Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007

Για τις εκλογές...

Χαιρετίζω την μεγάλη συμμετοχή στην σημερινή διαδικασία. Ευχαριστώ από καρδιάς όλα τα μέλη και όλους τους φίλους του ΠΑΣΟΚ, ανεξάρτητα από το τι ψήφισαν. Όλοι όσοι μετείχαν σήμερα στην διαδικασία, θέλουν, θέλουμε, ένα ΠΑΣΟΚ θεσμικό, συλλογικό, δημοκρατικό, συγκροτημένο.
Η πλειοψηφία επέλεξε και πάλι ως Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ τον Γιώργο Παπανδρέου. Τον συγχαίρω και του εύχομαι καλή επιτυχία στην αποστολή που επωμίζεται για δεύτερη φορά.
Απευθύνω θερμό χαιρετισμό σε όλες εκείνες και όλους εκείνους που στήριξαν σε όλη τη χώρα, αυθόρμητα, την προσπάθειά μας.
Συγκροτήθηκε ένα μεγάλο, δυναμικό, ριζοσπαστικό, αισιόδοξο ρεύμα. Νιώθω πραγματικά μεγάλη τιμή και μεγάλη ευθύνη, γιατί ένα τέτοιο ρεύμα εκφράζεται μέσα από την υποψηφιότητά μου.
Αντίπαλός μας ήταν και είναι η συντήρηση, η Δεξιά και η κυβέρνησή της. Όλοι όσοι μετείχαμε στην σημερινή διαδικασία, έχουμε έναν κοινό στόχο: Τη νίκη του ΠΑΣΟΚ. Γι' αυτή την νίκη, θ' αγωνιστούμε όλοι μαζί.
Σας ευχαριστώ.

323 Comments:

At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 10:39:00 πμ, Blogger zizugataki said...

Τι να πω; Μα από τον πρώτο γύρο;Ούτε καν μια αμφισβήτηση; Μετά μας φταίνε οι πολιτικοί; Το ξερό μας το κεφάλι μας φταίει.
Μπορεί να είναι στραβός ο γιαλός αλλά αρμενίζουμε και εμείς στραβά.

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 10:55:00 πμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Για μενα χθες το ΠΑΣΟΚ τελειωσε.Δεν υπαρχει περιπτωση να το ξαναψηφισω.Ας το ψηφιζουν αυτοι που εβγαλαν και τον αρχηγο του.Εμεις οι υπολοιποι καιρος να φευγουμε.Δεν πειραζει,ειναι καιρος για κατι καινουριο.

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 11:10:00 πμ, Blogger miss FK said...

Θα ελεγα οτι οι ψηφοφοροι (και μη) και η προσελευση εδειξαν πολυ καθαρα ποιον πιστευουν για προεδρο της παραταξης και για αυριανο πρωθυπουργο.
Αν βεβαια στις ερχομενες εκλογες παλι το ποσοστο του πασοκ ειναι χαμηλο τοτε αυτο σημαινει οτι οντως δημιουργηθηκε ενα ρευμα που δεν θελει να συνεργαστει, δεν θελει να δεχτει τη δημοκρατικη επικρατηση της πλειοψηφειας και προτιμα να κυβερνα η δεξια.
Θα συμβουλευα ολους τους συντροφους να σκεφτουν πολυ καλα αν αξιζουμε να μας κυβερνα η ΝΔ (αποτελεσμα μικροπολιτικων και εγωιστικων αντιδρασεων) και αν αξιζει στο πασοκ να συνεχιστει ο διχασμος που δημιουργηθηκε, σε μια παραταξη που αγωνιστηκε πραγματικα τα πιο κρισιμα χρονια για τη δημοκρατεια.
Λυπαμαι πραγματικα κυριε Βενιζελο γιατι ειστε ενα πραγματικα αξιολογο στελεχος και με εχετε απογοητευσει επανειλλημενα αυτο το διαστημα, οπως και πολους ακομα ψηφοφορους.
Θα ηταν σοφοτερο χτες τουλαχιστον να στειλετε ενα ενωτικο και μαχιμο μυνημα παρα να ενισχυσετε την ιδεα οτι το πασοκ δεν ειναι μια ομαδα ενωμενη που εργαζετε για τον ιδιο σκοπο/οραμα και για τα ιδια ιδανικα.

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 11:12:00 πμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Μα καλά ψήφισαν το 60% των πασοκτζίδων τον ΓΑΠ. Ήμαρτον!!!!!!

Δεν μπορώ να το καταλάβω.

Κύριε Βενιζέλε, σας ψήφισα και μου αρκεί ότι τη μερίδα των μορφωμένων του ΠΑΣΟΚ την πήρατε.

Φυσικά στις Ευρωεκλογές καλύτερα να μου κοπούν τα χέρια παρά να ψηφίσω ΠΑΣΟΚ. Ελπίζω στις Ευρωεκλογές να τελειώσει και η παράταση του ΓΑΠ.

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 11:13:00 πμ, Blogger DimitrizZzZz said...

Πότε θα ανακοινώσεις την ίδρυση τοθ νέου κόμματος;
Θα είναι τραγελαφικό να μείνεις στο ΠΑΣΟΚ μετά τις κατηγορίες για κέντρα συμφερόντων πίσω από την υποψηφιότητα σου.
Ακόμη και στο μήνυμα του ο γιωργάκης μετά την νίκη του νωρίτερα απόψε, μίλησε για την ήττα αυτών των συμφερόντων.
Εκτός βέβαια αν αποφασίσετε όλοι στο ΠΑΣΟΚ οτι βρέχει και δεν σας φτύνουν, για άλλη μια φορά.
Έχετε την συνήθεια τως αόριστων δηλώσεων εσείς οι αριστεροί.
Η βάσω μιλάει για κλέφτες που πλούτισαν παράνομα, όμως δεν κατονομάζει, και οι υπόλοιποι σφυρίζουν αδιάφορα λες και δεν ξέρουν ποιούς εννοεί για τους ξεμπροστιάσουν, αλλά κατηγορούν την βασούλα για ατολμία, και κατά τα άλλα όλα καλά.
Τώρα με τις κατηγορίες για κέντρα εξουσίας που ήθελαν να ελέγξουν το ΠΑΣΟΚ με την υποψηφιότητα σου, και την αναγγελία της ήττας αυτών των συμφερόντων από τον γιωργάκη, δεν μπορώ να φανταστώ πως θα μείνεις στο κόμμα.


(Το γράφω εδώ όπου ανήκει και το σβήνω από το άλλο θέμα)

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 11:15:00 πμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Καλή επιτυχία κύριε Βενιζέλο σε ό,τι κάνετε από εδώ και στο εξής - μέσα στο ΠΑΣΟΚ δηλώσατε. Πράγματι εμείς οι υπόλοιποι καιρός να φεύγουμε!

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 11:16:00 πμ, Anonymous Γιώργος said...

Συμφωνώ απόλυτα! Είναι δεδομένο ότι δεν πρόκειται να ψηφίσω ΠΑΣΟΚ. Ούτε ψήφισα ποτέ στο παρελθόν. Πήγα όμως αυτή τη φορά, δήλωσα "φίλος" και ψήφισα, γιατί πίστευα ότι με την υποψηφιότητα Βενιζέλου, κάτι μπορεί να αλλάξει. Απεδείχθη περίτρανα ότι το μόνο που δεν αλλάζει σε αυτή τη χώρα και το οποίο μονίμως κρατά τα πάντα στο τέλμα, είναι αυτή η αφόρητη επικράτηση της μετριότητας. Ας την χαίρονται λοιπόν.

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 11:17:00 πμ, Anonymous Γιώργος said...

Συμφωνώ απόλυτα! Είναι δεδομένο ότι δεν πρόκειται να ψηφίσω ΠΑΣΟΚ. Ούτε ψήφισα ποτέ στο παρελθόν. Πήγα όμως αυτή τη φορά, δήλωσα "φίλος" και ψήφισα, γιατί πίστευα ότι με την υποψηφιότητα Βενιζέλου, κάτι μπορεί να αλλάξει. Απεδείχθη περίτρανα ότι το μόνο που δεν αλλάζει σε αυτή τη χώρα και το οποίο μονίμως κρατά τα πάντα στο τέλμα, είναι αυτή η αφόρητη επικράτηση της μετριότητας. Ας την χαίρονται λοιπόν.

