά γυαλιά).

Προέρχομαι από καρα-ΠΑΣΟΚική οικογένεια, αλλά προσωπικά δεν ψήφισα ΠΑΣΟΚ το 2004 ούτε βέβαια χθες. Έχω γίνει κακός σε οικογένεια και φίλους, προβλέποντας από το 2003 τις επερχόμενες ήττες επί ηττών. Σας αρέσει δεν σας αρέσει να το ακούτε και ακόμα περισσότερο να το πιστεύετε, ο λαός έχει *σιχαθεί* το ΠΑΣΟΚ και τις συμπεριφορές του όλα αυτά τα χρόνια. Η εκλογική βάση του ΠΑΣΟΚ αποτελείται από την παραδοσιακή ελληνική αριστερά που με αριστοτεχνία διέλυσε/ενσωμάτωσε ο χαρισματικός Ανδρέας. Αλλά στο ΠΑΣΟΚ δεν έχει μείνει αριστερό στέλεχος πλην μερικών ρομαντικών. Όχι στα λόγια, αλλά στις πράξεις. Οι "σοσιαλιστικοί" γάμοι εις Παρισίους, οι αρπαχτές στο Χρηματιστήριο, οι βόλτες με ξένα κότερα, η δωρεάν διαμονή σε φιλικά ξενοδοχεία, και γενικά ο συναγελασμός και η διαπλοκή των στελεχών του Κινήματος με την οικονομική ολιγαρχία που κυβερνά στην πράξη τη χώρα έστειλαν το ΠΑΣΟΚ στα εκλογικά τάρταρα (και ελπίζω για το καλό της δημοκρατίας όχι στο "χρονοντούλαπο της Ιστορίας"). Και βέβαια ο λαός γνωρίζει (όπως φρόντισε να τονίσει και ο Γιώργος Παπανδρέου στη χθεσινή δήλωσή του) ότι για την κατάντια (όχι κατάσταση) της χώρας, ευθύνεται και το ΠΑΣΟΚ. Ευθύνεται *κυρίως* το ΠΑΣΟΚ λέω εγώ! Ανίκανος ο Καραμανλής, σύμφωνοι. Αλλά παρέλαβε ένα κράτος διαλυμένο -- όχι οικονομικά (αυτό μαγειρεύεται κατά βούληση κάθε φορά) αλλά πολύ χειρότερα διοικητικά και ηθικά. Το ΠΑΣΟΚ μετέτρεψε τη μονιμότητα σε ασυδοσία και την αγραμματοσύνη σε προσόν διορισμού, το ΠΑΣΟΚ βόλεψε όλους τους αποτυχημένους πολιτευτές του στις ΔΕΚΟ και τις βύθισε, το ΠΑΣΟΚ δημιούργησε τη νέα οικονομική τάξη των σοσια-ληστών της Εκάλης --και όσο πιο σύντομα το παραδεχτείτε δημοσίως χωρίς να μασάτε τα λόγια σας, τόσο πιο σύντομα θα αρχίσετε να κερδίζετε σιγά-σιγά την εμπιστοσύνη του λαού. Του λαού που καλώς η κακώς έχει ξεχάσει τι σημαίνει Δεξιά, αλλά δεν μπορεί να ξεχάσει τι θα πει πράσινη μάσα και αλλαζονία.

Και φυσικά η ευθύνη για όλα αυτά τα αίσχη βαρύνει *και* εσάς κ. Βενιζέλο, όχι κατ'ανάγκη προσωπικά (δεν έχει υποπέσει στην αντίληψή μου κάποια έκνομη ή προκλητική κοινωνική συμπεριφορά σας. σε αντίθεση με πολλούς συντρόφους σας), αλλά πολιτικά. Η χθεσινοβραδυνή δήλωσή σας δεν ήταν έκπληξη για κανέναν: Εδώ και χρόνια όλοι οι μη λοβοτομημένοι κάτοικοι αυτής της τριτοκοσμικής χώρας γνώριζαν ότι χτίζατε το ηγετικό προφίλ σας, όλα τα Μέσα σας αποκαλούσαν εν δυνάμει αρχηγό και ουδέποτε το αρνηθήκατε, όλοι έκοβαν το χέρι τους ότι περιμένατε το Γιώργο στη γωνία για να του ρίξετε το γάντι. Αλλά και η καρεκλομαχία είναι ένα άθλημα που ο λαός έχει σιχαθεί, και ενδέχεται να "κάψει" τον οποιονδήποτε νέο αρχηγό ήδη πριν προλάβει να αναλάβει, επειδή δείχνει ένα ΠΑΣΟΚ αδιόρθωτο, που ενδιαφέρεται μόνο για την επάνοδό του στην εξουσία και την ανάληψη των κλειδιών του κρατικού ψιλικατζίδικου.

