Τρίτη, Ιούλιος 01, 2008

Για την υπόθεση Siemens και την απόφαση του Εισαγγελέα...

Εάν αρκούσε η διαπίστωση της τέλεσης κάποιου εγκλήματος για να ολοκληρωθεί η προκαταρκτική εξέταση και να ασκηθεί ποινική δίωξη, τότε αυτό έπρεπε να έχει γίνει προ πολλού. Όταν συνεπώς μία προκαταρκτική εξέταση κινείται άλλοτε με επιταχύνσεις και άλλοτε με επιβραδύνσεις, άλλοτε εις βάθος και άλλοτε στην επιφάνεια των πραγμάτων, με αποτέλεσμα να μολύνεται μέσα από επιλεκτικές και ετεροβαρείς διαρροές ο δημόσιος βίος και να απλώνεται ένα τεκμήριο ενοχής όλου του πολιτικού συστήματος, υπάρχει πρόβλημα δικαιοσύνης.
Αυτό δεν αποτελεί ευθύνη ενός Εισαγγελέα Πρωτοδικών, αλλά της ηγεσίας της δικαιοσύνης που δεν άσκησε τις δικονομικές της δυνατότητες. Κυρίως όμως συνιστά ευθύνη του ίδιου του Πρωθυπουργού που αρνήθηκε πεισματικά τη σύσταση εξεταστικής επιτροπής, δηλαδή ενός θεσμού που παρά τα προβλήματα του, θα επέτρεπε την γρήγορη ανάδειξη της αλήθειας με την ευθύνη όλων των πολιτικών δυνάμεων.
Αν η δικαιοσύνη είναι εκτεθειμένη μία φορά, η κυβέρνηση είναι εκτεθειμένη δύο και για την άρνηση της να συσταθεί εξεταστική επιτροπή και για την μικροκομματική και μυωπική αφέλεια της να νομίζει ότι έτσι βλάπτει το ΠΑΣΟΚ επειδή αυτό αντιδρά στις φήμες με μεγαλύτερη ταχύτητα και ευαισθησία απ΄ ότι η Νέα Δημοκρατία που υποδύεται την αδιάφορη, ενώ είναι απλώς φοβισμένη.

62 Comments:

At Τρίτη, Ιούλιος 01, 2008 6:19:00 μμ, Blogger monahikoslikos said...

Η Δικαιοσύνη είναι σαν το φίδι:
"δαγκώνει τους ξυπόλυτους" λέει μια Αφρικάνικη παροιμία, στην περίπτωσή μας ξυπόλητοι (στ΄ αγκάθια) βρέθηκαν οι πολιτικοί αντίπαλοι.
Ποιοι όμως εξόπλισαν τη δικαιοσύνη με τόσες δυνατότητες.
Για θυμήσου, για θυμήσου τους τρομονόμους για να μην επεκταθώ στο ότι όλοι σας τη θέλατε θεραπενίδα...

 
At Τρίτη, Ιούλιος 01, 2008 8:01:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Κύριε Βενιζέλο,

Θα ήθελα να μου πείτε πώς πρέπει να αισθανόμαστε εμείς για ΟΛΑ τα πολιτικά κόμματα, όταν βλέπουμε να υποτιμούν την νοημοσύνη μας με τέτοιο τρόπο;

Πώς πρέπει να αισθανόμαστε όταν βλέπουμε τέτοιο ψέμα και τέτοια συγκάλυψη από ΟΛΑ τα πολιτικά κόμματα και την 'δικαιοσύνη'; Ο κόσμος πραγματικά πεινάει, τιμωρείται για ασήμαντα πράγματα απο την 'δικαιοσύνη', βασανίζεται, δουλεύει μέρα-νύχτα για το τίποτα και οι πολιτικοί απολαμβάνουν ως άρχοντες μιας πλούσιας χώρας (εντάξει υπάρχουνε και έντιμοι-ος). Μα καλά που ζούνε;

Τί πρέπει να κάνουμε ως πολίτες όταν βλέπουμε την χώρα μας να έχει καταντήσει σε αυτή την κατάσταση;

Είμαστε ο περίγελος όλης της ευρώπης, τσακωνόμαστε για ασήμαντα πράγματα, ενώ σύντομα θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε πολύ σοβαρά προβλήματα. Απορώ έτσι ήτανε οι Αρχαίοι Ελλήνες που μαθαινα στο σχολείο; Πώς έχουμε καταντήσει πλεόν; Και αυτό ψέμα μάλλον.

Αξίζει πλέον να μείνουμε εδώ ή είναι μήπως καλύτερα να επιβεβαιώσουμε το δημοσίευμα των Financial Times του Λονδίνου περί μαζικής μετανάστευσης;

Αληθινά αισθάνομαι μεγάλη αηδία, και θα ήθελα να τιμωρηθούν όλοι με όποιο όσο πιο σκληρά γίνεται. Μάκάρι να τους βρει μεγάλο κακό.

Δεν πιστεύω πια σε ήρωες.

Σας βαρέθηκα όλους. Καθίστε στην Ελλάδα να καταστρέψτε ότι έχει απομείνει, εγώ φεύγω. Οι F.T. είχαν δίκιο.

 
At Τετάρτη, Ιούλιος 02, 2008 1:13:00 πμ, Blogger e-Lawyer said...

Tι εννοείτε "δικονομικές δυνατότητες" του υπουργού Δικαιοσύνης; Σε ποιες "δυνατοτητες" αναφέρεστε και ως πότε επιτέλους χρειάζεται να βάζει το χεράκι της η μια συνταγματική λειτουργία στα χωράφια της άλλης συνταγματικής λειτουργίας, πέραν από το πλαίσιο διασταύρωσής τους που προβλέπεται από τον θεμελιώδη νόμο;

 
At Τετάρτη, Ιούλιος 02, 2008 4:37:00 πμ, Blogger ΑΓΙΟΣ said...

Κύριε Βενιζέλε,

Να μου επιτρέψετε και πάλι να εντοπίσω και να εκθειάσω τον μεστό πολιτικό σας λόγο. Εντοπίσατε την ουσία του προβλήματος, το οποίο ταλανίζει τις τελευταίες βδομάδες τον δημόσιο - πολιτικό βίο της χώρας. Το θέμα δεν είναι του ΠΑΣΟΚ, όπως θέλει να το παρουσιάσει η κυβέρνηση της ΝΔ. Το θέμα αφορά στην αξιοπιστία του πολιτικού συστήματος στο σύνολό του και εξ αυτού εμπλέκει και το κυβερνόν κόμμα. Αναπόδραστα. Η ουσία του προβλήματος δεν είναι μια νομικίστικη διαδικασία και δεν μπορεί να εξαντληθεί ούτε στην εισαγγελεία, ούτε σε μια δικαστική αίθουσα. Το σκάνδαλο Simens είναι μια πολιτική υπόθεση, η οποία δεικνύει αφενός τη ανικανότητα της κυβέρνησης να πλήξει τη διαφθορά και αφετέρου την άρνηση της κυβέρνησης να προχωρήσει σε εξεταστική επιτροπή, προφανώς γιατί έχει κάτι να κρύψει. Είναι γνωστό ότι το Μαξίμου έχει καταληφθεί τα τελευταία χρόνια από πολιτικούς, οι οποίοι είναι ανίκανοι να αναλάβουν το όποιο πολιτικό κόστος, για να μπορέσουν επιτέλους να κλείσουν επωφελώς για τον Έλληνα πολίτη τα κορυφαία ζητήματα, που τον απασχολούν. Να μας πει λοιπόν ο κ. Ρουσόπουλος: φοβάται κάτι το Μαξίμου και δεν προχωρεί στη σύσταση εξεταστικής επιτροπής. Γιατί η κυβέρνηση, κ. Ρουσόπουλε, κινείται στη λογική της συγκάλυψης; Ποιος είναι ο υπουργός, του οποίου τα έξοδα ταξιδίου θα κάλυπτε η Simens;

 
At Τετάρτη, Ιούλιος 02, 2008 2:29:00 μμ, Blogger Astyanaktas said...

ΠΑΣΟΚ και ΝΔ σας ξέρουμε και σας καταλαβαίνουμε.Καταλαβαίνω τη δύσκολη θέση σας. Αυτό είναι το χειρότερο για σας.Το χειρότερο απ' όλα είναι ότι ζήσαμε στο πετσί μας την πολιτική των δύο μεγάλων κομμάτων.Έτσι δεν έχετε δικαιολογία!!!
μετά τιμής κάποτε υφιστάμενός σας, επομένως ξέρω την πολιτική σας, επομενως...

 
At Τετάρτη, Ιούλιος 02, 2008 5:37:00 μμ, Blogger Χαρης said...