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 11:17:00 πμ, Blogger seadreamer said...

Θα συγχαρώ το Γ. Παπανδρέου για την καθαρή νίκη του.
Θα συγχαρώ το Β. Βενιζέλο γιατί ενέπνευσε και ζωντάνεψε την αριστερά στο ΠαΣοΚ.
Ολοι μαζί τώρα να στήσουμε το ΠαΣοΚ της Νίκης το ΠαΣοΚ της επόμενης 20ετίας.
Θάβοντας οριστικά καθεστωτικές αντιλήψεις και αναδεικνύοντας το κοινωνικό πρόσωπο του κινήματος.
Ας συνθέσουμε τις διαφορές για το ΠαΣοΚ της νίκης

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 11:18:00 πμ, Blogger g.antonopoulos said...

Διαφώνησα πολλές φορές με συντρόφους κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου για την ανάδειξη αρχηγού στο ΠΑ.ΣΟ.Κ. για το αν θα πρέπει να είσαι υποψήφιος ή όχι. Τέλος πάντων δεν είναι ώρα γι'αυτά. Χαίρομαι ιδιαίτερα για την αποδοχή του αποτελέσματος από μέρους σου και νομίζω ότι αυτό που προέχει είναι να εργαστούμε όλοι για τη νίκη του ΠΑ.ΣΟ.Κ. στις επόμενες εκλογές.

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 11:18:00 πμ, Blogger george said...

oli mou tin zoi imoun pasok apo mikro pedi pou piga sto kastri mazi me tous gonis mou stin proti eklogi tou andrea mexri tis 16 septembriou pou me mania prospathousa na piso filous kai gnostous na psifisoun giorgaki gia na figi o athlios karaman alis ,aposimera mia nea mera anateli gia mena makria apo to pasok distixos ,euxome ston giorgaki kai tous ipolipous nekrothaftes tou pasok na to apoteliosoun ,elpizo o megalos igetis bagelis benizelos na min tous kani parea sto thlibero tous ergo

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 11:19:00 πμ, Blogger MgP said...

Ένας στους τρεις είναι μαζί σου και θα μείνει μαζί σου εάν και εσύ συνεχίσεις να το θέλεις. Χρειάζεται οργάνωση από τη μεριά σου για να βρει τρόπο να εκφραστεί συντεταγμένα και καταστατικά αυτό το "μεγάλο, δυναμικό, ριζοσπαστικό, αισιόδοξο ρεύμα".
Το ΠΑΣΟΚ δεν είναι ένα μονολιθικό μόρφωμα, χωράνε πολλές σκέψεις σ'αυτό.
Νομίζω ότι τώρα πρέπει όλοι οι φίλοι του ΒΒ να οργανώσουμε τη στήριξη μας.

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 11:24:00 πμ, Blogger vaggelis said...

Πάμε γερα. Για το 20%

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 11:31:00 πμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Δυστυχώς, αποδείχθηκε ότι ο Βαγγέλης είχε άγνοια (ή λόγω ενθουσιασμού αγνόησε) τους όρους του εσωκομματικού παιχνιδιού. Αντί να περιμένει καμιά βδομάδα να πέσουν όλοι να τον φάνε το Γιώργο μετά τη δεινή ήττα, βγήκε από την πρώτη στιγμή μπροστά (και μάλιστα χωρίς οργάνωση παρά μόνο με κάτι Κουλούρηδες και άλλους χρεωκοπημένους σημιτικούς να τον εκπροσωπούν και με το Λοβέρδο πολύ μόνο) και έδωσε στους βαρόνους την ευκαιρία που ζητούσαν για να πετύχουν με ένα σμπάρο δυο τρυγώνια (πράγματα γνωστά και χιλιοειπωμένα).
Αυτό που πρέπει να σκεφθεί σοβαρά ο Βαγγέλης είναι τί απέγιναν οι προηγούμενοι διεκδικητές της ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ. Άκης και Αρσένης συντάχθηκαν στο πλευρό του Σημίτη, στο όνομα της εξουσίας και τελικά τους έφαγε η μαρμάγκα! Ο Βαγγέλης πρέπει σε κάθε περίπτωση να διατηρήσει το στίγμα του. Το μεγάλο στοίχημα είναι βέβαια η πραγματική αλλαγή στο ΠΑΣΟΚ, στοίχημα που την πρώτη φορά το έχασε ο Γιώργος και που πολύ αμφιβάλλω αν θα έχει την δύναμη, την κρίση και τις ικανότητες για να το κερδίσει και φυσικά αν θα τον αφήσουν οι βαρόνοι (που πράγματι επενδύουν σε νέα ήττα). Ο κόσμος του ΠΑΣΟΚ (και όχι μόνο) περιμένει ένα κίνημα που θα εκφράζει τους "νέους μη προνομιούχους". Αυτός πρέπει να είναι και ο οδηγός του Βαγγέλη!

ΥΓ1 Περιμένω με ενδιαφέρον να δω τη μάχη του Γιώργου με τα βαρίδια, τα εξωθεσμιακά κέντρα και τη μιντιοκρατία (που ήταν καλά όταν τον στήριζαν). Πρόκειται βέβαια για υποθετικό λόγο που αποδίδει το μη πραγματικό (έτσι για να "φιλολογήσουμε" λίγο). Πολύ φοβάμαι ότι το πρώτο ραντεβού του Γιώργου θα είναι με το Λαμπράκη για να τα ξαναβρούν...
ΥΓ2 Μήπως το ΠΑΣΟΚ βρίσκεται στο σημείο που ήταν η Ένωση Κέντρου το 1974?

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 11:31:00 πμ, Anonymous Elly said...

Έχει πλάκα το ΠΑΣΟΚ. Φυσικά και θα ψήφιζαν Παπανδρέου, να μη γίνει και αυτός πρωθυπουργός να τον καμαρώσουμε; Μόνο που δεν καταλαβαίνετε ότι όταν πάμε σε εθνικές εκλογές, τα δεδομένα αλλάζουν. Δεν ψηφίζει μόνο η "οικογένεια" αλλά η κοινωνία, κι εκεί τα πράγματα είναι άσχημα για το ΠΑΣΟΚ. Καλό 32%...εκεί το βλέπω το ποσοστό την επόμενη φορά.

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 11:41:00 πμ, Blogger Apostolis said...

Συντροφε, άσχετα απο το αποτελέσμα σε συγχαίρω. Το αποτέλεσμα, έστω και δυσάρεστο, έδωσε ένα ηχυρό μήνυμα στον Γ.Π. και γενικά στο επιτελείο του κινήματος.
Δυστυχώς η Ελληνική νοοτροπία περί οικογενειακού τσιφλικιού κυριάρχισε. Για πολλούς από εμάς (δηλαδή το 30% περίπου) η υποστήρηξη του κινήματος έλαβε τέλος.
Αναμένω, όπως και άλλοι σαν εμένα, τις νέες σου κινήσεις.

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 11:50:00 πμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Πως μπορεί να φύγει κάποιος από εκεί που δεν έχει πάει ποτέ??

Και για να γίνω ...σαφέστερος, όσοι αρνούνται να αποδεκτούν την πραγματικότητα (βλέπε αποτελέσματα εκλογής) επιδεικνύουν αμετροέπεια και αλαζονεία, καλώντας όσους υποστήριξαν τον κ. Ε.Βενιζέλο,να "φύγουν" από το Πασοκ.
Η εκλογή του κ. Γ.Παπανδρέου όπως και η καταγραφή ενός υψηλού ποσοστού στον κ. Ε.Βενειζέλο, μπορεί και πρέπει να ερμηνευθεί με πολλούς τρόπους.
Αυτό που δεν επιτρέπεται να συμβεί είναι η υπερφίαλη, μικρόπνοη και αλλαζονική αντιμετώπιση, μίας δημοκρατικής διαδικασίας, που δεν νομίζω ότι "αντέχουν" να την εφαρμόσουν τα υπόλοιπα πολιτικά κόμματα στην Ελλάδα.

