"ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ", 14-15/04/2008
Πριν από 16 χρόνια
Στο πολιτικό αυτό ημερολόγιο θα βρείτε ζητήματα που με απασχολούν, είτε στη Βουλή είτε στο πλαίσιο άλλων θεσμών. Στόχος είναι να υπάρξει ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων για κρίσιμα θέματα με τρόπο διαφορετικό από ό,τι στην ως τώρα δημόσια συζήτηση.
Ευ. Βενιζέλος from Evaggelos Venizelos on Vimeo.
15 σχόλια:
BAΓΓΕΛΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΕ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΣΕ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥΣ...ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ.Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΑΙΔΙΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΡΩΜΙΑΡΙΔΕΣ ΑΥΤΟΥΣ.ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ..ΣΗΚΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΚΕΛΕΜΠΙΕΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ!ΦΤΥΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΦΟΔΕΥΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ,ΒΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ..ΑΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ..ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΥΓΝΩΜΗ??Ε??ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΟΤΙ ΕΔΩ ΘΑ ΧΥΘΕΙ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΘ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ...ΜΑΖΕΨΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΟΣΟΥΣ ΑΝΤΕΧΕΙ Η ΔΥΣΤΥΧΗ ΧΩΡΑ.ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΙΣΩ!
Η διπλανή φωτογραφία δημοσιεύεται σήμερα σε διάφορα blogs. Αυτός είναι ο αλλοδαπός οικονομικός μετανάστης που κατήγγειλε ότι αστυνομικός του έσκισε το Κοράνι στη πλατεία Αγίου Νικολάου το βραδυ της 20ης Μαίου…. Σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες, έχει παραποιήσει τα στοιχεία του και την καταγωγή του. Δεν είναι Ιρακινός. Είναι Σύριος. Δήλωσε Ιρακινός για να πάρει πολιτικό άσυλο και να μείνει στην Ελλάδα.
Ερώτημα: Πως είναι δυνατόν ένας άνθρωπος με ύποπτη συμπεριφορά, αναξιόπιστος, που ξεγέλασε τις αρχές και παραποίησε την ταυτότητά του να γίνει πιστευτός με όσα κατήγγειλε;Ας το εξετάσουν οι αρμόδιοι…
Και όμως το… «αντιρατσιστικό κίνημα» χρωστά πολλά σε αυτόν τον άνθρωπο. Όπως βλέπετε και στην φωτογραφία… χιλιάδες (!!!) «αντιφασίστες» διαδήλωσαν απόψε κατά του ρατσισμού… Τα κορόιδα κατά του ρατσισμού και οι μουσουλμάνοι υπέρ της δημιουργίας τζαμιού!
Η αντιρατσιστική… ΛΑΟΘΑΛΑΣΣΑ!
Δεν ξέρω αν παραβιάστηκε η ελευθερία του συγκεκριμένου, η θρησκευτική ελευθερία του κάθε ανθρώπου είναι -και θα πρέπει να είναι- απαραβίαστη.
Αυτό που φάνηκε είναι η ανάγκη να υπάρξει μια λύση για το θέμα αυτών των ανθρώπων και αυτή η λύση θα πρέπει να εφαρμοστεί. Ως Ελληνική Δημοκρατία θα πρέπει να αποφασίσουμε τι θέλουμε επιτέλους και αυτό να το εφαρμόσουμε. Τους θέλουμε για φθηνό εργατικό δυναμικό? Θέλουμε να τους στείλουμε στην πατρίδα τους ή σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες (όπου θέλουν να πάνε οι περισσότεροι)? Θέλουμε να τους στείλουμε στον Άρη? Ας σχηματίσουμε μια πολιτική -γιατί απο τέτοιο δεν έχουμε- και ας την εφαρμόσουμε. Ήδη τα προηγούμενα μηνύματα εκφράζουν μια επικίνδυνη αγανάκτηση, προϊόν ίσως του φόβου και της ανασφάλειας, αγανάκτηση όμως.