Θα πρότεινα να αφήσετε όλοι σας τα Βυζαντινά παρασκήνια, και να μιλήσετε στο λαό Ελληνικά και λαϊκά (όπως -τι τραγικό- έχει απομείνει μόνος να μιλάει ο... Καρατζαφέρης, ο αποκαλούμενος λαϊκιστής από το ατσαλάκωτο, αποστειρωμένο γαλάζιο και πράσινο πολιτικό κατεστημένο). Ήρθε η ώρα για την *απόλυτη* αυτοκριτική του Κινήματος, και για *αιματηρές* αποφάσεις και εκκαθαρίσεις. Ο Γιώργος έχασε γιατί δεν τα τόλμησε. Δεν έβγαλε τους διεφθαρμένους από τα ψηφοδέλτια και αρκέστηκε στη μερική ανανέωσή τους αφήνοντας το λαό να βγάλει το φίδι από την τρύπα (αλλά όταν κατεβαίνει ένας νέος ίσως αξιόλογος αλλά άγνωστος, και ένας παλιός και διεφθαρμένος μεν, με μηχανισμούς δε, εκλέγεται δυστυχώς ο δεύτερος).

Εσείς θα τα τολμήσετε; Θα στείλετε τους πράσινους αλαζόνες σπίτι τους με το καλημέρα, ή θα βυθιστείτε και εσείς στο βούρκο των εσοκομματικών συμβιβασμών που λέρωσαν Σημίτη και Παπανδρέου; Εύχομαι να φανείτε αντάξιος του Ανδρέα στις καρατομήσεις αν εκλεγείτε (και εύχομαι να μην ακούσω ότι "δεν είναι θέμα προσώπων", "δημιουργική σύνθεση" και άλλα νερόβραστα).

Καλή επιτυχία όχι μόνο σε εσάς ή οποιονδήποτε συνυποψήφιο, αλλά πρωτίστως στο ΠΑΣΟΚ της νιότης μου. Μακάρι να κερδίσει ο καταλληλότερος και όχι ο πιο διαπλεκόμενος ή ο έχων τους αποτελεσματικότερους κομματικού μηχανισμούς.

ΥΓ Συγνώμη για το ελαφρώς ασύντακτο/αδόμητο των σκέψεων και το πρόχειρο ύφος. Γράφω από την εργασία μου (και εις βάρος αυτής :), γιατί η στιγμή είναι ιστορική.

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 11:41:00 πμ, Anonymous Κωστής Κατσακιώρης said...

Είναι σαφές, εδώ και αρκετό καιρό απο τη μεριά σας, ότι προαλείφεστε για αρχηγός ενος "νέου"(;)ΠΑ.ΣΟ.Κ..
Φαντάζομαι ότι θα βρείτε υποστηριχτές, επιχειρηματίες, εκδότες και άλλους που θα "ποντάρουν" στο "άλογο" σας...
Μπορείτε να με πείσετε για το αντίθετο;
θα είμαστε ΟΛΟΙ εδώ "παρών" με δύναμη και υγεία και θα περιμένουμε να δούμε μιά άλλη Ελλάδα που ευαγγέλεστε όπως και το όνομα που φέρετε...

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 11:43:00 πμ, Blogger Λόρδος Μπύρων said...

Καλή επιτυχία και ευχές για μια ευπρεπή αναμέτρηση. Ο λαός θέλει - πέρα από την ρητορική σας δεινότητα, μόρφωση και ευστροφία - να καταλάβει αν έχετε φρέσκες και καθαρές απόψεις σε καίρια θέματα: παιδεία, ασφαλιστικό, μετανάστες, γεωργία, περιβάλλον, ελληνο-τουρκικά, κυπριακό, σκοπιανό. Υπάρχει η (άδικη / καλλιεργούμενη) εντύπωση ότι άλλα λέτε το πρωί και άλλα το βράδυ.

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 11:45:00 πμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Ψηφισα ΣΥΡΙΖΑ ομως αυτο δεν σημαινει οτι δεν ενδιαφερομαι για το που βαδιζει ..ακομα και το ΠΑΣΟΚ. Ε. Βενιζελε επιτελους τι περιμενεις για να ηγηθεις; (κατι για το οποιο επρεπε να ειχες πραξει απο το 2004) φερεις και συ ευθυνες που αφησες το ανιψι να αναλαβει το κομμα Σου

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 11:53:00 πμ, Blogger VK said...

Καλημέρα,

πρέπει πλέον να γίνει αντιληπτό ότι ο τόπος χρειάζεται ΓΝΗΣΙΑ πολιτική.

Εύχομαι τα καλύτερα.