Όποιος θέλει ας φύγει... Κανείς δεν κρατάει κανέναν... Και όποιος αισθάνεται πολιτικά ικανός και επαρκής να επηρεάσει τη διαμόρφωση της πολιτικής του Πασοκ, ας μείνει να το κάνει...

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 11:51:00 πμ, Blogger Σοφία said...

Κύριε Βενιζέλο, στενοχωρήθηκα πάρα πολύ με το χτεσινό αποτέλεσμα. Θα ήθελα να μην ψηφίσω τον Γ. Παπανδρέου στις επόμενες βουλευτικές εκλογές, όμως και μόνο που είστε στέλεχος του κόμματος θα το κάνω τελικά. Ποτέ δεν είναι αργά. Θα περιμένω, λοιπόν, με καρτερικότητα την επόμενη υποψηφιότητα σας για αρχηγό του ΠΑΣΟΚ.
Λυπήθηκα, ναι, αυτό είναι αλήθεια όμως δεν θα σας εγκαταλείψω ποτέ. Δεν θα βάλω το συναίσθημά μου (εδώ πικρία) πάνω από το σωστό. Και το σωστό είναι όταν πραγματικά θέλεις να υποστηρίζεις ένα άτομο θα πρέπει να το κάνεις πάντα, σε κάθε περίπτωση, όπου κι αν βρίσκεται και κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.
Από εδώ και πέρα μπορεί τα πράγματα να είναι δυσκολότερα όμως να ξέρετε πως δεν είστε μόνος σας.

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 12:00:00 μμ, Blogger Βαγγέλης Σουσουρής said...

Αλήθεια, όσοι έδωσαν αυτή την "πλουσιοπάροχη" παράταση στον κ. Παπανδρέου, κατά την πράγματι πρωτόγνωρη δημοκρατική διαδικασία της 11ης Νοεμβρίου, έμαθαν ή δεν τους ενδιαφέρει γιατί το Πα.Σο.Κ. έχασε τις πρόσφατες εκλογές από μιαν εξαιρετική ανίκανη Κυβέρνηση; Κύριε Βενιζέλε, σας στηρίζουμε. Η ψήφος μας καταγράφει και ουδείς δύναται να διαγράψει την απόφασή μας αυτή που από σήμερα συνιστά αναπόσπαστη ψηφίδα της νέας πραγματικότητας του Πα.Σο.Κ.

ΑΚΕΝΑΤΟΝ

Βόλος

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 12:09:00 μμ, Blogger POSCAMAN said...

Ας προσέχατε κ.Βενιζέλο...Η έπαρση πληρώνεται...

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 12:23:00 μμ, Blogger likos said...

ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΣΟΚ ΕΝΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ Η ΜΟΝΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΗΤΑΝ ΣΤΟΝ Κο ΒΕΝΙΖΕΛΟ.ΑΦΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΑΥΤΟ ΑΣ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ .ΕΠΙΘΥΜΩ ΕΝΑ ΝΕΟ ΚΟΜΜΑ ΜΕ ΑΡΧΗΓΟ ΕΣΕΝΑ ΒΑΓΓΕΛΗ.ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟΥΣ.
ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΩ ΠΑΣΟΚ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΠΕΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ,Ο ΕΝΑΣ, Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ.
ΒΑΓΓΕΛΗ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΟΠΩΣ Η ΑΝΝΟΥΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΡΧΗΓΙΑ ΜΕΤΑ ΓΑΠ. ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΑΝ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΣΟΚ.ΑΥΤΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΝΟΜΑΣΟΥΝ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ.
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕ Ο ΓΑΠ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΚΙΛΕΛΕΡ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΣΕΙ ΤΗΝ ΜΑΜΗ MARGARET.
ΤΟ 59% ΑΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΧΥΤΗΡΗ,ΤΖΟΥΜΑΚΑ,ΜΑΡΙΛΙΖΑ,ΑΘΑΝΑΣΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΛΑΛΙΩΤΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟ. ΒΡΕ ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΕΔΩ.

ΒΑΓΓΕΛΗ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 12:27:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Γιατί τόση πίκρα σύντροφοι? Γιατί δεν μπορείτε να δεχτείτε το αποτέλεσμα? Τελικά όσοι είστε οπαδοί του Βενιζέλου, είστε ίδιοι με τον αρχηγό σας, τόσο υπερφίαλοι και αλαζόνες.
Δεν υπάρχει καμμία διαφορά στην αντίδρασή σας μετά την ήττα, από κείνη του Βενιζέλου το βράδυ της 16/9 στο Ζάπειο. Αν θέλετε να φύγετε δεν σας κρατάει κανείς...

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 12:32:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ,ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ...
ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΜΟΥ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΩ ΕΚΛΟΓΩΝ...ΜΟΝΟ Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ Κ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΕΛΠΙΖΩ ΣΕ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ...
ΣΗΜΕΡΑ ΞΑΝΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ...
ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ,ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2007 ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΜΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ?
ΠΑΝΤΩΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ Κ.ΒΕΝΙΖΕΛΟ.

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 12:38:00 μμ, Blogger RED_NATION said...

ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΒΑΓΓΕΛΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ, ΘΑ ΣΤΑΘΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΛΑΙΣΙΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΔΩΣΕ ΜΙΑ ΑΝΑΣΑ ΣΤΟ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟ ΠΑΣΟΚ.

ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΒΑΓΓΕΛΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΔΕ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΗΤΕΙΑ, ΤΗ ΣΠΕΚΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΗ ΛΑΣΠΗ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΚΟΥΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΥ ΔΕΞΙΟΥ ΠΑΣΟΚ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.

ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΒΑΓΓΕΛΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟ, ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΜΠΡΟΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΔΕΞΙΑ ΤΗΣ Ν.Δ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΞΙΑ ΤΗΣ ΗΓΕΤΙΚΗΣ ΚΛΙΚΑΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ.

"ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ" -ΒΑΡΩΝΟΙ, ΚΟΜΜΑΤΟΔΙΑΙΤΟΙ, ΔΕΞΙΟΙ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ...

Επισκευτειτε το νεο blog μερίδας μελών του ΠΑΣΟΚ που πιστευει ακόμα στο σοσιαλιστικό και πατριωτικό ΠΑΣΟΚ και που παραμένει ακόμα πιστό στην ιδρυτική διακύρηξη της 3ης Σεπτέμβρη.

www.laikokinima.blogspot.com

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 12:49:00 μμ, Blogger ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ,
ΨΗΦΙΣΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΑΣΟΚ ΠΡΙΝ 3 ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΕΙΣ. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ "ΠΕΖΕΤΑΙ" ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ..., ΔΕΝ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΑ. ΟΝΤΩΣ ΛΙΓΟ ΒΙΑΣΤΙΚΕΣ ΒΑΓΓΕΛΗ. ΘΑ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΩ ΠΑΣΟΚ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ ΚΑΚΗΝ ΚΑΚΩΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΤΟΝ "ΣΤΗΡΙΖΟΥΝΕ"...

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 12:53:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Είναι απίστευτο το επίπεδο των Ελλήνων που δεν έχουν την στοιχειώδη παιδεία να καταλάβουν ποιο είναι το συμφέρον του τόπου. Έχουμε μείνει στην εποχή που ψηφίζαμε όποιον μας γέμιζε φούμαρα και μας κερνούσε μια πορτοκαλάδα. Ελπίζω (αν και με στενοχωρεί) να καταλάβουν πριν είναι αργά ότι η ΝΔ δεν θα βγεί επειδή είναι πιο ισχυρή αλλα επειδή ο λαός του ΠΑΣΟΚ (όπωσ φάνηκε) είναι ανισόρροπος!! Φοβήθηκαν να ψηφίσουν τον Κο Βενιζέλο καθώς κατάλαβαν ότι σκοπέυει να κάνει πραγματικές τομές και ΑΛΛΑΓΕΣ! Καλά να πάθουν λοιπόν και είναι άξιοι της μοίρας τους. Το κάκό είναι ότι και η δική μας μοίρα είναι δυστυχώς συνδεδεμένη μαζί τους.