Αγαπητέ Ευάγγελε Βενιζέλε
Ακούμε πολύ συχνά τελευταία να αρθρώνονται από πάσα κατεύθυνση διάφορες ερμηνείες για την αναμενόμενη – βάσει των δημοσκοπικών πάντα προβλέψεων - «αποχή» στις φετινές ευρωεκλογές. Για την ακρίβεια, δηλώνουμε μάλλον ενοχλημένοι από τον τρόπο με τον οποίο οι περισσότεροι πολιτικοί και δημοσιογράφοι αναλύουν, μάλλον με αυθαίρετα ποιοτικά κριτήρια, το ‘ηθικά’ μη αποδεκτό, τρόπον τινά, για τους ίδιους προφίλ, όλων εκείνων που δηλώνουν με σαφήνεια ότι προτιμούν π.χ. την παραλία από το να προσφύγουν στις ευρωκάλπες την ερχόμενη Κυριακή, δίχως με αυτό να εννοούμε ότι ασπαζόμαστε ως a priori προτιμότερη την παραλία από την ψήφο, ή ότι προτιθέμεθα να υποτιμήσουμε την σημασία του εκλογικού δικαιώματος.
Ωστόσο, αναρωτιόμαστε για ποιο λόγο δεν μπορεί να αποτελεί μία ηθικά άρτια θέση, δίχως να ισχυριζόμαστε ότι είναι η μόνη θέση που μπορεί κανείς να επιλέξει, η αποχή από τις όποιες κάλπες στο παρών πολιτικό πανδαιμόνιο, ιδίως μάλιστα σε σύγκριση με την θέση όλων εκείνων που επιδιώκουν την ψήφο μας ενόσω λυμαίνονται τα του δημοσίου βίου.
Αναρωτιόμαστε, επίσης, υπό ποίαν έννοια προβαίνουν όλοι αυτόματα στο να χαρακτηρίσουν ως ανεύθυνους πολίτες και άρα ατελείς, όσο και υποτελείς στην εκλογική επιλογή των άλλων, όλους εκείνους που προτιμούν να απέχουν από την σηψαιμική επανάληψη του ίδιου επί της ουσίας πολιτικού και κοινωνικού μοντέλου, με ελάχιστες, επιφανειακές και μάλλον αμελητέες ως προς το δια ταύτα διαφοροποιήσεις, βάσει των ιστορικών δεδομένων της πολιτικής ζωής του τόπου.
Αναρωτιόμαστε ξανά για την στενή κατηγοριοποίηση στην οποία υποβάλλονται αρκετοί, κατά πως φαίνεται, συμπολίτες μας, μια κατηγοριοποίηση απορρέουσα από αντιστοίχως ασφυκτικά ερμηνευτικά πρότυπα, τα οποία προφανώς εξυπηρετούν δημοσκοπικά όσο και ‘μιντιακά’ – ας μας επιτραπεί ο επίσημος όρος του χώρου – συμφέροντα, προωθώντας μια επικοινωνία η οποία βασίζεται σε αναλώσιμα, μονοσήμαντα και κυρίως συμβολικά γλωσσικά στερεότυπα, τα οποία δεν πρέπει να λησμονούμε ότι ενισχύουν κάθε τι αγοραίο, κάθε τι κερδοφόρο.
Στην αδυσώπητη ‘δημοκρατία’ του κοινού προεκλογικού παρόντος, ας μας επιτραπούν αυτά τα φειδωλά σχόλια επί του θέματος, με την ελπίδα ότι δεν έχουν μετουσιωθεί όλοι οι εγκέφαλοι σε στρεβλά ερμηνευτικά πρίσματα της αγοράς, η οποία οπωσδήποτε αναιρεί την ουσία της αφελούς όσο και προφανέστατης απορίας μας.
Εμείς, δεν θα ψηφίσουμε στις μεθαυριανές ευρωεκλογές και αισθανόμαστε κατασυκοφαντημένοι και προσβεβλημένοι όταν αποκαλούμαστε φορείς της ‘πολιτικής αδιαφορίας’.
Δεν νομίζεται πως η πολιτεία, οφείλει επίσης να ζητήσει συγγνώμη από τους πολίτες της, όταν προσβάλλει (και μάλιστα με χρήματα των ίδιων των πολιτών - μέσω των διαφημίσεών της), την ιερότητα της επιλογής της μη ψήφου;
Σας ευχαριστούμε.