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 11:55:00 πμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Πάντα σας θεωρούσα έναν πολιτικό με όραμα και αξίες και σε κάθε περίπτωση θα στήριζα την υποψηφιότητά σας για την αρχηγία της παράταξής μας.
Αυτό με το οποίο δε συμφωνώ είναι η βιασύνη να θέσετε υποψηφιότητα. Πιστεύω πως είναι μια κίνηση που θα διχάσει τον κόσμο και τους φίλους του ΠΑΣΟΚ. Φάνηκε πως δεν είχατε-εσεις και άλλα στελέχη του κόμματος- εμπιστοσύνη στον Γιώργο Παπανδρέου καιστις δυνάμεις του και γενικά πως υπάχρει μια διάθεση να "φαγωθούν" όλα τα στελέχη μεταξύ τους.. Έδειξε μαι κίνηση υπέρμετρης φιλοδοξίας από την πλευρά σας, ενώ νομίζω πως ξέρω ότι δεν είστε τέτοιος άνθρωπος και πολιτικός.
Προσπαθήστε να δείξετε διάθεση ενότητας και συσπείρωσης.. Είναι αυτό που χρειάζεται το ΠΑΣΟΚ.
Καλό αγώνα!!!

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 11:59:00 πμ, Blogger Dimitris said...

Μετά τη καταιγίδα έρχεται το ουράνιο τόξο, η αχτίδα, η ελπίδα. Μακριά από τη μισαλλοδοξία, τον άκρατο φανατισμό, την αλαζονεία. Κύριε Βενιζέλο επομίζεστε πλέον ένα μεγάλο βάρος, της ελπίδες της δημοκρατικής παράταξης για ένα καλύτερο αύριο. Είμαι πεποισμένος πως δεν θα τις προδώσετε. Καλή μέρα ξημερώνει για αυτό το τόπο...

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 12:03:00 μμ, Blogger arammos said...

Να σας ευχηθώ καλή επιτυχία.

Και να σας προτρέψω να βοηθήσετε στην ανασυγκρότηση του ΠΑΣΟΚ εκφράζοντας τον γνήσιο κόσμο του. Στεγάζοντας όλους τους αριστερούς. Δεν μιλάμε για ένα ουτοπικό ΠΑΣΟΚ. Μιλάμε για ένα ΠΑΣΟΚ που το όραμά του δεν είναι η στασιμότητα. Όραμά του είναι η πάλη υπέρ του λαού. Το ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ θα έπρεπε να δέχεται την δεξιά στους κόλπους του. Πραγματικά αμφιβάλλω εάν πλέον το ΠΑΣΟΚ μπορεί να εκπροσωπήσει κάτι τέτοιο...

Δεν με πείθει και η ελληνική κοινωνία ότι αναζητά κάτι τέτοιο στις μέρες μας. Ο κόσμος δεν αισθάνεται την ανάγκη της διεκδίκησης. Αρκείται σε αυτά που έχει και προσπαθεί να μην τα χάσει και αυτά.

Θέστε πραγματικά ζητήματα αναδιανομής, 7ώρου κλπ. Καλή η ανάπτυξη αλλά να υπάρχει και αναδιανομή.

Οι σοσιαλιστές λοίπουν από το κόμμα;

Εκφράστε το λαό του ΠΑΣΟΚ. Ο λαός του ΠΑΣΟΚ δεν ζει ούτε στα βουνά αλλά δεν ζει και στην Εκάλη. Ο λαός του ΠΑΣΟΚ είναι ένας λαός με όραμα που του το στερήσατε.

Θέστε πραγματικά θέματα υπέρ του εργαζόμενου. Μιλήστε για 7ωρο κλπ. Δείτε την πραγματικότητα.

Ο κόσμος φοβάται πλέον. ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ για το δικό μας αύριο δεν θα ανησυχούμε και για το δικό σας...

Σταματήστε να φοβάστε το κεφάλαιο. Κάντε τη ρίξη και τολμήστε. Καλύτερα λιγότερη ανάπτυξη και αναδιανομή παρά σκέτη ανάπτυξη.

Οι σκεπτόμενοι αριστεροί είτε στο ΠΑΣΟΚ είτε στο ΚΚΕ είτε στον ΣΥΡΙΖΑ έχουμε όραμα το οποίο δεν χωράει σε καμία παλάμη δυστυχώς. Επιταγές λευκές δεν θα έχετε πλέον.

Σας εύχομαι καλή επιτυχία και να βοηθήσετε τον τόπο.

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 12:07:00 μμ, Anonymous Dims said...