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 12:56:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Αγαπητοί φίλοι,

Δεν χρειάζεται δραματοποίηση. Αυτά έχει η δημοκρατία. Όπως έλεγε και ο άλλος η δημοκρατία δεν είναι το καλύτερο πολίτευμα αλλά το λιγότερο κακό. Βασίζεται στη συμμετοχή η οποία με την σειρά της απαιτεί γνώση. Έτσι όπως πολώθηκε η αντιπαράθεση λειτούργησε υπέρ του Παπανδρέου. Το πρόβλημα κατά την γνώμη μου δεν είναι τόσο το αποτέλεσμα όσο η ποιότητα των επιχειρημάτων που ακούσαμε. Το ερώτημα που τίθεται και χρήζει απάντησης είναι: πως είναι δυνατό να πείθετε ένα πολύ υψηλό ποσοστό των ψηφοφόρων ότι υπήρξε υπονόμευση και προσπάθεια κατά της αυτονομίας του κόμματος από κάποια ‘’μεγάλα συμφέροντα’’. Πως είναι επίσης δυνατό να γίνεται πιστευτό ότι η αυτονομία του πολιτικού πεδίου διασφαλίζεται με μαγικό τρόπο (αρκεί να ψηφίσουμε ένα αρχηγό ο οποίος θα μας το διασφαλίσει). Και ένα επιπλέον ερώτημα. Πως είναι δυνατό στον 21ο αιώνα ο δημόσιος λόγος των κομμάτων να συνεχίζει να είναι τόσο φτωχός (σχεδόν παντελής έλλειψης πολιτικών και τεχνοκρατικών στοιχείων. Σε πολλές δε περιπτώσεις όταν ακούς πολιτικούς ιδίως στα παράθυρα της τηλεόρασης έχεις την αίσθηση ότι ακούς τον περιπτερά της γειτονιάς σου). Το τελικό ερώτημα είναι: πως μπορούμε ως χώρα να υπερβούμε αυτό το δομικό πρόβλημα του πολιτικού, και όχι μόνο, πεδίου;

Με εκτίμηση

Γ. Γεωργακόπουλος
g.georgakopoulos@mohaw.gr

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 1:00:00 μμ, Anonymous Bασίλης Καραβίδας said...

HABEMUS PAPAM...
Eπιτέλους ο Γεώργιος αναβαπτίσθηκε εις την κολυμβήθρα του Σιλωάμ και ..εξήλθεν εξ αυτής ως χαρισματικός και στρατηλάτης ,ο οποίος θα χαρίσει ( μετά βεβαιότητος ) εις τον άλλον ομοιό του της δεξιάς , άλλα 2 (;) χρόνια.
ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΟΔΥΝΗ
Αγαπητέ μας Ευάγγελε ΒΕΝΙΖΕΛΕ.
Συνέχισε , δεν εισαι μόνος σου.
Εδωσες υπέροχο αγώνα και συνετριψες τους υβριστές, τους κακοήθεις, τος θλιβερούς και τους νυκτοπιθήκους.
Είναι θέμα ..ολίγου χρόνου η δικαίωσίς σου

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 1:06:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΚΑΘΗΓΗΤΑ

ΠΑΡΟΛΟ ΤΗΝ ΠΙΚΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΠΟΥ ΓΕΜΙΖΕΙ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΥΤΗ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙ,ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ:TO ΠΑΣΟΚ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΑΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΝΙΚΑΝΟ ΚΑΙ ΑΝΗΜΠΟΡΟ ΝΑ ΑΦΟΥΓΚΡΑΣΤΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ.
Η ΑΝΕΤΗ ΕΠΑΝΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΜΙΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ,ΕΝΟΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΚΟΛΠΟΥΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΙΖΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΜΑΣ.ΕΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΣ ΚΑΙ ΕΝΣΑΡΚΩΤΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΤΑΣΗΣ,ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΑΦΟΥ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΟ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ-Ο ΜΕΣΣΑΙΟΣ ΧΩΡΟΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕ Κ.ΣΗΜΙΤΗ,ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΕΠΙΛΕΞΕΙ,ΣΙΩΠΗΡΑ-ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΙΣ ΑΝΕΤΕΣ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΑΣ,ΣΑΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ.
ΣΥΝΕΒΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ ΟΞΥΜΩΡΟ-ΕΝΩ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΠΙΔΟΚΙΜΑΣΕ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΚΙΜΑΖΕΙ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ,ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΔΙΔΑΧΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ.ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΙΛΙΖΕΙ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΑΠΟΚΟΠΤΕΤΑΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ.
ΚΥΡΙΕ ΚΑΘΗΓΗΤΑ,ΔΩΣΑΤΕ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΙΑ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΕΛΙΔΑ.ΕΚΕΙΝΟ,ΔΕΝ ΤΗΝ ’ΑΡΠΑΞΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ’ ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΤΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΖΕΡΙΑ ΤΟΥ.
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ,ΣΑΝ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ,ΣΑΝ ΑΚΡΑΙΦΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΤΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΜΑΣ,ΕΠΙ ΔΥΟ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ,ΜΕ ΛΥΠΗ ΜΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΟΤΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΠΑΣΟΚ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΣ.
ΜΕ ΛΥΠΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ,ΟΤΙ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ ΕΠΙ 30 ΕΤΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ...ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΜΙΤΕΡΑΝ,ΤΟ ΧΑΟΣ.ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΜΠΟΛΗΣΑΜΕ.

ΣΑΣ ΣΥΓΧΑΙΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΗ,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΑΛΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΤΟ 40% ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟ ΕΧΘΕΣ.

ΜΕ ΤΙΜΗ
ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 1:12:00 μμ, Anonymous Skenderidis Giorgos said...

Aγαπητέ Βαγγέλη,

επανέρχομε για δεύτερη φορά σήμερα αισθανόμενος την ανάγκη να σχολιάσω το μήνυμα σου και το μήνυμα του Γ.Παπανδρέου.

Οπως έγραψα στο προηγούμενο post μου Η ΑΡΧΗ ΕΓΙΝΕ και ειναι θέμα χρόνου η πραγματική αναγέννηση του Κινήματος μας.

Θεωρώ το μήνυμα σου αποδοχή της πραγματικότητας με τάση ενότητας ! μιας πραγματικότητας που πρέπει να αγωνιστεις και να αγωνιστούμε κοντά σου όλοι οσοι πιστεύουμε οτι κατι πρέπει να αλλάξει σ αυτό το κινημα και κατ επέκταση στον τόπο.. με οποιoδήποτε τρόπο .... !!!!

Για το μήνυμα του Γ. Παπανδρέου δεν θα πώ τίποτα αλλο ...... το κυνηγι μαγισών συνεχίζετε ... σκοτεινα συμφέροντα ... συνομοσίες κλπ..... Αναψαν τα φώτα της αναγένησης !!!

ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ .... ΤΟ ΡΕΥΜΑ ( ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ) ΚΤΥΠΑΕΙ !!!!! ;)

Ευχαριστώ
ΣΚΕΝΔΕΡΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 1:12:00 μμ, Blogger Labis said...

Αλήθεια, λίγο αυτοκριτική "σύντροφοι" δεν βλάπτει, ο Βενιζέλος δεν την έκανε και ούτε πρόκειται να τη κάνει γιατί έχει το αλάθητο του πάπα, αλλά βλέπω ότι είστε το ίδιο (διαφορετικά πως θα τον επιλέγατε!)
Η δημοκρατία ισχύει αν μας βολεύει, τι τοποθετήσεις είναι αυτές εδώ μέσα; Μπράβο miss fk αλλά ας πάρει τα μέτρα του ο Γιώργος έτσι ώστε να μην έχει ανάγκη μερικούς θερμοκέφαλους αλλά τη μεγάλη πλειοψηφία του λαού.
Βρέ ανώνυμε που λες,
"Κύριε Βενιζέλε, σας ψήφισα και μου αρκεί ότι τη μερίδα των μορφωμένων του ΠΑΣΟΚ την πήρατε", άραξε καλέ, υπάρχουν και άλλοι σπουδαγμένοι! Φοιτητής του Βενιζέλου είσαι;

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 1:15:00 μμ, Anonymous Dimitris said...