Αυτο το πραγμα καθε φορα εσεις νακατηγορειτε την Κυβερνηση και η κυβερνηση εσας εννοω το Πασοκ δεν το καταλαβαινω.
Ποιοι τελικα εφτιαξαν αυτους τους νομους?Ποιοι νομοθετουν με τετοιο απαραδεκτο τροπο?Δεν ηξερε κανεις στο Πασοκ για τον Τσουκατο?Με τι χρηματα κανατε τοσα εξοδα σαν κομμα προεκλογικα δεν αναρωτηθηκε κενεις?
Με εκπλησει περισσοτερο η υποστηρηξη σας στον Σημιτη ο οποιος κατεστρεψε καθε εννοια της ιδεας σοσιαλιστικο κομμα απο την αρχη της πρωθυπουργιας του.Για ποιο λογο λετε οι μελλοντικες γεννιες θα τον θυμουνται?
Για κανεναν σας απαντω ηταν ενα απολυτο μηδενικο και χαραξε την πορεια οσων γινονται σημερα.
Σας ενοχλει τωρα η δικαιοσυνη και οτι δεν κανει οτι πρεπει για να αποδειξει τι εγινε με την Ζημενς.
Και ποτε εκανε Κυριε Βενιζελε κατι?
Μονο οποτε συμφερει εσας(Πασοκ)η την Νεα Δημοκρατια τοτε κανει κατι η δικαιοσυνη.
Σας το εχω γραψει και παλαιοτερα,ειναι κριμα που οι συγχρονοι Ελληνες δεν τιμωρουν τους αρχοντες τους οπως οι αρχαιοι.
Με θανατο.
Εχετε καταστρεψει την χωρα ολοι σας.

 
At Τετάρτη, Ιούλιος 02, 2008 10:20:00 μμ, Blogger MgP said...

Μήπως σας θυμίζει λίγο η κατάσταση τα γεγονότα με την επιχείρηση "καθαρά χέρια" που οδήγησε στο ξήλωμα της πολιτικής τάξης και στη δημιουργία νέων παρατάξεων? Ελπίζω πραγματικά να διαλυθούν και τα δύο μεγάλα κόμματα γιατί δεν έχουν τίποτα πια να προσφέρουν από την γραφειοκρατία τους.
Επίσης για να έχει νόημα το blog, απαντάμε και σε κανένα σχόλιο που και που, έστω και συγκεντρωτικά.

 
At Πέμπτη, Ιούλιος 03, 2008 2:29:00 μμ, Blogger evenizelos said...

e-Lawyer

Η ηγεσία της Δικαιοσύνης στην οποία αναφέρθηκα δεν είναι ο Υπουργός Δικαιοσύνης, αλλά τα δικαστικά και εισαγγελικά όργανα που κατά τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας μπορούν να παρακολουθούν μία προκαταρκτική εξέταση και να επιταχύνουν την ποινική προδικασία συνολικά μέσω της κύριας ανάκρισης που διενεργεί τακτικός ανακριτής ή εφέτης - ειδικός ανακριτής.

 
At Πέμπτη, Ιούλιος 03, 2008 4:02:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Corruption charges...corruption?
-Corruption is government intrusion into market efficiencies in the form of regulation. That's Milton Friedman. He got a goddamn Nobel Prize. We have laws against it precisely so we can get away with it.
-Corruption is our protection.
-Corruption keeps us safe and warm.
-Corruption is why you and I are prancing around in here instead of fighting over scraps of meat out in the street.
-Corruption...is why we win.?

SYRIANA movie
chapter 24

 
At Πέμπτη, Ιούλιος 03, 2008 7:13:00 μμ, Anonymous George Α. Papandreou said...

Μην στεναχωριέσαι Ευάγγελε. Όλοι οι διεφθαρμένοι κρατικοί και κομματικοί "λειτουργοί" θα με βρουν μπροστά τους. Θα είμαι πολύ σκληρός...

Η ώρα που θα κυβερνήσω επιτέλους φθάνει...

 
At Πέμπτη, Ιούλιος 03, 2008 10:09:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Πρόεδρέ μου,
Επίτρεψέ μου να επισημάνω, με όλο τον γνωστό σε εσένα σεβασμό μου προς το πρόσωπό σου (αφού κατά την γνώμη μου είσαι εκ των κορυφαίων νομικών μας, εκτός από κορυφαίος πολιτικός) ότι το υπόψη σχόλιό σου υπαγορεύθηκε από πολιτική σκοπιμότητα και μάλιστα όχι τόσο επαινετή, κατά την γνώμη μου. Το άρθρο 43 παρ.1 ΚΠΔ, όπως παγίως ερμηνεύεται απο την νομολογία (δες π.χ. τις αναλυτικές 203/2007 Πλημμ.Χαλκ. και 177/2006 Πλημμ.Ρόδου) είναι σαφές στην διατύπωση και την τελολογία του. Η προκαταρκτική εξέταση συνιστά μορφή προανάκρισης και περατούται εφόσον προκύψουν και συγκεντρωθούν επαρκείς ενδείξεις για την άσκηση ποινικής δίωξης και όχι απλώς όταν θεμελιωθούν ορισμένες αόριστες ή και ορισμένες υπόνοιες για συγκεκριμένο πρόσωπο. Με την λογική ότι αρκεί για την άσκηση ποινικής διώξεως η θεμελίωση απλών υπονοιών κατά συγκεκριμένου προσώπου θα έπρεπε για το ίδιο αδίκημα, όταν σ'αυτό εμπλέκονται περισσότεροι ύποπτοι, να διατάσσονται και να διεξάγονται τόσες προκαταρκτικές εξετάσεις, όσες και οι φερόμενοι ως ύποπτοι! Εξάλλου, το πέρας της προανάκρισης δεν σημαίνει περάτωση της υποθέσεως, όπως εντελώς φαιδρά και προς απόδειξη της διαρκούς δημαγωγικής του διαθέσεως ισχυρίσθηκε ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ.
Στο θέμα της συστάσεως Εξεταστικής Επιτροπής, ενδιαφέρον θα είχε να μας εκθέσεις, ως ο κορυφαίος δημοσιολόγος μας, σε ποιές ευρωπαϊκές ή άλλες χώρες ισχύει ο θεσμός, με ποιες προϋποθέσεις, ποια είναι η συνάρτησή του με την δικαστική έρευνα (αν εξελίσσονται π.χ. παράλληλα ή η μία σταματά και αναμένει τα αποτελέσματα της άλλης) και τέλος, αν η ειδική ανακριτική μεταχείριση των πολιτικών προσώπων είναι συμβατή με την ΕΣΔΑ, το Σύνταγμά μας και την Συνθήκη της Ε.Ε. Τέλος, ως έμπειρος πολιτικός καλείσαι να ανατρέξεις στο παρελθόν και να επισημάνεις αν κάποια εξεταστική επιτροπή για αδικήματα πολιτικών κατέληξε σε συγκεκριμένα ανακριτικώς αξιοποιήσιμα πορίσματα και ποια (με εξαίρεση νομίζω το σκάνδαλο Κοσκωτά, όπου όμως τα στοιχεία κρίθηκαν ανεπαρκή και αθεμελίωτη εν τέλει η κατηγορία). Πολύ ενδιαφέρον θα είχε έτσι να ενημερωθούμε (διότι ο καθεστωτικός τύπος έθαψε το σχετικό θέμα) τι απέγινε με την εξεταστική επιτροπή που συστήθηκε για να διερευνήσει την ευθύνη των κ.Τσοχατζόπουλου και Παπαντωνίου για την προμήθεια αμυντικού υλικού...
Με πολλή εκτίμηση,
ΓΝΙ

 
At Παρασκευή, Ιούλιος 04, 2008 10:03:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Σ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ, ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΗ ΝΔ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ.Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΤΥΠΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΝΑ ΔΙΟΓΚΩΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΛΙΑΠΗ ΘΥΜΙΣΕ ΚΟΡΩΝΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ 80.Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕ ΟΥΡΑΓΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΣ (ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ).ΑΝ ΔΕΝ ΒΓΟΥΝ ΣΤΗ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΗ SIMENS ΟΛΑ ΤΟΤΕ ΟΙ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΜΑΣ ΘΑ ΜΟΙΑΖΟΥΝΕ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΩΝ ΓΙΑΓΙΑΔΩΝ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ Η ΤΩΝ ΝΕΟΣΥΛΛΕΚΤΩΝ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ.ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΜΕ.
ΦΙΛΙΚΑ ΣΠΥΡΟΣ

 
At Σάββατο, Ιούλιος 05, 2008 7:38:00 μμ, Blogger ΣΚΕΠΤΙΚΙΣΤΗΣ said...

Aγαπητέ κ Βενιζέλο,

αδυνατώ να κατανοήσω την ανεξήγητη σιωπή τόσο εκ μέρους του ΠΑΣΟΚ όσο και εκ μέρους σας προσωπικά, αναφορικά με το θέμα της κοινής αεροναυτικής άσκησης με το Ισρταήλ που αποκαλύφθηκε απο γνωστή Αμερικανική εφημερίδα (όχι τυχαία) και εικάζεται οτι πρόκειται για πρόβα επίθεσης στο Ιράν.

Δεδομένου οτι οι σχέσεις μας με το Ιράν ήταν πάντα αγαστές, οτι οι σχέσεις μας με τον αραβικό κόσμο γενικότερα ήταν πάντα ιδιαίτερα καλές,(με θετικά παοτελέσματα στο κυπριακό και σε άλλα εθνικά θέματα) όπως και το οτι σε περίπτωση που η επίθεση που αναμένεται στο Ιράν θα έχει επιπτώσεις στις σχέσεις μας με τον αραβικό κόσμο στο σύνολό του, μέχρις του σημείου να δεχτούμε ακόμα και τρομοκρταικές επιθέσεις, νομίζω οτι το λιγώτερο που θα περιμενε κανείς απο το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης έστω και υπο την συγκεκριμένη τουλάχιστον ανίκανη ηγεσία -για να μη πω τίποτα βαρύτερο και παρεξηγηθώ- αλλά και προσωπικά απο στελέχη του δικού σας βεληνεκούς, θα ήταν να ρωτήσετε την κυβέρνηση:

α) με βάση ποιό ή ποιά ανταλλάγματα προχώρησαν στη συμφωνία
β)τι μέτρα έλαβαν για να μην αποκαλυφθεί
γ) ποιό ήταν το plan b σε περίπτωση που γινόταν κάτι τέτοιο ( τι ρωτάω τώρα...)
δ) δεν νομίζετε οτι για τέτοιες καίριες αποφάσεις που επηρεάζουν τις διεθνείς συμμαχίες της χώρας θα έπρεπε να αποφασίσει το Ελληνικό Κοινοβούλιο?
ε) ποιός θα φέρει την ευθύνη αν αύριο σκάσει μια βόμβα στο μετρό ως αντίποινα όπως πρόσφατα στη Μαδρίτη και το Λονδίνο?