Υ.Γ. Αν η δημοκρατία εκτίθεται στην εξέλιξη της ιστορίας της δίχως αισθητικές δικλείδες ασφαλείας, δλδ. δίχως καμία αισθητική επαλήθευση ως προς ένα ορισμένο πολιτισμικό ιδεώδες (το οποίο, εκτός των άλλων, σέβεται και την επιλογή της μη ψήφου, δίχως να τη δαιμονοποιεί) , τα όποια απορρέοντα επιτεύγματά της τίθενται αυτόματα υπό πλήρη ηθική αμφισβήτηση.
Συμφωνούμε, πλην όμως για να καλυφθούν οι θρησκευτικές ανάγκες των εκατοντάδων χιλιάδων μουσουλμάνων του Λεκανοπεδίου, θα πρέπει η Αττική να μετατραπεί σε... Κωνσταντινούπολη!
Θα χρειαστούν δεκάδες τζαμιές σε όλη την Αττική.
Είμαστε έτοιμοι να ακούμε (από την Μαλακάσα έως την...Ελευσίνα) ψαλμωδίες κορανίου από τα μεγάφωνα των τζαμιών;;;
Νομίζω ότι το θέμα είναι πολύ λεπτό.
Εν κατακλείδι, πρέπει να μπει μια τάξη με τα εκατομμύρια των λαθρομεταναστών που εισέρχονται παρανόμως στην χώρα μας με κάθε μέσο και απο κάθε σημείο των συνόρων μας.
Νομίζω ότι ενώ από την μιά μεριά πρέπει να αγνοηθούν τα σχόλια κάποιων ανώνυμων χρυσαυγητών,από την άλλη δεν πρέπει, σε μιά επίδειξη ανεξήγητης υπερευαισθησίας, να δεχόμαστε ότι προβάλλεται ως γεγονός, ενώ μπορεί να είναι προιόν σκοπιμότητας.
Το μέτρο δεν έβλαψε κανένα
Φίλε @Ανώνυμε,
(Πέμπτη, Ιούνιος 04, 2009 8:38:00 πμ)
1. Οι χρυσαυγήτες είναι συμπολίτες μας που έχουν το ίδιο δικαίωμα ελεύθερης έκφρασης της γνώμης τους όπως όλοι μας (επώνυμοι, ανώνυμοι, πολιτικοί, απλοί πολίτες, υπόδικοι, κατάδικοι, μετανάστες ή μη). Πέρα απ’ αυτό, υπάρχει ένα τεράστιο ποσοστό του Ελληνικού λαού, ανεξαρτήτως πολιτικής, θρησκευτικής ή φιλοσοφικής κατηγοριοποίησης, που συμφωνεί ‘σιωπηρώς’ και ‘εμπράκτως’ με τους υποτιθέμενους χρυσαυγήτες. Και αυτό, είναι ένα γεγονός.
2. Αν δεν πρέπει όπως λες, να δεχόμαστε ως γεγονός, ό,τι προβάλλεται ως γεγονός, με τον ίδιο τρόπο, μπορούμε να μη δεχόμαστε ως χρυσαυγήτες όσους προβάλλονται ως χρυσαυγήτες, ως σοσιαλιστές όσους προβάλλονται ως σοσιαλιστές κ.ο.κ. (ή ως ανθρώπους του ‘μέτρου’ όσους το επικαλούνται). Διότι το να πει κάποιος σήμερα «είμαι φασίστας ή κομμουνιστής ή σοσιαλιστής ή φιλελεύθερος» μπορεί να είναι αποκλειστικά και μόνο προϊόν σκοπιμότητας ή πλάνης και τίποτα απολύτως να μην μας αποκαλύπτει για την ουσία του υποκειμένου που αυτοχαρακτηρίζεται. Όλοι μας, θα δοκιμαστούμε, δια ζώσης, από το πώς θα αντιδράσουμε όταν ‘βρούμε’, για παράδειγμα, μέσα στο χωράφι μας, κρυμμένους μετανάστες. Εμείς υπηρετήσαμε τη θητεία μας την περίοδο 92-93. Και επί Μητσοτάκη και επί Ανδρέα Παπανδρέου. Όταν εντοπίζονταν λοιπόν μετανάστες που προσπαθούσαν, μη γνωρίζοντας, να διασχίσουν το στρατόπεδο, προκειμένου να κατηφορίσουν προς το νότο, έτρωγαν επισήμως το ξύλο της αρκούδας. Δεν ήταν όμως χρυσαυγήτες ούτε οι διοικητές μας ούτε οι σμηνίτες και οι αερονόμοι που τους ξυλοφόρτωναν ανενόχλητοι ούτε όλο (σχεδόν) το στρατόπεδο, που συζητούσε γελώντας για το ξύλο που έφαγαν κάποιοι συνάνθρωποί μας. Όλοι, λίγο ή πολύ, βύσματα των κοινοβουλευτικών, τότε, κομμάτων, ‘ήμασταν’ σ’ εκείνη την πτέρυγα μάχης. Υπάρχουν, από την άλλη, άνθρωποι που αυτοχαρακτηρίζονται ‘φασίστες’ και βλέπουν τη Ν.