Το ξέρουμε ότι δεν μας κρατάει κανείς φίλε "ανώνυμε", δεν είπε κανείς το αντίθετο. Το αποτέλεσμα το δεχόμαστε αλλά ο καθένας μας έχει δικαίωμα να κάνει τις επιλογές του από εδώ και στο εξής. Καλή συνέχεια με Τζουμάκα, Ξενογιαννακοπούλου και τους υπόλοιπους φωστήρες. Και όπως είπε και ένας προηγούμενος φίλος. Βρε άντε απο εδώ!!!

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 1:29:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

GOD SAVE KING GIORGOS!!!

Αξιοτιμε Κυριε Καθηγητα,

ΥΠΟΜΟΝΗ!Εγω δε μπορεσα να ερθω να σας ψηφισω,αλλα οπως και πολλοι αλλοι,εχουμε ΣΙΧΑΘΕΙ το Γιωργακη με οσα ειπε και εκανε.

ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΤΤΑ ΤΟΥ!Γιατι προτιμω να ψηφισω ΝΔ παρα να γυρισω στο ΠΑΣΟΚ με αυτον αρχηγο και ακομη χειροτερα πρωθυπουργο.

Στην Ελλαδα των φελλων ζειτε Κυριε Καθηγητα,στην ιδια που δεν εβγαλε καν βουλευτη τον ΑΛΛΟ Βενιζελο που γυριζε με τη Συνθηκη των Σεβρων στα χερια.

Με το Γιωργο το ΠΑΣΟΚ ειναι καταδικασμενο.Και καλα θα κανουν οι τυχοδιωκτες βαρωνοι που τον στηριξαν ,να καταλαβουν πως ο κοσμος ΑΛΛΑΞΕ ,κι ας μην αλλαξαν οι ιδιοι.ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ πια κουτοχορτο και ΦΤΑΝΕΙ πια με τους ανικανους και επικινδυνους στην πολιτικη.Το ΠΑΣΟΚ η θα βγαλει αρχηγο που να αξιζει,η θα κανει 20 χρονια μεχρι να ξαναδει κυβερνηση.

Δε φτανει πια για ΟΛΟΥΣ μας το Ελια και Κωτσο βασιλια!

ΚΟΥΡΑΓΙΟ Κυριε Βενιζελο!Και ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ να εγκαταλειψετε την πολιτικη και την αναμονη για την αρχηγια!Ο τοπος σας εχει αναγκη!

Α,και στις επομενες εκλογες,σας ΠΑΡΑΚΑΛΩ!Μη βγαινεται εσεις μονο στα καναλια να κανετε τη μονηη αξιοπρεπη αντιπολιτευση.ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΩΡΓΟ!Εσας ειτε βγαινατε μονος σε ολα τα καναλια ειτε οχι,στο τελος σας ειπαν υπονομευτη.Ε ΛΟΙΠΟΝ,ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ να αντιπολιτευονται ΜΟΝΟΙ τους.ΜΗΝ τους "υπονομευετε" αλλο!Αφηστε το ΓΙΩΡΓΟ να πηγαινει στα καναλια και να ξεδιπλωνει το εμφυτο ρητορικο ταλεντο του και την ετοιμοτητα πνευματος και λογου που μας εχει δειξει τοοοοσα χρονια τωρα.

Κλεινω,θελοντας να σας ευχαριστησω για την πολυ ωραια συνεντευξη που δωσατε στον Τριανταφυλλοπουλο.Πολυ εξυπνη,με πολλες πικρες αληθειες - ειδικα στα περι δηθεν υποστηριξης σας απο τους εκδοτες,που ειναι εμφανες πως το εκαναν επιτηδες για να σας καψουν - και ωραιο και λεπτο χιουμορ.Ηταν μια πολυ ανθρωπινη στιγμη σας.


Παραμενω εν αναμονη της επομενης ηττας του ΠΑΣΟΚ και μεχρι της αναληψης επιτελους των ηνιων απο εσας.Μεχρι τοτε,θα εξακολουθησω να βρισκω προσωρινη στεγη σε αλλους πολιτικους χωρους.Το μη χειρον βελτιστον.


Χαιρετισμους απο ενα φιλο σας στην Ιταλια και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που εστω δινετε ΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ στους Ελληνες πως υπαρχουν ακομη πολιτικοι που ΙΣΩΣ μπορεσουν να αλλαξουν κατι σ αυτον τον τοπο.Ο αειμνηστος Ανδρεας,δεν ειχε κανει λαθος που σας ειχε εμπιστευτει το μελλον του στην περιφημη δικη.

Δυστυχως,πρεπει να περιμενετε ακομα λιγο,γιατι ο Ελληνας ψηφιζει ακομη το ΟΝΟΜΑ.Λες κι ο Ανδρεας θα σηκωθει απ τον ταφο και θα μπει στο μυαλο του γιου του.Ευχομαι ο Ανδρεας να ΜΗ βλεπει απο κει που ναι τα κατορθωματα του γιου του...Υιε μου,υιε μου!

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 1:30:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

κ. Ευάγγελε Βενιζέλε
Δεν έχουμε γνωριστεί, δεν είμαστε γνωστοί από κάπου, ούτε βέβαια θα σου πω ότι ήμουν υποστηρικτής της υποψηφιότητάς σου, το αντίθετο θα έλεγα, ήμουν ένθερμος οπαδός του Γ. Παπανδρέου.
Θα ήθελα να σε συγχαρώ για το αποτέλεσμα που έφερες και να σου ζητήσω κάποια πράγματα.
Πρώτα απ' όλα θα ήθελα να σου γράψω ότι με επιστολή μου στον Γ.Α.Παπανδρέου, το 2004, ζήτησα την αξιοποίησή σου, αλλά αυτό ανήκει στο παρελθόν.
Οπως το ΠΑΣΟΚ και ο Γ. Παπανδρέου βρίσκονται μπροστά σε μεγάλες προκλήσεις και την δική μας κριτική άποψη, υπάρχουν και οι μεγάλες προκλήσεις για σένα τον ίδιο.
Ο δικός σου αγώνας είναι πιο σκληρός, πιο δύσκολος, γιατί πρέπει συνάμα στα χρόνια που θα έλθουν να αποδείξεις και πόσο άδικο είχαμε εμείς που σε κατηγορήσαμε. Οτι δεν είσαι όσα που προσάψαμε, ότι εμείς κάναμε το λάθος κρίνοντάς σε με βαρύτατους χαρακτηρισμούς, θα είναι η δική σου δικαίωση στην συνείδησή μας, ως έμπρακτη απόδειξη του λάθους μας. Σταμάτησε λοιπόν στα επόμενα χρόνια να φέρεσαι ως εν δυνάμει αρχηγός ή αντικαταστάτης, κινήσου ως να ήσουν ένας από εμάς, αγωνίσου άμεσα για την πολιτική και την κοινωνία, παραμέρισε τις όποιες φιλοδοξίες σου ...
Να ξέρεις ότι η δύναμη η δική μας, εάν μας πείσεις, είναι πιο άμεση από την δύναμη όλων των ισχυρών του κόσμου τούτου.
Σου εύχομαι ολόψυχα όπως, μετά από λίγα χρόνια, η συγγνώμη που σου ζητώ για την άποψή μου για σένα και ξεκινά από σήμερα με την επιστολή αυτή, ολοκληρωθεί και μετουσιωθεί στην αμέριστη και άδολη στήριξή μου.
Σε ευχαριστώ
Δημήτρης Καραμήτσας

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 1:33:00 μμ, Blogger Divaynne said...