Αγαπητέ κ. Βενιζέλο. Θα ήθελα, προκειμένου να έχω μία σαφή εικόνα του τι καλούμε να επιλέξω (ως φίλος-μέλος του Κινήματος) όταν έρθει η ώρα (σύντομα), να γνωρίζω το όραμά σας σχετικά με το τι και πως πρέπει να αλλάξει στο ΠΑΣΟΚ. Θα υπάρξει επαναπροσδιορισμός της ταυτότητάς του? και αν ναι προς ποια κατεύθυνση? Οι απαντήσεις θα πρέπει κατά την γνώμη μου να είναι σαφείς, διότι επιτρέψτε μου να πω ότι οι αναφορές σε παραδοσιακό ΠΑΣΟΚ κτλ, πέραν του ότι μπορούν να παρεξηγηθούν (στο παραδοσιακό ΠΑΣΟΚ χρεώνονται και πολιτικές συμπεριφορές τύπου και προφίλ Κουλούρη και παραπέμπουν σε παλαιομοδίτικου τύπου κόμμα) από την άλλη είναι τόσο γενικές που μάλλον στερούνται ουσιαστικού νοήματος. Ο κ. Παπανδρέου παρόλο που έχει μεγάλη ευθύνη για το αποτέλεσμα - κυρίως γιατί δεν επέλεξε τον δρόμο να παρουσιάσει αναλυτικά και να επενδύσει στο ελκυστικό, αρκετά καινοτόμο και σχετικά κεντροαριστερό πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ και να το αναδείξει απέναντι στην απούσια προγράμματος της ΝΔ- δεν μπορεί να αμφισβητήσει κανείς την προοδευτική καινοτόμο αλλά και αρκετές φορές ριζοσπαστική σκέψη του για το πως οραματίζεται το μέλλον της χώρας αλλά και το μοντέλο διακυβέρνησης. Θα ήθελα εν κατακλείδι να γνωρίζω την δική σας πρόταση και την συκγεκριμένη στόχευση που θα έχετε ως νέος πρόεδρος του Κινήματος. Ευχαριστώ

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 12:12:00 μμ, Blogger Αιολος said...

Αν με το καλο εκλεγείτε πρόεδρος κε Βενιζέλε, αλλάξτε επικοινωνιολόγους και βελτιώστε το μάρκετινγκ. Ούτε φέτος έπεισε το ΠΑΣΟΚ κι εμείς θα ευποστούμε μια δεξιά κάθε άλλο παρά "κεντρώα" όπως θέλουν να πιστευουν οι παλιοί και να ανέχονται οι νέοι ψηφοφόροι της ΝΔ.

Παρακαλώ, αν εκλεγείτε γίνετε ηγέτης στο λαό και χρήσιμος στον πολίτη, όχι απλά συμπαθητικός και πρόθυμος. ΑΠό τέτοιους έχουμε πολλούς.

Καλημερα και καλή δουλειά.

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 12:19:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Καλησπέρα.

Η άποψή μου είναι πως ο κ. Παπανδρέου έχει πολλά να προσφέρει σε μια χώρα σαν την Ελλάδα, αλλά ο Ελληνικός λαός θέλει το θέατρό του, δεν μπορεί να αναγνωρίσει το όραμα του κ. Παπανδρέου. Είναι κρίμα αλλά πολλοί δεν ψήφησαν την παράταξή σας γιατί ο κ. Παπανδρέου δεν έχει ρευστή ομιλία όταν χρησιμοποιεί την Ελληνική γλώσσα, ή γιατί είναι πολύ χαμηλών τόνων. Εκεί έφτασε ο κρετινισμός σε αυτή τη χώρα. Το όραμα του μέσου πολίτη για μια ιδανική βουλή θυμίζει Τaiwan. Δεν φτέει ο ΓΑΠ. Πιστεύω πως με εσάς στο τιμόνι θα είναι πιο ικανοποιημένος, χωρίς αυτό να σημαίνει πως υπάρχει κάποιο καλύτερο μέλλον για την Ελλάδα. Η ΝΔ έχει αλλα 4 χρόνια μπροστά της.. δεν είναι λίγα για μια τόσο καταστρεπτική κυβέρνηση. Δεν είναι λίγα για να γίνουν και άλλα μη αναστρέψιμα λάθη από αυτή. Καλή επιτυχία. Εύχομαι τα καλύτερα για την παράταξή σας, και να μην απομακρυνθήτε απο το πρόγραμμα που είχατε σε αυτές τις εκλογές.. εκτός αν γίνει ακόμα πιο προοδευτικό!

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 12:19:00 μμ, Blogger Kostas Karkoylias said...

Η χθεσινή ήττα δεν ήταν έκπληξη για κανένα.Είναι απαράδεκτο ένα κόμμα να πηγαίνει σε εκλογές με τη σιγουρία της ήττας....
Το ΠΑΣΟΚ χρειάζεται έναν άνθρωπο με αρχηγικό πρόφιλ.Ο Γιώργος Παπανδρέου δεν ενέπνευσε τον κόσμο με τη χλίαρή αντιπολίτευση του...είναι άνθρωπος που είναι χρήσιμος για τον τοπο αλλά όχι ως αρχηγός κόμματος και κράτους.
Κύριε Βενιζέλο έχετε υποχρέωση σαν ένα απο τα ιστορικά στελέχη του κινήματος να φροντίσετε για την επαναφορά του(κινήματος) στην εξουσια.Ο κόσμος του ΠΑΣΟΚ σας πιστεύει και θα σας στηρίξει.

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 12:23:00 μμ, Blogger ameli1954 said...