Τέλος, αν μου επιτρέπετε και μια μικρή ανάλυση, η περίοδος που διανύουμε απο γεωπολιτικής άποψεως εμφανίζει μεγάλες ομοιότητες με την περίοδο Μαρκεζίνη του Οκτωβρίου 1973. Υπενθυμίζω οτι τότε, ο δοτός πρωθυπουργός Μαρκεζίνης, διορισθείς απο τον Παπαδόπουλο με σκοπό την "πολιτικοποίηση" του καθεστώτος, αρνήθηκε να προσφέρει τις βάσεις της Κρήτης προς βοήθεια του Ισραήλ στον πόλεμο του Γιόμ Κιπούρ, με αποτέλεσμα να τον ανατρέψουν σε λιγώτερο απο ένα μήνα. Σήμερα, με τις κινήσεις Κραμανλή στα ενεργειακά (αγωγός Μπουργκάς -Αλεανδρούπολης, αγωγός φυσικού αερίου Trans Addriatic Pipeline(ΤΑΡ) του ελβετο-νορβηγικού κοσόρτσιουμ EGL και Statoil Hydro), δύο καθαρά αντίθετοι στα αμερικανικά συμφέροντα αγωγοί μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα αλλά και η διαφοροποίηση τω προμηθειών των ενόπλων μας δυνάμεων με άρματα Ρωσικής προέλευσης αλλά και Γαλλικής προέλευσης υλικού μετά την επίσκεψη Σαρκοζύ, είναι απίθανο να μείνιουν χωρίς απάντηση. Μόνο που αυτή τη φορά δεν θα κινηθούν τα άρματα κάποιου σύχρονου ...Ιωανίδη! Υπάρχουν πιο κομψοί τρόποι να απομακρυνθεί απο μόνος του ένας πρωθυπουργός υπέρ ενός υπουργού του, πχ των εξωτερικών που συνύθως είναι καλό παιδί και εκτελεί με επιμέλεια τις εντολές... όρα έξοδο Σημήτη προς όφελος του σημερινού αρχηγού της αξιωματικής αντιπολιτεύσεως.
Θα ήθελα το σχόλιό σας.
Ευχαριστώ.

 
At Κυριακή, Ιούλιος 06, 2008 10:52:00 πμ, Blogger pigkouinos said...

Βαμπίρ και κανίβαλοι

Στην εταιρία μου τρέχουν πολλά μια θολή τρελή κατάσταση , από ιδέες και παλιά μυαλά σαν μια καταιγίδα χωρίς προορισμό .Η καινούργια διοικήσει προσπαθεί να νιώσει την δίκια της σκέψη σε ένα χώρο που δεν ξερή αληθινά τη άρωμα έχει .Μου θυμίζει αυτό που έλεγαν παλιά ..........αλαχτετα όλα για να γυνή το θαύμα μιας άλλης εποχής .Μα η ανακυκλώσει είναι σίγουρη σε αυτήν την χώρα ..........ΚΑΘΕ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ .............τη νέα πνοή θα έχει όταν η ίδια σκέψη και κουλτούρα χάνετε σε μια άλλη εταιρία .Αλήθεια νέοι άνθρωποι δεν υπάρχουν μονάχα παλιά μοντέλα διακυβερνήσεις είναι γέλιο τελικά .

Βαμπίρ και κανίβαλοι

Αυτή που την πληρώνουν πάντα δεν είναι η γραβάτες αλλά η παραγωγικοί δύναμη μιας εταιρίας , σε όλα τα κομμάτια της τη κατάντια αλήθεια .
Σίγουρα όταν κάθεσαι και κάνης ένα πλάνο σε έναν υπολογισθεί γραφής η σκέφτεσαι πως θέλεις , να δούλεψη ένα υποτυπώδες σύστημα διοικήσεις .
Μια γενιά που σίγουρα η δύναμη της κάθε εξουσίας στα μικρά κομμάτια της εξουσίας , έχει άρωμα περίεργο είναι σαν κατή που σε κάνη να φοράς μια στολή χωρίς ωμός να την βλέπουν η γύρο σου η Απλή θνητή μόνο η καμπούρα του απλού ανθρώπου σε μια εταιρία .

Μπω νους
Αμάξια
Χλιδή
Εξουσία

Στελέχη δύσκολο κομμάτι να ψυχολογήσεις έναν άνθρωπο ............έναν με στολή ξερής πως θα παίξεις μαζί του έχει άρωμα εξουσίας αίνο μια αθέατη γραβάτα είναι πιο επικίνδυνοι από την ίδια την εξουσία .
Όταν μειώνουν τα υποτιθέμενα έξοδα έχουμε
Απολύεις ..........εργάτες
Αλήθεια κόβουν τα δικά τους κρυφά η φανερά προνομία .

Βαμπίρ και κανίβαλοι
Και στην μέση ο ΑΓΝΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ ΛΥΚΟΣ .........?
Που σίγουρα είναι η αθώα πλευρά της ζωής μας και η πιο αγνή σε σχέση με την δικιά τους ....ζωή και σκέψη ..........?

Pigkouinos………….?
Να σέβεσαι αυτό που φαίνεται και να αποφεύγεις αυτό που έχει άρωμα αξιοπρέπειας σε σκιά ..σκέψης και ζωής ...........?
Στελέχη...........
γράψε μας τελικά τη άρωμα έχει ένα στέλεχος σήμερα με μια στολή άθεα του στρατηγού ..............

 
At Κυριακή, Ιούλιος 06, 2008 10:53:00 πμ, Blogger pigkouinos said...

Η γενιά τον λύκων στα βουνά ******?

Στα βουνά στα Άγραφα γεννιέται η καρδιά μου
Σαν λυκόπουλο μικρό που ζει στην μοναξιά του
Από λύκαινα κυρά που ζει μέσα
Στην μύρα για μια ζωή γεμάτης
Με τα κρύα

Η λύκαινα
Που κοίταξε τον ουρανό να τρέχει
Και μια ψιχάλα από βροχή
Να πέφτει και να μαρτυρεί
Την μύρα στα βουνά της
Που γέμισαν από κυνηγούς που τρων
Τα σωθικά τους
Από απληστία στην ζωή
Και χόμπι για το πεπρωμένο
Για την γενιά που χάνετε και έρχεται το τέλος


Η κυνηγοί
Που έφεραν σκυλιά αμολημένα
Αίνο όταν τα έχουν στην πόλη τους
Τα έχουν φυλακισμένα
Και όταν χορτάσουν την χαρά πως έχουν
Κατάκτηση τα σκυλιά αμολάν
Και χάνονται στην φύση
Και αίνο γίνονται αρπακτικά σαν θέλουν να επιβιώσουν
Και η βοσκή όταν μιλά λένε για μια εικόνα
Που έφεραν η κυνηγοί σε όλοι αυτήν την χώρα

η λύκαινα
που κυνηγά για να επιβίωση
έχει κομμάτια στην ζωή που αλί έχουν πληγώσει
με μια μαγκιά πως τα βουνά ανήκουν στους λεβέντες
και όχι μόνο την ζωή που έπλασε η μύρα
η κυνηγοί μαζεύονται για μια φιλανθρωπία
και αμολάν κατή πούλια
και ύστερα μια καταιγίδα από φισέκια
που χιμούν να αρπάξουνε την λεία
που λευτέρωσαν στα βουνά και γίνανε
λατρεία στην παραζάλη της χαράς
που έχουν για το τέλος
για αυτά που αμολάν ξανά για να έχουνε
να παίζουν ............/


η λύκαινα
κοιτά ψιλά και βγάζει έναν πόνο
πως η γενιά θα χαθεί και θα έρθει ο πόνος
σε κατή που γεννήθηκε και χάθηκε στον χρόνο


Υ.Σ
Στο χωριό μου κατή λάτρης του κυνηγίου ξέχασαν τα σκυλιά τους ..............ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ ΒΑΡΕΘΗΚΑΝ .....?
ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΡΗΜΑΞΑΝ τα ζώα .
Το ερώτημα είναι γιατί δεν τους ταράζουν στην μηνύσει και στην αποζημίωση όλους αυτούς τους κύριους ................ΑΡΑΓΕ .
Και η αστυνομία τη κάνη άραγε .
Παλιά έστηναν καρτέρι για τους λύκους που γεννήθηκαν και χάθηκαν σε αυτά τα βουνά αίνο σε αυτούς ..............ΞΕΧΑΣΑ ΑΥΤΗ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ...............έχουν το δίκιο με τον πολιτισμό αίνο η λύκοι με την επιβίωση .

..............η ελεύθερη δημοκρατία της ελεύθερης χούντας μας .