Δ. ως «αριστερό κόμμα» και όμως, όταν στον εμφύλιο αναζήτησαν καταφύγιο στα κτήματά τους αιμόφυρτοι, αντάρτες κομμουνιστές, δεν τους παρέδωσαν στις αρχές. Τους έκρυψαν, τους γιάτρεψαν τις πληγές τους και τους άφησαν να φύγουν, και ας τους θεωρούν ακόμα και σήμερα εχθρούς του Θεού και του Έθνους.
3. Το ‘μέτρο’ στο οποίο αναφέρεσαι, φίλε Ανώνυμε, είναι προφανώς η ηθική δράση του καθενός μας. Και το μέτρο, όσον αφορά τις γραφές μας, η ανάλογη δραστικότητα των γραφών μας. Αν μας ενοχλούν οι χρυσαυγήτες, επειδή λένε «να καθαρίσει επιτέλους ο τόπος από τους λαθρομετανάστες», με το να τους απαντάμε εμείς, προτείνοντας δημοσίως κάτι ανάλογο του «να καθαρίσει επιτέλους ο τόπος από χρυσαυγήτες», δεν μας διαφοροποιεί από αυτούς, αλλά αποδεικνύει δια ζώσης, πως μάλλον μοιάζουμε με ό,τι λέμε πως αποστρεφόμαστε.
Ευχαριστούμε.
Υ.Γ. Καταθέτουμε κάποιες παρατηρήσεις μας (ενδεχομένως και λανθασμένες) προκειμένου να συμβάλλουμε στον κοινό δημόσιο προβληματισμό και όχι προκειμένου να χαρακτηρίσουμε (θετικά ή αρνητικά) τα υποκείμενα είτε των συνομιλητών μας είτε τα δικά μας.
Φιλτατοι
Κλαιμε μηπως γυρω από το χυμενο γαλα:
Για το χαλι του τοπου μας ειμαστε ολοι συνυπευθυνοι και φυσικα οι εκπροσωποι μας περισσοτερο από ολους.
Αυτη τη στιγμη ανθρωποι διαφορετικης κουλτουρας και διαφορετικων ηθων, εχουν αναμιχθει με τις χειροτερες γι αυτους και για εμας συνθηκες στην Ελληνικη κοινωνια.
Η μειονεκτικη θεση του οικονομικου μεταναστη και ιδιαιτερως του λαθρομεταναστη ειναι αρκετη προυποθεση για να δημιουργηθουν ολα οσα επισημαινετε.
Το οτι οι ανθρωποι αυτοι δεν ενσωματωνονται αυτο ειναι σιγουρο θελουν να διατηρησουν την κουλτουρα και τη θρησκεια τους για να συνεχισουν αν υπαρχουν για να εχει νοημα η υπαρξη τους.Αυτα τα λεω η κοινωνιολογια και με επιχειρηαμτα μαλσιτα που αποκλειουν το αντιθετο. Από εμας ζητηται να εξελιχθουμε και να παψουμε να πιστευουμε στην δικη μα θρησκεια καθοσον φυσιολογικοτερη ειναι η λυση της ανυπαρξιας του θεου παρα η υπαρξη του. Από την αλλη ομως οι ιδιοι αυτοι οπαδοι της αθειας και της εξελικτικης θεωρησης της δημιουριγας υπεραμυνονται για την δημιουργια των τζαμιων στον τοπο μας και την καλλιεργεια αυτης της κουλτουρας από την οποία εμεις πρεπει εξελισσομενοι να ξεκολησουμε με πρωτο βημα το διαχωρισμο της εκκλησιας -κρατους και την κΑταργηση των θρησκευτικων απο τα σχολεια.