Ηταν η πιο κατάλληλη στιγμή για πρωτοβουλίες.
Ελπίζω να μην γίνει απόπειρα να αξιοποιηθεί το όνομα Παπανδρέου.
Καλή τύχη.

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 12:23:00 μμ, Anonymous pascal said...

Πολύ καλά κάνατε και αναλάβατε πρωτοβουλία αμέσως.
Εύχομαι να εκλεγείται αρχηγός του κόμματός σας. Ο τόπος δεν χρειάζεται μόνο καλύτερη κυβέρνηση αλλά και καλύτερη αντιπολίτευση.

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 12:25:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Συγχαρητήρια για την άμεση αντίδρασή σας στην απειλή του νυν προέδρου του Πα.Σο.Κ. ότι θα θέσει εκ νέου υποψηφιότητα για την ηγεσία του Κινήματος. Φτάνει! Επιτέλους ας προχωρήσει το κίνημα σε αυτό που ο ίδιος έχει ως κεντρικό πολιτικό μήνυμα (χωρίς την αντίστοιχη πρακτική βεβαίως), στη συμμετοχή. Ας αρχίσει ο κόσμος της κεντροαριστεράς να προβληματίζεται, να διαλέγεται, να διαφωνεί, να υπάρχει. Τα τελευταία χρόνια αδράνειας, μετά την παράδοση του κόμματος από τον ένα πρόεδρο στον άλλο και την παθητική στάση των μελών του, ήρθε η ώρα ξανά και πάλι να μπορέσουμε ελεύθερα να εκφράσουμε την άποψη μας σε αυτόν το χώρο, χωρίς να φοβόμαστε ότι θα κατηγορηθούμε ως εχθροί του.
Αν θέλουμε το Πα.Σο.Κ. να ξαναγίνει κίνημα θα πρέπει όχι απλά να αποδεχτούμε τη διαφορετικότητα αλλά να την ενισχύσουμε, χωρίς αυτή να θεωρείται απειλή για την ενότητα και τη δυναμική του. Είναι ευθύνη όχι απέναντι στο παρελθόν του κινήματος αλλά απέναντι στο μέλλον της ελληνικής κοινωνίας. Αυτή θα πληγεί εάν οι κεντροαριστερές δυνάμεις αυτού τόπου εκφράζονται μέσα από ένα προσωποκεντρικό κόμμα, όπου η λειτουργία των οργάνων είναι ανύπαρκτη και η συμμετοχή είναι ταυτόσημη με την αποστολή e-mail στον πρόεδρο.

Ζ.Ν.Π.

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 12:25:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Συγχαρητήρια για την άμεση αντίδρασή σας στην απειλή του νυν προέδρου του Πα.Σο.Κ. ότι θα θέσει εκ νέου υποψηφιότητα για την ηγεσία του Κινήματος. Φτάνει! Επιτέλους ας προχωρήσει το κίνημα σε αυτό που ο ίδιος έχει ως κεντρικό πολιτικό μήνυμα (χωρίς την αντίστοιχη πρακτική βεβαίως), στη συμμετοχή. Ας αρχίσει ο κόσμος της κεντροαριστεράς να προβληματίζεται, να διαλέγεται, να διαφωνεί, να υπάρχει. Τα τελευταία χρόνια αδράνειας, μετά την παράδοση του κόμματος από τον ένα πρόεδρο στον άλλο και την παθητική στάση των μελών του, ήρθε η ώρα ξανά και πάλι να μπορέσουμε ελεύθερα να εκφράσουμε την άποψη μας σε αυτόν το χώρο, χωρίς να φοβόμαστε ότι θα κατηγορηθούμε ως εχθροί του.
Αν θέλουμε το Πα.Σο.Κ. να ξαναγίνει κίνημα θα πρέπει όχι απλά να αποδεχτούμε τη διαφορετικότητα αλλά να την ενισχύσουμε, χωρίς αυτή να θεωρείται απειλή για την ενότητα και τη δυναμική του. Είναι ευθύνη όχι απέναντι στο παρελθόν του κινήματος αλλά απέναντι στο μέλλον της ελληνικής κοινωνίας. Αυτή θα πληγεί εάν οι κεντροαριστερές δυνάμεις αυτού τόπου εκφράζονται μέσα από ένα προσωποκεντρικό κόμμα, όπου η λειτουργία των οργάνων είναι ανύπαρκτη και η συμμετοχή είναι ταυτόσημη με την αποστολή e-mail στον πρόεδρο.

Ζ.Ν.Π.

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 12:26:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Το βασικο μαθημα της τετραετιας που ελαβε χωρα ηταν η ΕΚΘΕΣΗ ΙΔΕΩΝ.

Η νεα τετραετια θα εχει ως βασικο μαθημα τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.Ελπιζω να ειστε καλος σαυτα γιατι οι κυβερνουντες ειναι ασχετοι οπως ηταν και ο ΓΑΠ!!!!