Ρε ύπαρχοι και φιλοτιμώ που δυστυχώς έχει χαθεί εδώ και πολλά χρόνια ...........ευτυχώς τα πεδία σας θα νιώσουν ότι και η λύκοι στην ζωή που εσείς χτίσατε ...........ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΙ .............?

Ο αγράμματος

 
At Δευτέρα, Ιούλιος 07, 2008 10:09:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

ειδατε πως τα κρατικα καναλια παιζουν πολυ ΚΚΕ?

 
At Τρίτη, Ιούλιος 08, 2008 2:37:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Εγω να κανετε ενα καινουριο κινημα με ανθρωπους που θελουν να προκοψει ο τοπος. Καραγκιοζηδες ειναι και το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ αυτη τη στιγμη. Η ΝΔ απλα κλεβει απροκαλυπτα τον κοσμο και μετα στα πλαισια αμερικανικου στυλ παραπληροφορησης βγαινει στα media και λεει ενα καρο ψεματα του τυπου "εμεις φεραμε την υποθεση τον ομολογων στη δικαιοσυνη" κτλ. Δηλαδη εγω που δεν ειμαι συνταξιουχος στενομυαλος και καταλαβαινω τι γινετε θελω να μπω με τανκς μεσα στη βουλη και να τους ισοπεδωσω οχι μονο αυτους της ΝΔ αλλα και πολλους απο το ΠΑΣΟΚ που κανονικα θα επρεπε να τους ειχε καψει ο Θεος π.χ. Διαμαντοπουλου, σιγα σοσιαλιστρια diva που μιλας σαν τον Πρεκα δηλαδη ειναι δυνατον να βγαινει και στα καναλια...Πρεπει να γινει κατι σε αυτη τη χωρα, κατι δραστικο...ολα τα αλλα ειναι λιγα που ολοι σας λετε. Ουτε ενας ακομα δε βγηκε να βελτιωση την καθημερινη ζωη του πολιτη...

 
At Τρίτη, Ιούλιος 08, 2008 4:43:00 μμ, Blogger DimitrizZzZz said...

Καλά μας έπεισες. Εδώ πέρα αποδείχτηκε οτι πήρε το ΠΑΣΟΚ εκατομμύρια ευρο, μαύρα αδήλωτα.
Και μην πείτε "έλα μωρέ όλοι τα κάνουν αυτά" εμένα με νοιάζουν αυτά που έχουν αποδειχθεί, από ομολογίες των ίδιων των στελεχών.
Σε μία σοβαρή χώρα θα ήταν προφυλακισμένοι οι εμπλεκόμενοι δηλαδή ο τσουκάτος οι ταμίες και όσοι άλλοι έλαβαν γνώση.
¨Ομως τα ΜΜΕ ασχολούνται με το αν νοίκιασε αμάξι ο Λιάπης να πάει από Φρανκφούρτη Λυψία.
και όχι μόνο αυτά, αλλά απειλείται και τους δικαστές έμμεσα και άμεσα.
Η απόλυτη κατάντια του πολιτικού κόσμου ενσαρκώνεται από το ΠΑΣΟΚ.

 
At Τρίτη, Ιούλιος 08, 2008 7:49:00 μμ, Blogger e-Lawyer said...

Ευχαριστώ για την διευκρίνιση ότι με τον όρο "ηγεσία της Δικαιοσύνης" εννοείτε κάποιους εισαγγελείς με εποπτικό ρόλο. Συνήθως ως "ηγεσία της Δικαιοσύνης" αναφέρονται κάποιοι στους προέδρους των ανώτατων δικαστηρίων ή τον υπουργό Δικαιοσύνης.

 
At Τετάρτη, Ιούλιος 09, 2008 10:45:00 μμ, Blogger chris said...

κ.Βενιζέλο,
αγαπητοί φίλοι

Για μένα, η αποκάλυψη της υπόθεσης siemens χτυπάει "φλέβα χρυσού".

Αποκαλύπτει τον τρόπο λειτουργίας του πολιτικού συστήματος.

Θεωρώ ότι μόνο ένα μέρος των χρημάτων, που διοχέτευσε η siemens στα κόμματα και τους πολιτικούς, αποκαλύφθηκε.
Και η siemens είναι μόνο μια περίπτωση.
Πόσες άλλες επιχειρήσεις είναι που χρηματοδοτούν κόμματα και κομματικούς μηχανισμούς σε εθνικό και τοπικό επίπεδο;
Κακά τα ψέματα: τα συνολικά χρήματα που διαθέτουν (αρκετά) κόμματα και (αρκετοί) πολιτικοί είναι πολύ περισσότερα απο αυτά που διαθέτουν μέσω διαφανών διαδικασιών...

Την διαφορά χρεώνουν (πολιτικοί και επιχειρηματίες) στον... απλό πολίτη, στον καταναλωτή, στο περιβάλλον, στο ελληνικό δημόσιο και άρα πάλι στον πολίτη...

Δηλαδή σε μας που "κοιμόμαστε τον ύπνο του δικαίου"
(ευτυχώς όμως τα γκάλοπ αναδεικνύουν εκτεταμένη αμφισβήτηση του πολιτικού συστήματος)

 
At Παρασκευή, Ιούλιος 11, 2008 11:57:00 πμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Πιάνω τον τελευταίο καιρό τον εαυτό μου, να μην έχει λόγια να πει για τον απόπατο των καιρών στον οποίο κολυμπάμε, που αλίμονο χειροτερεύει...
Το γέλιο δε, είναι ότι μπορεί φυσικά να φταίει και ο λαός για την κατάσταση, αλλά οι εμπνευστές της είναι στον αφρό...
Με τον πιο ευγενικό τρόπο, το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι είμαι ΟΡΓΙΣΜΕΝΗ...
Δεν μπορώ να αποφασίσω ποια θα επιθυμούσα να είναι η τιμωρία σας...Να σας φασκελώσω απλά ως γνήσια νεοελληνίδα? Να σας δώσω να πιείτε κώνιο ως γνήσια αρχαιοελληνίδα? Ή να σας βάλω να ζήσετε την καθημερινότητά μου? 'Αντε να σας δω...Σωτήρες όλοι σας!

 
At Δευτέρα, Ιούλιος 14, 2008 2:05:00 μμ, Anonymous maria-larissa said...

Αρχικά σας ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων αν το μήνυμά μου φανεί αγενές...αλλά προσωπικά θα το χαρακτήριζα αγανακτησμένο...Αγαπητέ κ. Βενιζέλο, μην κριτικάρετε ούτε τη δικαιοσύνη, ούτε την κυβέρνηση. Ας μην κρυβόμαστε, όποιο κόμμα και αν ήταν στην εξουσία μάλλον το ίδιο θα έκανε ή κάτι παρόμοιο θα έκανε. Δυστυχώς όλοι έχετε τους τρόπους να καλύπτεστε, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Και δεν είναι η Siemens, ας μην γελιόμαστε! Γενικώς γίνεται το έλα να δεις...και δέκα εκατομύρια πολίτες να μην πιστεύουν στα μάτια τους! Αν μπορούσατε να μπείτε όλοι σας για λίγο στη θέση μας! Αλλά πιστέψτε με, δεν σας καίγεται καρφί! Στην κοσμάρα σας! Στη Βουλή κατοικοεδρεύουν 300 εξωγήινοι! Ποιανού ευθύνη είναι, γιατί είναι, γιατί δεν είναι του αλλουνού, ποιος υπέγραψε ποιο χαρτί, σε ποια θέση ήταν, πότε ήταν...Έλεος! Εκτεθειμένοι είστε όλοι, μηδενός εξαιρουμένου! Κάθεστε όλοι σε αυτά τα έδρανα πάνω από 20 χρόνια, τι είκοσι δηλαδή...και βάλε! Δεν βαρεθήκατε τους εαυτούς σας να λέτε τα ίδια και τα ίδια! Γεράσατε και μαζί σας γέρασε και το όραμα για μια καλύτερη Ελλάδα (και μιλώ για όλους)! Πόσο πολύ λυπάμαι που γράφω αυτές τις γραμμές! Τέλος, θα ήθελα να κάνω ένα σχόλιο για το γραπτό του κ. george a. papandreou. Φράσεις του στυλ "μη στεναχωριέσαι" κατ' εμέ είναι λιγάκι αφελείς και δεν ταιριάζουν σε δήλωση προέδρου, όσο φιλική ή άτυπη είναι! Τι θα πει "μη στεναχωριέται?" Έσπασε το παιχνιδάκι του? Και άλλωστε εσείς στεναχωρηθειτε όσο θέλετε, χτυπηθείτε από τη στεναχώρια σας, πηδήξτε από τα μπαλκόνια σας έτσι που τα κάνατε! Εμείς τι φταίμε να στεναχωριόμαστε? Και γενικώς κ. geοrge a. papandreou το μήνυμά σας, με καθησύχασε και φαντάζομαι όλους τους αναγνώστες, αλλά και ολόκληρο τον ελληνικό λαό! Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας!

 
At Δευτέρα, Ιούλιος 14, 2008 6:22:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Βαγγέλη καλησπέρα,

λάθη έγιναν και το γνωρίζεις καλύτερα απ' όλους! Λάθη όμως, κάνουν όσοι δουλεύουν. Ξαφνικά, η Δεξιά που διεκδικούσε το "αλάθητο" λόγω της γενικής απραγείας, αχρηστίας και απροθυμίας της να κάνει το οτιδήποτε, αντί για λάθη, προχώρησε σε τραγικά εκγλήματα.