Δυο μετρα δυο σταθμα δηλαδη.
Αναγκαιο ειναι να οργανωσουμε τους μεταναστες μας να τους Δωσουμε ταυτοητες και να τους ενταξουμε στο συστημα εργασιας και φορολογησης και να απΑιτησουμε από αυτους τις αυτες υποχρεωσεις και δικαιωματα με εμας ΔΗΛΑΔΗ ΙΣΟΤΗΤΑ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ Η ισοτητα δεν εχει φυλη ειναι αναγκαια συνθηκη συνυπαρξης μεσα στην κοινωνια.
Οσο για τον ιμαμη που ακουγεται από το μεγαφωνο τα βραυδα εγω το βεβαιωνω ειναι περιεργο το συναισθημα κυριως τις κρυες νυχτες του χειμωνα Εζησα στην Κομοτηνη και τα θυμαμαι Εκει παντως η συνυπαρξη μεταξυ μουσουλμανων και χριστιανων τα χρονια πουε γω θυμαμαι ηταν τελεια και εχω μονο καλες αναμνησεις από τους ανθρωπους που εγω συναστησα. Θυμαμαι με αγαπη τους φιλους μου Μεντιχα και Χακη στο σπιτι των οποιων κατοικουσαμε. Παρεβρισκομουν πολλες φορες οταν προσευχοταν το απογευμα πανω στο χαλακι τους και ηταν μια ιερη γι αυτους στιγμη.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΚΟ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΜΑ ΝΑΟΥΣ ΕΙΔΑΛΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΕΙς ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟΥς ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΤΗΝ ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥΣ.
Μηπως τελικα το ΚΚΕ εχει δικαιο οταν λεει εξω από την ΕΕ;
Μεγάλη νίκη δηλώσατε. Ποιά ακριβώς είναι η μεγάλη νίκη σας? Μήπως επειδή πήρατε χαμηλότερο ποσοστό αναφορικά με το 2007? Η μήπως επειδή σε πραγματικά ποσοστά δεν περάσατε το 20%?
ΠΑΣΟΚ 19.28
ΝΔ 16.99
KKE 4.39
ΛΑΟΣ 3.71
ΣΥΡΙΖΑ 2.47
ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ 1.83
ΛΕΥΚΑ/ΑΚΥΡΑ 1.33
ΛΟΙΠΑ 2.63
ΑΠΟΧΗ 47.37
Δεν ψιχαλίζει αγαπητέ Βαγγέλη, ΣΑΣ ΦΤΥΝΟΥΜΕ
Φίλε ανώνυμοι,
Αν ανοίξεις το σχόλιο ''σε αυτόν οφείλει πολλά το αντιρατσιστικό μέτωπο'' θα καταλάβεις γιατί αναφέρθηκα σε χρυσαυγήτες.
Και δεν είπα να τους κάνουμε ότι θέλουν να κάνουν αυτοί στού μετανάστες.
Φίλε Ανώνυμε
Με τους όποιους συνανθρώπους μας, μπορούμε να καθορίσουμε από κοινού ένα ειρηνικό πεδίο συνύπαρξης η ακόμα και σχέσης. Από τα όρια αυτής της κοινής σχέσης και πέρα, ο καθένας είναι ελεύθερος να πιστεύει όπου θέλει και να αγωνίζεται για την ικανοποίηση των όποιων αναγκών του. Σημασία έχει να συνειδητοποιήσουμε όλοι μας μέχρι ποιού σημείου έχουμε δικαίωμα να απαιτούμε ανταπόκριση, στους λόγους μας, ανεξαρτήτως του τι αρθρώνουμε ο καθένας με αυτούς τους λόγους.
Φίλε Δον
Εύγε!. Προσπαθείτε να ομιλήσετε την ποιητική και εμπειρική γλώσσα, μέσα σε σφαγείο!!
Οι φίλοι σας, Πάντσο και Βίλλα.