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 12:28:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Συγχαρητήρια για την άμεση αντίδρασή σας στην απειλή του νυν προέδρου του Πα.Σο.Κ. ότι θα θέσει εκ νέου υποψηφιότητα για την ηγεσία του Κινήματος. Φτάνει! Επιτέλους ας προχωρήσει το κίνημα σε αυτό που ο ίδιος έχει ως κεντρικό πολιτικό μήνυμα (χωρίς την αντίστοιχη πρακτική βεβαίως), στη συμμετοχή. Ας αρχίσει ο κόσμος της κεντροαριστεράς να προβληματίζεται, να διαλέγεται, να διαφωνεί, να υπάρχει. Τα τελευταία χρόνια αδράνειας, μετά την παράδοση του κόμματος από τον ένα πρόεδρο στον άλλο και την παθητική στάση των μελών του, ήρθε η ώρα ξανά και πάλι να μπορέσουμε ελεύθερα να εκφράσουμε την άποψη μας σε αυτόν το χώρο, χωρίς να φοβόμαστε ότι θα κατηγορηθούμε ως εχθροί του.
Αν θέλουμε το Πα.Σο.Κ. να ξαναγίνει κίνημα θα πρέπει όχι απλά να αποδεχτούμε τη διαφορετικότητα αλλά να την ενισχύσουμε, χωρίς αυτή να θεωρείται απειλή για την ενότητα και τη δυναμική του. Είναι ευθύνη όχι απέναντι στο παρελθόν του κινήματος αλλά απέναντι στο μέλλον της ελληνικής κοινωνίας. Αυτή θα πληγεί εάν οι κεντροαριστερές δυνάμεις αυτού τόπου εκφράζονται μέσα από ένα προσωποκεντρικό κόμμα, όπου η λειτουργία των οργάνων είναι ανύπαρκτη και η συμμετοχή είναι ταυτόσημη με την αποστολή e-mail στον πρόεδρο.

Ζ.Ν.Π.

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 12:29:00 μμ, Blogger Ivan said...

Πιστεύω ότι έπραξες το αναμενόμενο μετά την χθεσινή αποκαρδιωτική ήττα του κινήματος.Ιδιαίτερα έπραξες αυτό που δίνει ελπίδα σε μέλη και φίλους του ΠΑΣΟΚ μετά από την αχαρακτήριστη δήλωση του Γιώργου Παπανδρέου,που φάνηκε να μην έχει σχέση με την πραγματικότητα.Μετά από 4 χρόνια και δυο συνεχείς ήττες, αντί τουλάχιστον ενός mea culpa έστω, είχε την αξίωση να ζητήσει την επαναβεβαίωση της εμπιστοσύνης του κινήματος στο πρόσωπό του. Λυπάμαι γι αυτόν. Του δόθηκε εντολή από ένα εκατομμύριο φίλους και μέλη για να προχωρήσει σε όποιες αλλαγές ήθελε - λευκή επιταγή - και δεν έκανε τίποτα, δεν έδωσε καμιά πνοή στο κίνημα του δημοκρατικού αριστερού χώρου. Έδωσε το δικαίωμα με την αναποφασιστικότητα του να μετατοπισθεί το πολιτικό στίγμα της Δεξιάς ελαφρώς αριστερότερα και να καταλάβει μέρος του κεντρώου χώρου ενώ εμείς χάσαμε και κομμάτι μας προς τα αριστερά αφού ο λόγος και οι θέσεις μας σε κυρίαρχα θέματα πολιτικής (ασφαλιστικό, συνταξιοδοτικό, ανεργία, νέοι κλπ) δεν διέφεραν από της Ν.Δ.
Μου άρεσε ιδιαίτερα η τόλμη και η αποφασιστικότητα που χαρακτηρίζει την πρότασή σου για την λύση του αδιεξόδου.
Είσαι έξυπνος και διορατικός πολιτικός. Πιστεύω ακράδαντα στην επικράτησή σου στις εσωκομματικές διαδικασίες που θα ακολουθήσουν. Φρόντισε και επέλεξε σωστά τους συνεργάτες σου.

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 12:30:00 μμ, Blogger tdgs said...

Η αλήθεια είναι ότι ήταν μάλλον λίγο βιαστική η κίνησή σας. Αλλά νομίζω ότι χρειαζόταν στο ΠΑΣΟΚ. Αν μη τι άλλο δεν προέρχεστε από κάποιο πολιτικό τζάκι της χώρας.

Δεν είμαι ψηφοφόρος του ΠΑΣΟΚ, θα χαρώ όμως να το δω να παίρνει μία πιο αριστερή τροπή. Νομίζω το χρειάζεται και η χώρα. Ελπίζω να είστε εσείς που θα φέρετε αυτόν τον αέρα.

Πέρα από αυτά, θέλω να σας συγχαρώ για αυτόν τον ιστοτόπο. Είναι δείγμα προόου ο διάλογος που γίνεται εδώ.