Το ΠΑΣΟΚ, δεν είναι ακόμη έτοιμο να κεφαλαιοποιήσει τη δυσαρέσκεια του ελληνικού λαού. Επιπλέον, το αστείο είναι πως, ο Georgης, αντί να κάτσει να συμβιβάσει τα πράγματα μέσα στο Κόμμα, παίζει το παιχνιδάκι της Δεξιάς, ξορκίζοντας το "κακό" ΠΑΣΟΚ (βλ. αποπομπή Σημίτη).

Και μετά απ' αυτά, σε ρωτώ Βαγγέλη: γιατί έχεις κάνει διακριτικά πίσω; Προσωπικά, σε πίστεψα. Δεν είχα μπει ποτέ στη διαδικασία να οργανωθώ ή να ενταχθώ στο ΠΑΣΟΚ. Εγγράφηκα ως φίλος δικός σου και όχι του ΠΑΣΟΚ.

 
At Τετάρτη, Ιούλιος 16, 2008 11:11:00 πμ, Blogger von Karagian said...

Κύριε Βενιζέλο εκτιμώ τη προσωπικότητά σας και ιδιαίτερα το πολιτικό σας λόγο. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν διαφωνώ με διάφορες πολιτικες πρακτικές του κόμματος στο οποίο ανήκετε. Το ΠΑΣΟΚ όπως και εσείς γνωρίζετε είναι βαθιά χωμένο στο βούρκο της υπόθεσης siemens. Οι διαγραφές ισχυρών στελεχών που εμπλέκονται στην υπόθεση ήταν απλά αναμενόμενη. Αυτό με το οποίο διαφωνώ ωστόσο είναι η έντονη απαξίωση της δικαιοσύνης που δείχνεται τον τελυταίο καιρο κάτι που δεν αρμόζει σε μεγάλα κόμματα. Διαφωνώ με την διενέργεια εξεταστικής επιτροπής γιατί αυτή πιστεύω πως απλά θα οδηγήσει σε ανούσιες κοκορομαχίες μεταξύ των κομμάτων. Αν εσείς έχετε πραγματικά στα χέρια σας κάποια στοιχεία που αφορούν την υπόθεση μπορείται να τα καταθέσετε στη δικαιοσύνη. Τα δύο μεγάλα κόμματα έχουν απογοητεύσει το λαό και η εμπιστοσύνη του προς τον πολιτικό κόσμο έχει χαθεί. Ας αφήσουμε λοιπόν τη δικαιοσύνη να κάνει τη δουειά της γιατί ίσως αυτή μας βγάλει ασπροπρόσωπους Αν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε με

 
At Πέμπτη, Ιούλιος 17, 2008 8:24:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Έλεος κε Βενιζέλο με τις προσωπικές σας στρατηγικές. Έλεος.

Και ξέρετε πολύ καλά τι εννοώ.

Όχι εσείς φυσικά, αλλά οι συνεργάτες σας.

xl

 
At Σάββατο, Ιούλιος 19, 2008 8:26:00 πμ, Blogger stathis said...

και τι κάναμε συντροφε Βαγγέλη, για να ισχυροποιήσουμε τους θεσμούς, ώστε αυτοί να είναι πλέον ανεξάρτητοι επί της ουσίας; 20 χρόνια βασιλεύαμε. Πώς πολιτευτήκαμε αυτά τα χρόνια; Πάει πολύ να φωνάζουμε. Κατά τη γνώμη μου, το πρόβλημα ξεκινά από την πτώση του ηθικού μας (και με τις δύο έννοιες).
1. Παιδεία. Γνωρίζεις κάποια χώρα που δεν υπάρχει σύστημα αξιολόγησης των λειτουργών της και της λειτουργίας της; Ελλάδα.
2. Γνωρίζεις κάποια χώρα που υπάρχουν εθνικοί προμηθευτές; Ελλάδα.
3. Γνωρίζεις κάποια χώρα που άρεται και φέρεται από τους εργολάβους; Ελλάδα.
4. Γνωρίζεις κάποια χώρα που τα λούμπεν - ψηλά και κοντά - έκαναν την ελειποβαρύτητά τους προσόν; Ελλάδα.
5. Γνωρίζεις κάποια χώρα που δεν διαπιστώθηκε - άρα και δεν τιμωρήθηκε κανείς- κάποια ''λοβιτούρα'' επί 20 συναπτά έτη; Ελλάδα.
Ας μην διαγράφουμε τις επιτυχίες των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ αλλά να μην τις υπερτιμούμε κιόλας. Λογιστική εξομάλυνση έγινε αυτά τα χρόνια και τίποτε άλλο. Οι επιχειρήσεις πηγαίνουν μπροστά με τους ηγέτες και όχι με τους λογιστές.
Είμαστε η χώρα των λούμπεν. Άς καλέσουμε τον Ευριπίδη από τον Άδη, να βελτιώσει το επίπεδο του θεάτρου μας.

 
At Τρίτη, Ιούλιος 22, 2008 5:43:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Καταλαβαίνουμε την αναγκαιότητα του να κάνετε προσεκτικές και μελετημένες κινήσεις. Το αντίθετο εξάλλου θα είχε αποτελέσματα ανάλογα με εκείνα των εσωκομματικών εκλογών. Ο Τατούλης δείχνει το δρόμο, φοβάμαι όμως ότι μέχρι να συνεννοηθείτε θα κάνει ο Κωστάκης πρόωρες εκλογές και θα πάρει άλλα τέσσερα χρονάκια μονότερμα.

 
At Τετάρτη, Ιούλιος 23, 2008 9:47:00 πμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Βαγγέλη, ζούμε, Πρόεδρο να σε δούμε!
(για να μή ξεχνιόμαστε) :-)

 
At Παρασκευή, Ιούλιος 25, 2008 1:56:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Καλά, γελοιότητες.

Στην Ελλάδα υπάρχει ατιμωρισία, αρκεί να γνωρίζεις ανθρώπους κλειδιά, ή να είσαι ο ίδιος ένας από αυτούς.

Ποιός μπήκε φυλακή για τα ομόλογα;
Ποιός μπήκε φυλακή για την παρακολούθηση του κινητού τηλεφώνου του πρωθυπουργού της χώρας;
Ποιός μπήκε φυλακή για τη διασπάθιση των πόρων του Υπουργείου Πολιτισμού και την καταστροφή ιστορικών κτιρίων;
Ποιός μπήκε φυλακή για την διασπάθιση του δημοσίου χρήματος και την κακοδιαχείριση του ελληνικού δημοσίου;
Ποιός μπήκε φυλακή για τις σπατάλες επί Ολυμπιακών Αγώνων; Για τις υπερτιμολογήσεις, τις εκβιαστικές συμβάσεις και τις χείριστες κατασκευές;
Ποιός μπήκε φυλακή για τα καμμένα δάση;
Ποιός μπήκε φυλακή για την κωλυσιεργία στην εκμετάλλευση του ελληνικού πλούτου, Προ-Ολυμπιακό και Μετα-Ολυμπιακό;
Ποιόν να μηνύσω για την χείριστη ποιότητα που λαμβάνω, τόσο στην καθημερινή μου τριβή με την ζωή στην Αθήνα, όσο και στην ανάγκη μου, παρά τους φόρους που πληρώνω και το ΙΚΑ που πληρώνω; Μπορώ ως πελάτης που είμαι να οδηγήσω το αυτοκίνητό μου σε ΑΛΛΟΝ δρόμο, ή να πάω σε ΑΛΛΟ νοσοκομείο;
Ποιόν βουλευτή να γιαουρτώσω, για την άρνηση όλων σας να προμηθευτείτε υβριδικά αυτοκίνητα στην αρχή της τωρινής θητείας σας;

Και αυτά είναι μόνο μερικά από τα παραδείγματα.

Και τέλος, κ. Βενιζέλε, τι κάνετε εσείς για όλα αυτά; Δεν σας έχω δει να το παλεύετε και πολύ, παρόλο που είχατε δεσμευτεί στο μέτρο του δυνατού προεκλογικά να βελτιώσετε τη ζωή μου, στο blogpost που σας είχα αφήσει λέγοντάς σας ότι σας εμπιστεύομαι και θα σας ψηφίσω γι'αυτό. Ε, σας ψήφισα, σας έδωσα την ευκαιρεία να μου αποδείξετε ότι η έγνοια σας είναι να βελτιώσετε τις ζωές μας, αλλά απότι φαίνεται διαψεύστηκα..

 
At Δευτέρα, Ιούλιος 28, 2008 7:03:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

ΒΑΓΓΕΛΗ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙΣ ΑΠΟ ΤΩΡΑ "ΑΝΤΑΡΤΙΚΑ" ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2010 ΟΠΩΣ ΕΤΟΙΜΑΣΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΕΣ ΤΟΝ ΓΑΛΑΖΙΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΣΤΗΝ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΟ... ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ..???
Α Ρ Α Ξ Ε
Σ Τ Α Κ Υ Β Ι Κ Α Σ Ο Υ!!!

ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ..

 
At Τετάρτη, Ιούλιος 30, 2008 7:19:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Ξεκινάω με δυο αξιώματα:

1. Είμαι ψηφοφόρος σας και ως εκ τούτου μάλλον πιο επιεικής στην άσκηση κριτικής.
2. Κάθε επισκέπτης αυτής της ιστοσελίδας, πόσο μάλλον κάποιος που αφιερώνει χρόνο για να αναρτήσει κάποιο σχόλιο, ΕΛΠΙΖΕΙ και προσδοκά πως η φωνή του θα ακουστεί.