Αυτοί είναι οι οπαδοί σας κύριε Βενιζέλο.Που μας λέν αμόρφωτους επειδή ψηφίσαμε τον Γιώργο μια που κάποιος είπε τη μερίδα των μορφωμένων του ΠΑΣΟΚ την πήρατε. .Και πόσα άτομα και εδώ μέσα και έξω και απο blog είπαν οτι επειδή ξαναβγήκε ο Γιώργος θα σταματήσουν να στηρίζουν το κίνημα συνεπώς όμως κι εσάς αφού εσείς θα μείνετε να αγωνιστείτε μαζί με όλο τον κόσμο του πασοκ απο δώ και πέρα...

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 1:36:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΔΡΕΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ!

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 1:39:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Αγαπητέ κ. Βενιζέλο

Τελείωσε και αυτή η εκλογή. Και πάλι το ΠΑΣΟΚ έχασε!!!!

Κατά την γνώμη μου, κε. Βενιζέλο, σήμερα είναι μια μαύρη μέρα για την Ελλάδα και το ΠΑΣΟΚ:

* Σήμερα νίκησε η οικογενειοκρατία, ο μεσαίωνας και αναξιοκρατία, την αξιοκρατία, την σύγχρονη αντίληψη και το αυτοδημιούργητο
* Σήμερα νίκησε ο ανεπάγγελτος τον επιτυχημένο Πανεπιστημιακό δάσκαλο
* Σήμερα νίκησε ο παραλογισμός την λογική. Άκουσα το βράδυ της περασμένης Παρασκευής τους οπαδούς του κ. Παπανδρέου να τον αποκαλούν: "Είσαι Είσαι ο Πρωθυπουργός!!!!!!!!!". Μόλις δύο μήνες (ούτε δύο μήνες) μετά την ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΟΤΕΡΗ ΗΤΤΑ του ΠΑΣΟΚ από το 1974!!!!!!
* Σήμερα νίκησε ο κομματικός αποκρουστικός μηχανισμός την ελεύθερη βούληση της κοινωνίας των πολιτών

Αγαπητέ μου Συνάδελφε

Επειδή και εγώ στο χώρο μου αντιμετωπίζω παράλληλα προβλήματα (πολλοί από το Πανεπιστήμιό μου θα ήθελαν να μην υπάρχω - ποιό είναι το έγκλημά μου; Μιλάω για διεθνή αναγνώριση και αριστεία), καταλαβαίνω λοιπόν απόλυτα τον αγώνα σας και σας ΠΑΡΑΚΑΛΩ εκ μέρους όλων, πιστεύω, που έχουμε τις ίδιες απόψεις με σας, να μην μας εγκαταλήψετε. Να μην σταματήσετε αυτήν την προσπάθεια. Οργανώστε μας: Με συμπόσια, συναντήσεις, ομάδες σκέψης κ.λ.π. Θα είμαι στο πλευρό σας σε ότι με χρειαστείτε και μπορώ να βοηθήσω.

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 1:43:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΑΣ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΑΡΙΔΑΙΑ

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 1:52:00 μμ, Blogger diakritika said...

Σιγά ρε παιδιά, ηρεμήστε, δεν είχαμε και πόλεμο, ψηφίσαμε για πρόεδρο, η πλειοψηφία κερδίζει, η μειοψηφία χάνει και φυσικά πικραίνεται. Χαλαρώστε τώρα και σκεφτείτε τι αναλογεί στον καθένα από μας να κάνει για να προχωρίσει το ΠΑΣΟΚ νικηφόρα στις επόμενες εκλογικές αναμετρήσεις. Χρέος όλων είναι η διαφύλαξη της ενότητας μέσα από πολιτισμένη αντιπαράθεση θέσεων και απόψεων. Τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ και ο Βαγγέλης Βενιζέλος μαζί πρέπει να διδάξουν τα μέλη ότι η επόμενη μέρα αφήνει πίσω της τις κόντρες της προεκλογικής περιόδου.
Εγώ ψήφισα "Γιώργο" αλλά δεν νιώθω αντίπαλο κανένα που ψήφισε διαφορετικά. Τους θεωρώ όλους συντρόφους και φίλους.
Ούτε θα έλεγα ποτέ φεύγω αν δεν έβγαινε ο Παπανδρέου.
Ξαναλέω ΗΡΕΜΗΣΤΕ!!!!!

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 2:12:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Εκτός των άλλων, είναι θλιβερό να βλέπουμε έναν αρχηγό μεγάλου κόμματος να μην μπορεί να πει "καλημέρα" χωρίς να κοιτάξει το χαρτί που του ετοιμάσανε.
Συμβουλή προς τα σαϊνια, τους επικοινωνιολόγους του περιβάλλοντος (τι δεν θα 'χουν δει οι δόλιοι): Μερικά ας τα αποστηθίζει, να κάνει και μικρές παύσεις, τάχα ότι σκέφτεται, όχι όλα από τον τυφλοσούρτη (και κακοδιαβασμένον), έτσι για το παραμύθιασμα.

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 2:13:00 μμ, Blogger DIO said...

Greeks never like to "talk bad" about churches, ministers (people with great authority) or traditions. This is just plain good manners that their parents taught them. But, when a long train of abuse continues from the misguided, the same people who profess to be "ministers of the gospel" then something is really going wrong... Unfortunately, people failed to recognize this situation and that's why Greece will continue to be the land of frappe and bouzouki...Nothing more, nothing less..oh, and I almost forgot, people will never forgive Big E for being smarter than the average human being..call it envy or jealousy they tend to compromise with a leader's poor man...
Ain't no analyst or a guru but the whole situation is freaking disgusting and disappointing...I'm more than ever in a loss for words...

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 2:28:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Και βέβαια φίλε ανώνυμε δε μας κρατάει κανείς στο Πασόκ. Προσωπικά δεν με κρατάει ούτε η Ξενογιαννακοπούλου, ούτε η Βάσω, ούτε ο Τζουμάκας, ούτε ο Πολυζωγόπουλος, ούτε ο Πάγκαλος. Δικαίωμα μας είναι να φύγουμε.
Καλή συνέχεια

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 2:30:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Ο κοσμος δεν ειναι ηλιθιος.Ο κοσμος ειναι προβατα.Και ειμαι πολυ περηφανος για την Μακεδονια,η οποια παντα ειχε και εχει καλο πολιτικο κριτηριο και δεν ψηφισε απλα τοπικιστικα.Βαγγελη σε εφαγαν οι Λεσχες και ο κομματικος μηχανισμος τερας.Ταχα εισαι παρορμητικος,ταχα εισαι εκδικητικος και αλλα τετοια χαζα.Μεινε στο Πασοκ και κανε την παπια.Μην μιλας,δειξε νικημενος.Οτιδηποτε αλλο κι αν κανεις θα σε φανε.Περιμενε μεχρι να χασει ξανα.Αν χασει!!Γιατι κι ο Καραμανλης απειλειται απο τον Καρατζαφερη.Αν δεν υπηρχε ο Καρατζαφερης ο Καραμανλης θα ξαναβγαινε και την επομενη φορα.Εισαι ενας περηφανος νικητης σε ολους τους σκεπτομενους ανθρωπους.Ασε τα προβατα να βοσκουν.Μπραβο!!!

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 2:35:00 μμ, Blogger Elias said...