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 12:39:00 μμ, Anonymous Consigliori said...

Τα αίτια της ήττας όπως καταγράφονται από την σκοπιά ενός...

- Η ΝΔ με την πολιτική της εγκλώβισε το ΠΑΣΟΚ στα στενά πλαίσια της στείρας μικροπολιτικής αντιπαράθεσης. Η ΝΔ συνέχισε και ενίσχυσε την κοινωνική πολιτική Σημίτη. Το οξύμωρο είναι ότι φάνηκε πιο "αριστερή" στον κόσμο.
Στην ουσία με την πολιτική της δεν άφησε περιθώριο αντιδράσεων και κινήσεων στο ΠΑΣΟΚ.

- Η πορεία της χώρας αντικειμενικά εμφανίζεται τα τελευταία χρόνια με θετικό πρόσημο. Το ΠΑΣΟΚ θα πρέπει να συμφωνήσει με τις θετικές προτάσεις της ΝΔ για να είναι συμμέτοχο στην επιτυχία. Αντιπολίτευση δεν σημαίνει απαραίτητα να είσαι ΑΝΤΙ- σε οτιδήποτε πει η κυβέρνηση. Με άλλα λόγια δεν αρκεί να είναι αμέτοχο στις αποτυχίες.

- Ο Πολιτικός λόγος πρέπει να αλλάξει. Νέα ήθη. Καλά δείγματα σταθερής και μετριοπαθούς πολιτικής έδειξε ο πρωθυπουργός όχι μόνο κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου αλλά και και καθ'όλη την τετραετία.
Χωρίς απειλές, καταδίκες και αφορισμούς.
Σήμερα ο κόσμος φοβάται.
Από τις απειλές, την κινδυνολογία, την καταστροφολογία, προτιμά τη σοβαρότητα (που προσωπικά πιστεύω ότι διαθέτετε, σε αντίθεση με τον προκάτοχό σας), τη σταθερή αταλάντευτη θέση που δε διστάζει να ζητήσει συγνώμη για όσα δεν επέτυχε, αλλά και για όσα απέτυχε.
Αυτή η υπεύθυνη στάση γεννά την πεποίθηση ότι το αύριο θα είναι καλύτερο.
Με άλλα λόγια ο μελλοντικός αρχηγός του ΠΑΣΟΚ (βλ. Ε. Βενιζέλος) θα πρέπει όχι να είναι αντίθετος με τον Καραμανλή, αλλά καλύτερος.
Και αυτό είναι το στοίχημα.

- Ο κόσμος δεν φοβάται πλεόν τη δεξιά. Το παραμύθι του κακού λύκου είναι για τα μικρά παιδιά. Το ΠΑΣΟΚ ενηλιώθηκε και έχει τις καλές και τις κακές του στιγμές.
Έχει εμπειρίες διακυβέρνησης και αντιπολίτευσης ικανές να ορίσουν σαφές ιδεολογικο-κοινωνικό στίγμα.
Θα πρέπει επιτέλους να προβάλει τα θετικά του και γιατί θα πρέπει κάποιος να το ψηφίσει και όχι να βασίζεται στα φοβικά αντιδεξιά ένστικτα των ψηφοφόρων του.

- Πρέπει να γίνει ουσιαστική απομάκρυνση παλιών φθαρμένων στελεχών. Λίγα πράγμτα γίναν σ'αυτόν τον τομέα από το 2004 και μετά, στο ΠΑΣΟΚ.
Αναπόφευκτα μετά τις τελευταίες εκλογές πολλά προβεβλημένα στελέχη του παρελθόντος θα γίνουν μισητά στη λαϊκή βάση του ΠΑΣΟΚ. Δεν πιστεύω ότι η επιστροφή ή η παραμονή Κουλούρη, Παπαντωνίου, Νεονάκη, Πάχτα, Λαλιώτη έχει να προσφέρει κάτι στο ΠΑΣΟΚ. Ούτε το εκσυγχρονιστικό μπλοκ.
Ούτε επαγγελματίες υπουργοί όπως Σκανδαλίδης, Πάγκαλος, Παπανδρέου Βάσω και Γιώργος, Παπαϊωάννου, Ρέπας, Γείτονας, Τζουμάκας, Τσοχατζόπουλος, Γεννηματά, Κακλαμάνης και άλλοι πολλοί έχουν να προσφέρουν κάτι νέο.
Εδώ ο κόσμος βαρέθηκε Γιαννάκου, Βουλγαράκη, Πολύδωρα σε 3,5 χρόνια
θα επανεκλέξει τους γηρασμένους.