Ζώ και εργάζομαι στο Λονδίνο, σαν ένας απο τους χιλιάδες μετανάστες της νέας γενιάς που στελεχώνουν τη φάμπρικα της διεθνούς τραπεζικής και των σύγχρονων κεφαλαιαγορών. Υπολογίζοντας τον κόπο και τα χρήματα της οικογένειάς μου, θεώρησα υποχρέωσή μου να υπερασπίσω αυτά που γενναιόδωρα οι γονείς μου μού παρείχαν μη επιστρέφοντας στην Ελλάδα των άνεργων πτυχιούχων, των μισθών της τάξης των EUR700 μηνιαία, των περιορισμένων ευκαιριών. Έχω την τύχη να εργάζομαι σύμφωνα με τα προσόντα και τα όνειρά μου.

Ο αγώνας να διακριθείς σκληρός και άνισος για τον Έλληνα που εσείς φτίαξατε. Τα τυπικά προσόντα μου συνήθως επαρκούν για την κάλυψη των απαιτήσεων της θέσης μου όχι όμως και για να αντισταθμίσουν τις αρνητικές σκέψεις που έπονται τις επίδειξης του διαβατηρίου μου.

ΟΡΓΙΖΟΜΑΙ γιατί βλέπω τον Ευρωπαίο συνάδελφό μου να κεφαλαιοποιεί επαγγελματικά τις επενδυτικές ευκαιρίες που προσφέρει η χώρα του προσελκύοντας νεές επενδύσεις με τα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της μητρικής του γλώσσας. Στο Λονδίνο κανείς δεν ενδιαφέρεται για το αν μιλάς Ελληνικά (εξαιρουμένων των κατευθύνσεων που σχετίζονται με τη Ναυτιλία) γιατί πολύ απλά η Ελλάδα των σκανδάλων εγκυμονεί τεράστιους κινδύνους επενδυτικά και δεν αποτελεί αυτό που οι ξένοι ονομάζουν “Αγορά Στόχο”.

ΟΡΓΙΖΟΜΑΙ γιατί πρέπει να εξηγώ στους ξένους συναδέλφους μου τι συνέβει με υποθέσεις όπως Siemens, OTE/Germanos, JP Morgan Structured Products, ΟΛΠ, Ολυμπιακοί Αγώνες, Χρηματιστήριο 1999. Πολύ δε περισσότερο να δέχομαι υποτιμητικά σχόλια για το σύγχρονο ρόλο της Ελλάδας στο παγκόσμιο οικονομικό σκηνικό.

ΟΡΓΙΖΟΜΑΙ να ακούω εντεταλμένους και υποτεθείς καταρτισμένους σε οικονομικά θέματα Υπουργούς να δηλώνουν απροκάλυπτα ό,τι αγνοούν τα Cayman Islands και να περιγράφουν τα Παράγωγα σαν εξελλιγμένα προιόντα των κεφαλαιαγορών, όταν - προς πληροφόρηση των αναγνωστών - λειτουργούν στο εξωτερικό σε εμβρυακή μορφή απο τον 17ο αιώνα και σε τυποποιημένη μορφή απο το 1850.

ΟΡΓΙΖΟΜΑΙ γιατί κανείς δε γνωρίζει το ελληνικό οικονομικό πανεπιστήμιο στο οποίο ολοκλήρωσα τις προπτυχιακές μου σπουδές και ας είναι με διαφορά το πλέον καταξιωμένο στη χώρα μας στον τομέα των Οικονομικών. Βλέπω τον Ευρωπαίο συνάδελφό μου να προηγείται στις αξιολογήσεις γιατί αποφοίτησε απο ευρωπαικά πανεπιστήμια πιο προβεβλημένα στο εξωτερικό (χωρίς αυτό να συνεπάγεται σχεδόν ποτέ περισσότερη γνώση και ικανότητες).

ΟΡΓΙΖΟΜΑΙ γιατί δεν μου δόθηκε ποτέ η ευκαιρία να κάνω μια πρακτική εξάσκηση σε ένα σοβαρό και αναγνωρισμένο φορέα στην Ευρώπη ούσα ακόμα φοιτήτρια, προκειμένου να αναπτύξω τις προσλαμβάνουσες και τα ερεθίσματά μου στο κομμάτι που επέλεξα να ασχοληθώ επαγγελματικά. Βλέπω τον Ευρωπαίο συνάδελφό μου στα 23 – 25 χρόνια του να έχει δουλέψει στους πιο σύγχρονους φορείς παροχής Χ/Ο υπηρεσίων, αποκτώντας ξεκάθαρο προβάδισμα έναντι εμού στις αξιολογήσεις.

ΟΡΓΙΖΟΜΑΙ γιατί ενώ αντεπεξήλθα σε όλα τα παραπάνω και εκπλήρωσα πλήρως τα επαγγελματικά όνειρά μου, φοβάμαι να γυρίσω στη χώρα μου και να ρισκάρω την ποιότητα ζωής που απέκτησα στο Λονδίνο, τρομάζοντας πως δεν θα απασχοληθώ σύμφωνα με τα προσόντα μου.

Προσωπικά αδιαφορώ για την σύσταση οποιασδήποτε εξεταστικής επιτροπής σε ότι σχετίζεται με την υπόθεση Siemens, για τον απλούστατο λόγο ότι σπάνια στο παρελθόν σε ανάλογές περιπτώσεις τα πορίσματα έχουν επικοινωνηθεί στο ευρύ κοινό και ακόμα σπανιότερα έχουν αποδοθεί ευθύνες.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ
Να αποκτήσει το ΠΑΣΟΚ χρώμα και ταυτότητα ξανά
Να σταθείτε στο ύψος της ιστορικής συγκυρίας χωρίς να αναλογιστείτε το κόστος μικροπολιτικά
Να πείτε την αλήθεια στον Έλληνα για όλα τα φλέγοντα ζητήματα προκειμένου να επανακτηθεί η εμπιστοσύνη του στη διαφάνεια και τη λειτουργία των θεσμών.
Να εμπνεύσετε τον Έλληνα και να τον κατευθύνετε να αλλάξει τη ζωή του ........

.....ίσως υπάρχουν πολίτες που ακόμα πιστεύουν σε σας....

 
At Τρίτη, Αύγουστος 19, 2008 11:01:00 πμ, Blogger james said...

Καλοκαίρι και δεν βαριέσαι................

 
At Σάββατο, Αύγουστος 23, 2008 7:44:00 μμ, Blogger chris said...

Οφείλω να ομολογήσω ότι όταν μιλούσατε για κάποιους μέσα στο ΠΑΣΟΚ που αγωνίζονται για ένα μικρό και ελεγχόμενο κόμμα, ομολογώ ότι ήμουν επιφυλακτικός.

Ένα όμως περιστατικό που μου συνέβη πρόσφατα με έκανε να πιστέψω ότι είχατε απόλυτο δίκιο.

Συνομιλούσα πρόσφατα με την γραμματέα γνωστού "Παπανδρεϊκού" που είναι και στο πολιτικό Συμβούλιο και ξέρετε τί μου είπε;

"Πάμε για το 20%...Τουλάχιστο να ξέρουμε ποιοι είμαστε ΠΑΣΟΚ!"

Το άκουσα με τα αυτιά μου και δεν το πίστευα!!!

Το σίγουρο πάντως είναι ότι έτσι που το πάνε θα πάμε σίγουρα στο 20% και σίγουρα θα γνωριζόμαστε (μια και θα έχουμε μείνει τόσο λίγοι).
Το όλο ΠΑΣΟΚ θα γίνει μια μεγάλη παρέα όπου θα γνωριζόμαστε με το μικρό μας όνομα!
:)

Πέρα όμως από τη πλάκα, θεωρώ ότι τέτοια άτομα κάνουν απίστευτη ζημιά μέσα στο κόμμα.
Θεωρώ ότι με τα λόγια τους και κυρίως με τις πράξεις τους, μέσα από τις θέσεις που αναλαμβάνουν, τελικά προσφέρουν υπηρεσία στην Δεξιά.
Και δεν με ενδιαφέρει αν το κάνουν ακούσια ή εκούσια, σημασία έχει ότι κάνουν ζημιά στο κόμμα.

Καλό Χειμώνα και καλά ξεπλέγματα…

 
At Κυριακή, Αύγουστος 24, 2008 1:34:00 πμ, Blogger Σοφία said...

Ελπίζω να περάσατε ξεκούραστες και ευχάριστες διακοπές. Περιμένω με ανυπομονησία νέα σας...

 
At Δευτέρα, Αύγουστος 25, 2008 3:39:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

Βαγγελη, το ΠΑΣΟΚ θα χασει πανηγυρικα στις Ευρωεκλογες και το ξερεις. Αντι να καθεσαι μεσα στη σαπιλα, τραβα το χαρτι σου επιτελους. Σηκω φυγε και επιτελους φτιαξε κατι καινουριο. Φυγε ομως τωρα γιατι αν φυγεις μετα την ηττα θα σου την φορτωσουν και αυτην με εσωτερικη αντιπολιτευση και τετοιες αηδιες. Η μονη εσωτερικη αντιπολιτευση ειναι αυτη που κανει ο Γιωργος στον εαυτο του. Φυγε και θα δεις οτι υπαρχουν ανθρωποι που θα σε στηριξουν. Και κανε κατι διαφορετικο αντι για μεγαλα εργα απλα πολεμησε για την καθημερινοτητα και θα δεις οτι θα εισαι για παντα προθυπουργος

 
At Τετάρτη, Αύγουστος 27, 2008 11:22:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

To θεμα αυτο κλεινει σιγα σιγα σ ολο το κοσμο.Αφου το ΠΑΣΟΚ σε θελησε και δε μπορει να το εκμεταλευτει αντιπολιτευτικα τι καθεσαι και σκας?Αστο παμε γι αλλα.