Δευτέρα, 12 Νοέμβριος 2007
ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Στην εξαιρετική κινηματογραφική μεταφορά του Νιξον( Α.Χοπκινς) ένας συμβουλος του προέδρου (Ν.Σαδερλαντ) λέει σε μια στιγμή: ''Δυστυχώς για την δημοκρατία, δεν χρειάζεται να πεισθούν πολύ για τις αποφάσεις μας...''
Η φράση αποτυπώνει εξαιρετικά την σημερινή παγκόσμια δημοκρατική version των κοινωνιών. Χθες, περίπου 500,000 Έλληνες, σε σύνολο 9 εκατομ. ενήλικων ψηφοφόρων, επέλεξαν τον άνθρωπο αντίβαρο του σημερινού κυβερνήτη( σχεδόν το 7% των Ελλήνων ψηφοφόρων) .Θα πεί κάποιος αν αυτό θα το τόνιζα σε περίπτωση επικράτησης του Βενιζέλου! Ναι ,θα το τόνιζα και μάλιστα είχα τοποθετηθεί εξ'αρχής κατά της ψευδοδημοκρατικής αυτής διαδικασιας που ανάγεται σε δηθεν δημοψηφισματική και αντιπροσωπευτική διαδικασία.
Χθες, ενταφιάστηκε οριστικά η ελπίδα ανασυστασης μια αντιδεξιάς πολιτικης,μιας εναλλακτικής πρότασης εξουσίας. Ο Γιώργος Παπανδρεόυ αποτελεί τον καθρέφτη του 7-10% των νεοελλήνων που δυστυχώς διαμορφώνουν καταστάσεις στον τόπο, που επιθυμούν την αποστροφή τους στο καινούργιο, που πάσχουν απο μυωπία κοινωνικής αντίληψης( δεν με πειράζει καθόλου αν θιξω κάποιους φίλους) και ευελπιστούν σε μια αναβίωση ενός''δηθεν'' ιδεολογικού καθεστώτος,ενώ στην ουσία δεν έχουν καν καταλάβει τους καιρούς, δεν ξέρουν τί σημαίνει πολιτική και οικονομική διαχείριση κοινωνικών ζητημάτων, δεν κατανοούν οτι Κυβέρνηση σημαίνει Ευθύνη, Ρεαλισμός, Εφικτές Παρεμβάσεις.
Δεν ηταν ο Βενιζέλος η '' χρυση ευκαιρία'' για την Ελληνικη αριστερή πρόταση εξουσίας,όμως είχε τα φόντα να ΄΄εποπτευθεί'' απο μια συλλογική αντίληψη για μια κοινωνική και οχι ατομικοκεντρική διακυβέρνηση(μονο ενας χαρισματικός άνθρωπος μπορέι να υποτάξει το Εγω του για το Εμείς, μόνο ένας ευφυής ηγέτης μπορεί να νιώσει τα όρια της ευθύνης,οσο αλαζόνας,οσο αρχηγομανής και αν είναι)
Απο χθες, η ''παρέα'' του Καραμανλή και οι κολλητοί των υπουργών του,νιώθουν ελέυθερο το πεδίο δράσης για 4 ,ενδεχομένως και για 8 χρόνια.Η Νεα Δημοκρατία,απο χθές έγινε το παλιό ΠΑΣΟΚ: εδραιώθηκε ως μηχανισμός εξουσίας και υπεροχής στους πολίτες. Ο Κώστας Καραμανλής,αποτελεί πλέον τον νέο Ανδρέα: οι Ελληνες είναι τυχεροί,βρηκαν πάλι εναν
μύθο ,ενα πρόσωπο περα και πάνω απο τους καιρούς.
Χθες γεννήθηκε μια νέα σελίδα στην ελληνική ιστορία: αυτή της ηγεμονίας του νεο-καραμανλισμού( με τις ευλογίες και την δημοκρατική στήριξη του συγχρονου ΠΑΣΟΚ...)

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 2:45:00 μμ, Blogger chris said...

Κύριε Βενιζέλο καταρχήν συγχαρητήρια για τον αγώνα σας.
Όπως διαπιστώσατε και 'σεις δεν είστε μόνος...ένα σχεδόν 40% για πρώτη φορά δεν είναι καθόλου άσχημα.
Δυστυχώς έχω την αίσθηση ότι θα έχουμε πάλι προβλήματα διότι ο Γιώργος "δεν τραβάει".
Θα περιμένω με ιδιαίτερο ενδιαφέρον (όπως όλοι μας) τα προσεχή γκάλοπ και τις επιδόσεις στις Ευρω-εκλογές και τις Νομαρχιακές/Δημοτικές. Ελπίζω να λάβουμε έγκαιρα "τα μέτρα" μας (ως όλον ΠΑΣΟΚ) για να μην οδηγηθούμε σε τρίτη εκλογική ήττα!
Πάντως η νίκη στις εσωκομματικές εκλογές ήταν εφικτή και το δυσάρεστο είναι ότι χάθηκε για λόγους σχετιζόμενους με την "εικόνα" και άσχετους με την ουσία των θεμάτων.
Θεωρώ αυτονόητο ότι σε νεά ήττα (ο εν λόγω) δεν θα είναι καν υποψήφιος!
Και δεν χρειάζεται να περιμένουμε το 2011 αν οι επιδόσεις δεν είναι ικανοποιητικές...
Περιμένουμε να δούμε αντιπολίτευση Γιώργο...

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 2:52:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Τελικά εμείς στο ΠΑΣΟΚ έχουμε πολύ γέλιο...Ο Γιωργάκης μας φαίνεται πολύ μαλθακός και ο Μπένυ ίδιος με τον Καραμναλή. Γι αυτο θα συνεχίζεται η διαρροή προς τον ΣΥΡΙΖΑ.
Συγχαρητήρια για την διαδικασία αν και ομολογώ οτι απο τους 3 ο πιο συμπαθής και αληθινός ήταν ο Σκανδαλίδης.Ακόμα και αν δεν έχει το βάρος είναι απέιρως πιο κοντά στο λαό.

Υ.Γ 1.Οποιοι σκέπτονται την αποχώρηση απο το ΠΑΣΟΚ καλύτερα να αλλάξουν πλευρό....
υ.γ 2 Κύριε Βενιζέλο περίμενα πολύ περισσότερα απο εσάς......

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 2:57:00 μμ, Blogger Evdoxia said...

Σύντροφε,
λυπάμαι που το αποτέλεσμα των εσωκομματικών εκλογών δεν δικαίωσε τις προσδοκίες μας. Το σίγουρο είναι όμως ένα, από σήμερα ο Γ. Παπανδρέου έχει ένα "βράχο" μπροστά στα πόδια του. Πριν κάνει το οποιοδήποτε βήμα θα πρέπει να τον υπολογίσει. Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω. Τώρα πια η δύναμή μας έχει , με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, μετρηθεί, και σίγουρα είναι υπολογίσιμη. Δεν πιστεύω ότι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ μπορεί να τον αγνοήσει. ( είναι το χαρακτηριστικό 34% του 38% )Άρα δικαιολογημένα τώρα που δεν τελώ εν θερμώ αισθάνομαι, αισθανόμαστε, όλοι οι σύντροφοι εδώ πάνω σαν ρυθμιστές.Τον λυπάμαι λίγο τον Γ. Παπανδρέου είναι αλήθεια. Το ποσοστό μας κρέμεται από πάνω του σαν "δαμόκλειος σπάθι" και πρίν από οποιαδήποτε απόφασή του θα πρέπει να κοιτάει πρώτα ψηλά, αντίθετα όλη την προηγούμενη περίοδο κοιτούσε μόνο τον εαυτό του, ήταν χαλαρός...
Το βέβαιο είναι ένα , μπορώ να περιμένω...και σε καμμία περίπτωση δεν φεύγω.


Παρακαλώ, επιθυμώ το σχόλιό μου να μη δημοσιευτεί.

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 2:58:00 μμ, Blogger learning is earning said...

"Συγκροτήθηκε ένα μεγάλο, δυναμικό, ριζοσπαστικό, αισιόδοξο ρεύμα."

Για ποιο ακριβώς ρεύμα μιλάτε, ριζοσπαστικό κιόλας; 40 μέρες και μια ενδιαφέρουσα κουβέντα για τη ζωή μου δεν άκουσα. Διαβάζω 2 εφημερίδες τη μέρα και δεν έχω ιδέα για τις θέσεις σας. Όπως και ο ΓΑΠ, έτσι κι εσείς ψαρεύετε στα θολά νερά του πολυσυλλεκτισμού, αποφεύγετε τις συγκρούσεις και λέτε πράγματα με τα οποία συμφωνούν όλοι. Ουσιαστικά δεν λέτε τίποτα. Δεν είναι πολιτικός λόγος να αντιπαραθέτεις το φοβικό ΠΑΣΟΚ με το μεγάλο ΠΑΣΟΚ.
Για άλλη μια φορά έπεσα έξω γιατί νόμιζα ότι θα γινόταν σοβαρός πολιτικός διάλογος στον τόπο. Ντρέπομαι για την ελληνική πολιτική ζωή όταν παραλληλίζω το επίπεδο των εσωτερικών εκλογών των συντηρητικών και των lib dems στην Αγγλία με το επίπεδο το δικό σας και της ΝΔ.