- Το ΠΑΣΟΚ θα πρέπει να δυσαρεστήσει τους σκληροπυρηνικούς οπαδούς του αν θέλει να προσελκύσει καινούριους και να γίνει πλειοψηφικό. Φυσικά ο σταυρός δείχνει προτιμήσεις, αλλά το κριτήριο του λαού δεν είναι αλάνθαστο. Απεναντίας θα πρέπει τα παλιά στελέχη να παραχωρήσουν τη θέση τους σε νεώτερα.
Γιατί οι θέσεις βουλευτών μετά την ισχνή μειοψηφία την οποία "κατέκτησε" το ΠΑΣΟΚ είναι εκ των πραγμάτων ασφυκτικά στενόχωρες και περιορισμένες. Κάποιοι πρέπει να πάνε σπίτι τους για να γίνει το ΠΑΣΟΚ ελκυστικότερο σε νέους που ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με την πολιτική και οι οποιοι σκοντάφτουν στο καθεστωτικό τείχος του κόμματος.
Και εάν δεν θέλουν οι ίδιοι να αποχωρήσουν οικιοθελώς, θα πρέπει να τους στείλουν κάποιοι άλλοι.

- Η Μελλοντική κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ θα πρέπει να είναι συναινετική και έτοιμη για συνεργασίες με όλα τα κόμματα ακόμη και με τη ΝΔ.
Η αλλαζονία της τελευταίας διακυβέρνησης ΠΑΣΟΚ και η οποία εκπορεύονταν ως επί το πλείστον από τον πρώην αρχηγό της θα πρέπει να παρέλθει ανεπιστρεπτί.
Δεν σημαίνει απαραίτητο ότι οτιδήποτε δεξιό είναι και κακό.
Τα τείχη και οι διαχωριστικές γραμμές έχουν πέσει προ πολλού.

- Το ΠΑΣΟΚ που διαχρονικά το διέκρινε η υψηλή αντίληψη και η ικανότητα διαχείρισης και κατανόησης των κοινωνικών θεμάτων που απασχολούν τον απλό λαό, συλλαμβάνεται να σύρεται από επικοινωνιολόγους και μέσα ενημέρωσης. Έχει πέσει θύμα της ίδιας της σχολής πολιτικής που δημιούργησε. Η οποία εν πολλοίς βασίστηκε στο ρεβανσισμό, στην στείρα αντίδραση, στα αντιδεξιά σύνδρομα. Το ΠΑΣΟΚ είναι ένα κεντρώο κόμμα το οποίο όπως και η ΝΔ πλέον, ακροβατεί με ευκολία προς τα δύο άκρα, και κατά πως το βολεύει. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό.

Η Ελλάς μπορεί να είναι μικρή χώρα, αλλά όχι και τόσο μικρή ώστε να γίνεται παιχνίδι στα χέρια συμφερόντων, συντεχνιών και "επαγγελματιών" πολιτικών.

[Εύχομαι να συμβούν όλα αυτά στο ΠΑΣΟΚ, για να μην αισθάνομαι ότι κλέβω καραμέλες από παιδάκι, εάν μελλοντικά σκεφτώ να ψηφίσω ΝΔ.]

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 12:40:00 μμ, Blogger stefan said...

Κύριε Βενιζέλο
Γνωρίζουμε ότι στο ΠΑΣΟΚ υπάρχει πάντοτε το ένστικτο της επιβίωσης. Το είδαμε στην εκλογή Σημίτη, το ξαναείδαμε στην εκλογή Παπανδρέου.Αυτό πάτε να εκμεταλλευτείτε και εσείς , τυχοδιωκτικά κατά τη γνώμη μου. Και είμαι σχεδόν βέβαιος ότι θα στοιχηθεί πίσω σας η πλειοψηφία των στελεχών του ΠΑΣΟΚ.
Λυπάμαι πολύ , αλλά δεν θα το ξαναδούμε το ίδιο σενάριο, διότι το ΠΑΣΟΚ πέθανε. Και δεν πέθανε σήμερα, έχει πεθάνει προ πολλού.Αν τώρα έχετε υπόψη μας να ηγηθείτε ενός ζόμπι που θα τρέφεται με το αίμα των δημοκρατικών πολιτών και θα του βάζουν "πάγο" τα συγκροτήματα που σας υποστηρίζουν , να το χαίρεστε!
Οι ενεργοί πολίτες δεν έχουμε καμιά θέση σε αυτό που εσείς θεωρείτε "κόμμα".

 
At Δευτέρα, Σεπτέμβριος 17, 2007 12:40:00 μμ, Blogger etherovamon said...

Αγαπητέ κε Βενιζέλε,

Ήταν πλήρως αναμενόμενο και πολιτικά σωστό να προβείτε ουσιαστικά σε αμφισβήτηση του κου Παπανδρέου. Η μετακίνησή σας στο Ζάππειο πρόσθεσε και σχετικό συμβολισμό. Το γιατί έχασε το ΠΑΣΟΚ θα το αναζητήσουν τα εσωκομματικά σας όργανα. Συμφωνώ ότι αυτές τις εκλογές έπρεπε να τις κερδίσετε, και είναι σαφές ότι θεωρείτε τ