 
At Τετάρτη, Αύγουστος 27, 2008 11:26:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

...To θεμα τωρα ειναι η ανηκουστη φορολογια.Εχουν τοσο χαζεψει που τα μετρα του πανικου αυτα μοιαζουν περισσοτερο με τον κατακεφαλη φορο της Τουρκοκρατιας παρα με πολιτισμενου ανεξαρτητου κρατους.

 
At Πέμπτη, Αύγουστος 28, 2008 1:56:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

κυριε βενιζέλο, θα ηθελα παρα πολυ να μάθω τις απόψεις σας σχετικά με τα νέα φορολογικά μέτρα της κυβερνησης.
δεν θεωρείτε ότι θιγεται το δικαίωμα της ιδιοκτησίας μας?ειμαι ελεύθερη επαγγελματίας, νέα δικηγόρος στην επαρχία και μετα βίας βγάζουμε τα έξοδά μας. δεν μπορεί να βρίσκονται τόσο εκτος πραγματικότητας. μας έχουν τσακίσει και με το ασφαλιστικό για το οποίο καλούμαστε να ανεβούμε ασφαλιστική κλίμακα, να πληρώνουμε αυξημένες εισφορές(ξερετε καλά τι θα πει ταμείο νομικών), μηπως και κάποια στιγμή καταφέρουμε να πάρουμε μια αξιοπρεπή σύνταξη. θα μας οδηγήσουν στην ανέχεια, θα χάσουμε την αξιοπρέπειά μας ως ανθρωποι και ως επιστήμονες. ειναι δυνατόν να έχω εισόδημα 8-9οοο το χρόνο (πολύ λιγότερα από 1000 ευρω το μηνα) και να καλούμαι να πληρωνω και φόρο 10%. Η πολιτεία υποτιθεται ότι προστατευει(εκ του Συνταγματος)την ανθρώπινη αξιοπρέπεια.Και που βρισκεται η αντιπολίτευση μέσα σε όλα αυτά κ. Βενιζέλο? Μας εξοντώνουν σταδιακά, καιειμαι τοσο απογοητευμένη αλλά περισσοτερο εξοργισμένη.
Δεν φτάνει που δεν λαμβάνουν μέτρα για να βοηθησουν τους νεους επαγγελματίες, μας δινουν και μια σφαλιάρα και μας ριχνουν στον καιάδα!την δική τους την αναποτελεσματικότητα και ανικανότητα θα την πληρωσει και πάλι ο λαός...Ελεος!
με σεβασμό προπάντων στο καθηγητή μου κ.Βενιζέλο.
ελισαβετ

 
At Πέμπτη, Αύγουστος 28, 2008 2:05:00 μμ, Anonymous Ανώνυμος said...

σημερα ακουσα ενα πολύ καλό σχόλιο στο ραδιοφωνο από ενα ακροατή.
επί κατοχής, οταν σκοτωνοταν κάποιος γερμανός, οι γερμανοί, επειδή δεν μπορούσαν να βρουν τον υπαίτο, έκαιγαν και σκότωναν χωρια ολόκληρα.
κάτι τέτοιο κάνει τώρα και η κυβέρνηση. Δεν μπορεί να εντοπίσει αυτούς που φοροδιαφεύγουν, και κατακρεουργεί όλους τους ελεύθερους επαγγελματίες.
Αυτό λέγεται ΦΑΣΙΣΜΟΣ κυριοι.
ελισαβετ

 
At Παρασκευή, Αύγουστος 29, 2008 4:51:00 μμ, Blogger ανώνυμοι said...

Και στη δημοκρατία της Φλωρεντίας υπήρχε κάποτε οικογενειοκρατία. Μία εκ των επικρατέστερων οικογενειών, είχαν καταφέρει μάλιστα να εκλεγεί ως Πάπας της Ρώμης ένας πειρατής των θαλασσών.

Όταν αργότερα, ο Κόζιμο των Μεδίκων γέμιζε με τα υποκαταστήματα της τράπεζας του όλη την Ευρώπη, ο ίδιος ο πάπας, απειλούσε με αφορισμό όσους δεν πλήρωναν τις οφειλές τους σε αυτή την τράπεζα, λες και ήταν η Αγία Τράπεζα. Παράλληλα, ο Κόζιμο, χρηματοδότησε εξ ολοκλήρου τη διαδικασία της Οικουμενικής Συνόδου της Φλωρεντίας που συγκάλεσε ο Πάπας Ευγένιος ο Δ' το 1437, με σκοπό να συζητηθεί η επανένωση της Ανατολικής Ορθόδοξης με τη Δυτική Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, αλλά και να αποκρούσει τις προσπάθειες περιορισμού της παπικής εξουσίας. Τα σχέδια βέβαια του Κόζιμο ήταν άλλα από αυτά του πάπα, και αποσκοπούσαν στην εμπορική πρόσβαση της οικογένειας των Μεδίκων στην Κωνσταντινούπολη, κάτι το οποίο και πέτυχε το 1439 ως ανταπόδοση ευχαριστιών εκ μέρους του Βυζαντινού Αυτοκράτορα Ιωάννη Η' του Παλαιολόγου για την πολυτελή φιλοξενία που του προσέφερε ο Κόζιμο κατά τη διάρκεια της Συνόδου της Φλωρεντίας. Η φαινομενικά ευσεβής πράξη του Κόζιμο που περιλάμβανε μεγάλες οικονομικές θυσίες δήθεν για το καλό της Εκκλησίας, ήταν στην ουσία ένας ευφυέστατος χειρισμός με απώτερους πολιτικο-οικονομικούς σκοπούς.

Η Σύνοδος της Φλωρεντίας ως θρησκευτική σύνοδος, ήταν μια παταγώδης αποτυχία που συνέτριψε τις ελπίδες του πάπα για εδραίωση της επιρροής του σε κοσμικά θέματα. Το Διάταγμα της Ένωσης των δύο Εκκλησιών που υπεγράφη στις 6 Ιουλίου του 1439, πανηγύριζε το γεγονός ότι «το τείχος που χώριζε την Ανατολική από τη Δυτική Εκκλησία είχε καταρριφθεί και η ειρήνη και η ομόνοια είχαν επανέλθει». Οι πανηγυρισμοί ωστόσο, έμελλαν να διαρκέσουν λίγο. Στην Κωνσταντινούπολη η ένωση αποδοκιμάστηκε από την κοινή γνώμη, προκάλεσε αντιδράσεις από μέλη της Ορθόδοξης Εκκλησίας, ενώ από την άλλη πλευρά τα ιταλικά κράτη επέδειξαν δισταγμό αρνούμενοι να στείλουν στρατιωτική βοήθεια στους Βυζαντινούς για να αντιμετωπίσουν τους Οθωμανούς. Με την άλωση της Κωνσταντινούπολης από τον Μωάμεθ Β’ τον Μάιο του 1453, η ένωση των δύο Εκκλησιών έληξε με αιματηρό και συνάμα ατιμωτικό τρόπο.

"Ως πολιτικό και πολιτισμικό γεγονός όμως, η Σύνοδος της Φλωρεντίας ήταν ένας θρίαμβος και αποτέλεσε καθοριστική στιγμή στην ιστορία της Αναγέννησης. Τα ιταλικά κράτη βρήκαν την κατάλληλη ευκαιρία από τη μία πλευρά να αμφισβητήσουν την εξουσία της αποδυναμωμένης παποσύνης, και από την άλλη να ενδυναμώσουν τις εμπορικές σχέσεις με την Ανατολή. Η ανταλλαγή κλασικών κειμένων, ιδεών και καλλιτεχνημάτων από ανατολάς προς δυσμάς κατά τη διάρκεια της Συνόδου, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην τέχνη και στα γράμματα της Ιταλίας του όψιμου 15ου αιώνα.

Βλέπουμε προφανώς, πως και ο Κόζιμο των Μεδίκων, στη ‘δημοκρατία’ της εποχής εκείνης, έκανε τους παπάδες μεσίτες και χρεο-εισπράκτορες, όπως προσπαθούν να κάνουν άλλοι σε άλλες εποχές, ωστόσο, βλέπουμε εκ των πραγμάτων, επίσης προφανώς, πως είχε και το 'μυαλό' να υποστηρίξει έναν 'αιθεροβάμονα' για τις ‘στατικές’ του ιδέες αρχιτέκτονα, τον Μπρουνελέσκι, όταν όλοι τον χλεύαζαν κρυφά ή φανερά και περίμεναν την παταγώδη αποτυχία του, στο να μπορέσει να αναγείρει με τον περίφημο τρόπο που ανέγειρε τον τρούλο του Καθεδρικού Ναού της Φλωρεντίας.