Για την πρόταση της ΓΣΕΕ να γεμίσουν τα ταμεία από τη φορολογία της εκκλησίας τι έχετε να πείτε; Ούτε ναι ούτε όχι φαντάζομαι, δεν έχετε να πείτε τίποτα ως συνήθως γιατί θέλετε να σας ψηφίζει και η θεούσα και ο προοδευτικός.

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 3:05:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Απο το πρωι ακουω και βλεπω πολυ πικρα, πονο και απαξιωση για το τι μελλει γεννεσθαι στο ΠΑΣΟΚ απο εδω και περα.
Συντροφοι και φιλοι που ψηφισατε το ΒΑΓΓΕΛΗ το ΒΕΝΙΖΕΛΟ απαττασθε αν νομιζετε οτι μεχρι εδω ηταν η πορεια σας στο ΠΑΣΟΚ!
ΤΟ ΠΑΣΟΚ Τ Ω Ρ Α ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ!
Τωρα που καταμετρηθηκε οχι μονο το ρευμα που αναζηταει να αναμετρηθει ισαξια με τη Νεα Δημοκρατια και να νικησει, αλλα και το δεδομενο του αλλου ΠΑΣΟΚ του ΜΗ φοβικου, του ΠΑΣΟΚ που ιδεολογικα, πρακτικα και ιστορικα ειναι στερεο, με αφετηρια, παρον και μελλον. Το ΠΑΣΟΚ που μπορει να σταθει μεσα κι εξω απο τη βουλη, αγκαλιαζοντας ολα τα κοινωνικα στρωματα.
Αν νομιζετε οτι ειμαι οπαδος του Βενιζελου κανετε λαθος.!!!!
ΕΙΜΑΙ ΠΑΣΟΚ!
ΚΑΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ που μαζι με ολους εμας μπορει να αναδειξει το ΠΑΣΟΚ της νικης μεσα απο ενα αναγεννημενο κινημα ιδεολογιας και πρακτικης.
Γι αυτο μη χανετε το κουραγιο σας!
ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.
ΜΗ ΤΟ ΧΑΡΙΖΕΤΕ ΣΤΟ ΧΤΕΣ!!!!!

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 3:19:00 μμ, Anonymous zaman said...

Ο/Η george είπε...
oli mou tin zoi imoun pasok apo mikro pedi mexri tis 16 septembriou pou me mania prospathousa na piso filous kai gnostous na psifisoun giorgaki gia na figi o athlios karaman alis ,aposimera mia nea mera anateli gia mena makria apo to pasok distixos ,euxome ston giorgaki kai tous ipolipous nekrothaftes tou pasok na to apoteliosoun ,elpizo o megalos igetis bagelis benizelos na min tous kani parea sto thlibero tous ergo..
Δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισοτερο.. Σαν να τα εγραψα εγω.. thanks george!

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 3:22:00 μμ, Anonymous 60% said...

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ! ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ,ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΕΚΔΟΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΠΑΓΑΛΩΝ ΤΟΥΣ,ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΩΝ-ΠΡΩΗΝ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ΛΕΙΨΕΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ!,ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΓΙΑ "ΝΕΟ ΡΕΥΜΑ"-(ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗΣ) ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑ!.ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΚΑΤΕΒΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΕΝΟ! ΕΙΔΑΛΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΛΑΘΡΕΠΙΒΑΤΕΣ...
ΕΜΠΡΟΣ ΜΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ! ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΘΕΛΗΣΗ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ-ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗΣ! ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΠΑ.ΣΟ.Κ
ΝΙΚΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 3:22:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Μην απογοητεύεται ουδείς. Ο Γιώργος ουσιαστικά πήρε παράταση από εκείνους που μετείχαν στην εκλογική διαδικασία της Κυριακής. Αν δείτε, σήμερα, όσους τον ψήφισαν ήδη έχουν την αμφιβολία και την ανησυχία για το μέλλον της Δημοκρατικής παράταξης.
Ο Βαγγέλης πρέπει να συνεχίσει με πολιτικές προτάσεις, που θα τον διαφοροποιούν από την ισσοπέδωση του Γιώργου.

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 3:27:00 μμ, Anonymous Θ.Κ. said...

Θα φανεί σκληρό και υπερβολικό αυτό που θα πω, αλλά μήπως στην Ελλάδα κατα βάθος μας αρέσει η μοναρχία? Λυπάμαι, αλλά κάπως έτσι φαίνονται τα πράγματα. Πριμοδοτούμε, δίνουμε λευκές επιταγές σε πολιτικούς,από συναίσθημα και για το όνομα, λες και είναι πρίγκηπες και το ΠΑΣΟΚ ειναι το βασίλειο τους. Αντί να εκλέξουμε τον οφθαλμοφανέστατα αξιότερο. Κάπως έτσι εγινε και στη ΝΔ, μονο που εκεί, τον "πρίγκηπα" τους, τον εκπαίδευσαν καλύτερα ή αν θέλετε δεν ήταν τόσο ανεπίδεκτος μαθήσεως σαν τον δικό μας...
Όσο για τα περί έπαρσης που έχουν φαγωθεί να μιλάνε μερικοί από την πρώτη μέρα, θα θυμίσω ότι ο Αντρέας, δεν ήταν ακριβώς ο πιό μετριοπαθής πολιτικός και οπωσδήποτε δεν θα δεχόταν την ταμπέλα του "καλού παιδιού" και τα χτυπήματα στην πλάτη, με τα οποία τον έχει χορτάσει ο Καραμάν τον δικό μας.Δυστυχώς, δεν φτάνουν οι καλές προθέσεις για να ηγηθείς ενός τόσο μεγάλου κόμματος και αυτο θα φανεί στις επόμενες και μεθεπόμενες και σε όλη την πορεία του ΓΑΠ στα επόμενα χρόνια.
Επίσης, αυτοί που λένε για το οι πόρτες είναι ανοικτές και όι διαφωνούντες είναι ελεύθεροι να φύγουν, θα πω ότι τους ευχαριστώ και να μην ανησυχούν. Εγώ, όπως και πιστεύω πολλοί άλλοι, περιμένουμε με ανυπομονησία τις επόμενες κινήσεις του προέδρου, τις αλλαγές, τη νέα αρχή και τα νέα πρόσωπα που υποσχέθηκε(Τσοβόλας,Χυτήρης,Τσοχατζοπουλος, Κακλαμάνης,Πάγκαλος κλπ). Και είμαι σίγουρος ότι και ο αξιότιμος Ευάγγελος το περιμένει και καταλαβαίνει ότι το νέο ρεύμα για το οποίο μίλησε δεν επιθυμεί να είναι πελάτης κανενός.

Αγαπητέ Ευάγγελε, χάσαμε. Στην Ελλάδα ζούμε. Και δυστυχώς, είσαι πολύ ικανός και έξυπνος γι'αυτή τη χώρα και καλώς η κακώς, η δημοκρατία είναι κάτι το οποίο δεν μπορεί να αμφισβητήσει κανείς...

Καλή τύχη και σε ευχαριστούμε, χάρις σε σένα γίναμε πνευματικά και πολιτικά πλουσιότεροι. Να είσαι καλά και να μην χάνεσαι. Τα σέβη μου.

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 3:28:00 μμ, Blogger Makis said...

Απλά τα πράγματα. Το ΠαΣοΚ των βολεμένων μεγαλοστελεχών που περιμένουν να δουν προς τα που φυσάει προς τα που δε μας αφορα. Ας μείνουν στην αντιπολίτευση νά μάθουν να παίρνουν αποφάσεις και ρίσκα. Ουτε αυτό των "συνδικαλιστών".
Ας το κρατήσουν λοιπόν. Άλλωστε, οι πιο πολλοί εκεί μέσα δεν εχουν και άλλη δουλειά να κάνουν.

 
At Δευτέρα, Νοέμβριος 12, 2007 3:44:00 μμ,