Όταν κάποια στιγμή, κατά τη διάρκεια της ‘πολιτικής’ του καριέρας, επέστρεψε ο Κόζιμο στη Φλωρεντία, μετά από πρόσκληση των ίδιων των Φλωρεντινών να επιστρέψει από την εξορία που είχε βρει καταφύγιο (μετά την καταδίκη του σε θάνατο, από την αντίπαλη οικογένεια της Φλωρεντίας που ήταν τότε στα πράγματα), κατάφερε όχι μόνο να επιβληθεί, συντρίβοντας πολιτικά την αντίπαλη οικογένεια, αλλά να καταλύσει ουσιαστικά και την ίδια τη Δημοκρατία της Φλωρεντίας και να γίνει ο απόλυτος Άρχοντάς της. Ένας απόλυτος Άρχοντας όμως, στου οποίου την πολιτεία, ο υλικός και πνευματικός πλούτος, έρρεαν σε πρωτοφανή αφθονία. Τα μαγαζιά, λένε οι περιηγητές της εποχής της πολιτικής κηδεμονίας του Κόζιμο των Μεδίκων, ήταν φορτωμένα λες και ήταν αποθήκες, με χιλίων λογιών πραμάτειες. Οι παραγγελίες του Κόζιμο στους καλλιτέχνες που εξέφρασαν την Αναγέννηση, έδιναν και έπαιρναν. Σύμφωνα με τις συνήθεις πρακτικές της εποχής, οι παραγγελίες, μια και δίνονταν κυρίως από την Εκκλησία, είχαν πολύ αυστηρούς όρους, τόσο ως προς το χρόνο παράδοσής τους, όσο και ως προς την επιτήρηση του βίου των καλλιτεχνών, κατά τη διάρκεια εκτέλεσης μιας παραγγελίας. Ο δημιουργός έπρεπε να είναι κλεισμένος μέσα, να ζει ενάρετα και να δουλεύει ασταμάτητα, αφού τον πλήρωνε η Εκκλησία. Ο Κόζιμο ανακάλυψε πως πολλοί ‘καλλιτέχνες’ του, όπως ο μοναχός Φρα Φιλλίπο Λίππι, προτιμούσαν να το σκάνε το βράδι από το κελί τους και να αναζητούν έξω την ευχαρίστηση και την αγριάδα της ζωής, παρά να την αναζητούν μέσα από τη νηστεία και την προσευχή... Κατάλαβε πως οι ‘καλλιτέχνες’ του, θα απέδιδαν καλύτερα, αν δεν τους επιτηρούσε τη ζωή και δεν ήταν αυστηρός ως προς το χρόνο παράδοσης των έργων, και αυτό έκανε. Έδωσε απόλυτη ελευθερία στους δημιουργούς να κάνουν τα αριστουργήματα που σήμερα ‘θαυμάζουμε’ απλώς, στα μουσεία!

Και ο Κόζιμο των Μεδίκων, ήταν η πηγή της διαπλοκής ανάμεσα σε κάθε μορφή εξουσίας, αλλά ήταν διαπλεκόμενος διανοητικά και με τον Πολιτισμό, χορηγώντας από την ‘τίμια’ τσέπη του, όσο και την ‘ηθική’ ψυχή του, την ίδια την ιδέα όσο και την πραγμάτωση της Αναγέννησης.

Γιατί οι δικοί μας πολιτικοί, δεν του μοιάζουν σε κανένα από τα ‘καλά’ του, ενώ του μοιάζουν σε όλα τα ‘κακά’ του;

Φτου… και τους μελέτησα…!

 
At Κυριακή, Αύγουστος 31, 2008 7:21:00 μμ, Blogger ανώνυμοι said...

Ως υστερόγραφο στο προηγούμενο σχόλιό μας, αξίζει να αναφέρουμε πως όταν ο Κόζιμο των Μεδίκων, κλεισμένος στο ψηλότερο κελί ενός πύργου και περιμένοντας τη εκτέλεσή του από την αντίπαλη πολιτική οικογένεια που είχε καταφέρει να τον καταδικάσει σε θάνατο, έχοντας σχεδιάσει, μεθοδεύσει και επικυρώσει ‘δημοκρατικά’ την θανατική απόφαση, με δημοψήφισμα έντονης βίας και νοθείας που μόλις είχε διεξαχθεί (μια και οι κάλπες προστατεύονταν από στρατό της αντίπαλης Φλωρεντινής οικογένειας, απαγορεύοντας σε πολιτικούς οπαδούς και φίλους της οικογένειας των Μεδίκων να τις πλησιάσουν), αναγκάστηκε να μεθοδεύσει την απόδρασή του μόνος του, δωροδοκώντας ο ίδιος τους δεσμοφύλακές του. Καθώς είπε όμως αργότερα, απογοητεύτηκε από το ευτελές ποσό που του ζήτησαν οι φύλακες προκειμένου να τον αφήσουν να αποδράσει. Είχε την εντύπωση πως η ζωή του, καθώς ο ίδιος είπε, άξιζε πολύ περισσότερα από όσα τελικώς του ζήτησαν! Τον απογοήτευσε η ευκολία και η ευτέλεια, με την οποία κατάφερε να γλιτώσει!

Αργότερα και όταν βρισκόταν στο απόγειο της πολιτικής δόξας του, ως Απόλυτος Άρχοντας της Φλωρεντίας, είπε, γνωρίζοντας κατά πως φαίνεται σε βάθος την ουσία της ‘ Φλωρεντινής’ Δημοκρατίας, πως οι Φλωρεντινοί, δεν θα αργούσε να έρθει ο καιρός που θα τον κυνηγούσαν ανελέητα, όπως και έγινε!

Βλέπουμε ωστόσο, πως από όποιες μεθόδους και αν μετέρχονται οι πολιτικοί άνδρες, δύνανται να αποδεικνύουν σαφώς την ηθική ευρύτητα της θέσης από την οποία δρουν. Υπάρχουν πολιτικοί άνδρες που μπορούν, τη δεδομένη από τη ζωώδη φύση του ανθρώπου τόσο σε προσωπικό όσο και σε συλλογικό επίπεδο, τάση του για ίντριγκα, κερδοσκοπία και δεσποτισμό, να τη διαχειρίζονται και μεταχειρίζονται με τρόπο που και να ικανοποιεί ισόρροπα τις όποιες τέτοιες τάσεις και να δημιουργεί παράλληλα και τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη μιας τόσο σημαντικής περιόδου του σύγχρονου πολιτισμού μας, όπως ήταν η περίοδος της Αναγέννησης.

Ο Κόζιμο έκανε πράξη το «όλα, για τον Πολιτισμό». Η ίντριγκα, για τον Πολιτισμό. Η διαπλοκή, για τον Πολιτισμό. Η χειραγώγηση, για τον Πολιτισμό. Το κέρδος, ο πλούτος, για τον Πολιτισμό.

Αξίζει εδώ πάλι να σημειωθεί, πως η μεγαλύτερη πηγή αρχαίων ελληνικών κειμένων, με τα οποία τροφοδοτήθηκε και στα οποία οφείλει τη σύστασή της η Αναγεννησιακή πρόταση Πολιτισμού, ήταν ο Μωάμεθ Β’ ο Πορθητής, θαυμαστής του Μεγάλου Αλεξάνδρου, ο οποίος είχε τη μεγαλύτερη στον κόσμο συλλογή αρχαίων ελληνικών χειρογράφων πολλών σημαντικών Ελλήνων συγγραφέων μεταξύ των οποίων ο Πλάτωνας και ο Αριστοτέλης.

Η Αναγέννηση ωστόσο, αναπτύχθηκε στην Δυτική Ευρώπη και ποτέ στην Ανατολική, στις οποίας τις αρχαίες αξίες, αναφερόταν ως πρόταση Πολιτισμού. Και το ότι δεν αναπτύχθηκε η Αναγέννηση στον Ελλαδικό χώρο, είναι κάτι, για το οποίο, μάλλον δεν δικαιούμαστε να θεωρούμε υπαίτιο τον Οθωμανό Μωάμεθ Β’, ο οποίος ήταν θαυμαστής του αρχαιοελληνικού πνεύματος, και αποτέλεσε καθοριστική πηγή κειμένων για την Αναγέννηση. Μάλλον στα Βυζαντινά άδυτα της δικής μας πολιτικής συνείδησης, θα πρέπει να αναζητήσουμε τις αιτίες για τη δημιουργία της τεράστιας απόστασης που μας χωρίζει μέχρι και σήμερα, από οτιδήποτε Ελληνικό! Διότι αυτό, είναι μόνο Ελληνικό σύμπτωμα!!

Για να προσγειωθούμε όμως στο πολιτικό μας παρόν, αισθανόμαστε πως σήμερα ζούμε στην εποχή της ίντριγκας για την ίντριγκα. Της διαπλοκής για τη διαπλοκή. Του κέρδους για το κέρδος.

Το ύφος του νεοφιλελεύθερου πολιτισμού που κυριαρχεί, είναι : «σε κλέβουμε φανερά και κατάμουτρα με τις ευλογίες και τη συμμετοχή τόσο του δημοκρατικού μας δικαίου όσο και της επίσημης εκκλησίας μας, και επιβάλουμε τη μηδενική ανοχή μας στην ανικανότητά σου να μας μοιάσεις και να συμπορευτείς μαζί μας, στο δρόμο που έχουμε επιλέξει για να μεταβούμε από το κατ’ εικόνα μας, στο καθ’ ομοίωσή μας ».
«Μετά, σε χρεώνουμε για τις ‘διαδικαστικές αστοχίες’ μας (που αποτελούν όμως, και τον ουσιαστικό κορμό της πολιτικής μας, που αναγκαζόμαστε να βαφτίσουμε ‘διαδικαστικές αστοχίες’ γιατί έχουμε και κοινωνικ