Τελικά το εύρος της νίκης κυμάνθηκε σε φυσιολογικά - αναμενόμενα επίπεδα , αν και όλους θα μας ευχαριστούσε η προβοκατόρικη δημοσκοπική διαφορά του 6,4%.
Απομένει λοιπόν η σωστή αξιολόγηση του εκλογικού αποτελέσματος το οποίο ναι μεν καταδεικνύει μια καθαρή νίκη του ΠΑΣΟΚ , από την άλλη όμως υποδηλώνει σαφώς και την επιφυλακτικότητα του εκλογικού σώματος ως προς την ικανότητα ανάληψης διακυβέρνησης και επίλυσης των ιδιαίτερα σύνθετων και επιβαρυμένων προβλημάτων.
Στην παρούσα φάση η σημαντική αυτή νίκη δεν θα πρέπει να εφησυχάσει κανέναν αλλά να αποτελέσει το έναυσμα για την ανάδειξη νέων , ικανών και άφθαρτων προσώπων , αποδεκτών από την κοινωνία , τα οποία θα μπορούν να μεταφέρουν στους πολίτες το μήνυμα της νέας αλλαγής.
Μια νέα αλλαγή που η πεμπτουσία της δεν θα είναι απλά η νίκη έναντι της προφανώς ανεπαρκούς ΝΔ , αλλά η επανάκαμψη της δημοκρατικής παράταξης και των άξιων στελεχών της στη θέση που τους αξίζει τόσο στη συνείδηση των πολιτών , όσο και στην πολιτική ιστορία του τόπου.
«Η χώρα μας μαστίζεται από την ανομία, την ατιμωρησία, την αδιαφάνεια, την αναξιοκρατία, από την έλλειψη πολιτικής και την κυριαρχία της πελατειακής μικροπολιτικής. Αυτό έχει φέρει το κράτος στα όρια της αποσύνθεσης», AYTH EINAI H ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ Γ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ .Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΦΟΒΙΖΕΙ. ΤΟ ΛΑΟΣ ΦΟΒΑΜΑΙ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΝ ΠΑΛΜΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.Ο ΦΟΒΟΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ- ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΟ ΔΗΛΗΜΑ.
Η πολιτική αποχή, μπορεί να ιδωθεί ως η φιλοσοφική ‘εποχή’ που οφείλει να επιδεικνύει ο κριτικός νους, έναντι ερωτημάτων ή διλλημάτων, όταν διαπιστώνει πως τα ερωτήματα ή τα διλλήματα, είναι ανόητα, ασαφή, αποτελούν πλάνες ή δεν επιδέχονται λογικής απαντήσεως. Την κριτική θέση της εποχής, ο δογματικός νους δεν την αποδέχεται. Για τον δογματικό νου «πρέπει να είσαι ή μαζί μας ή εναντίον μας».
Το να επέχει βέβαια κανείς από φιλοσοφικά διλλήματα που δεν αναγνωρίζει ως διλλήματα ή το να απέχει πολιτικά από διαδικασίες που δεν τις θεωρεί πολιτικές, δεν σημαίνει πως δεν στηρίζει την οποιαδήποτε προσπάθεια αρθρώσεως πολιτικού λόγου και την όποια προσπάθεια πολιτικής δράσης.
Εξάλλου, τόσο η φιλοσοφική εποχή όσο και η πολιτική αποχή, δύνανται να συνιστούν από μόνες τους, πολιτικές δράσεις.
Υπάρχουν και άλλες απόψεις για το θέμα. Η Δημοκρατία μας χρειάζεται να βλέπει ολο το δάσος και οχι το δέντρο. Η Ευρώπη μεταλλάσεται γοργά σε Ισλαμική Ενωση. Δεν ειναι πλέον θέμα θρησκευτικού, φυλετικού, η κοινωνικού ρατσισμού, ειναι θέμα κατα πόσο ειμαστε διατεθιμένοι στην χώρα μας να αντιμετωπίσουμε μία φασιστική ισλαμική δομή στην κοινωνία μας (σαρία) σε λίγες δεκαετίες με την ραγδαία πληθυσμιακή μεταβολή,βασισμένη στην εκρηξη γεννήσεων των μουσουλμάνων (8 σε σχέση με το 1.3 παιδιά των Ελληνικών οικογενειών...
Σχετικα:http://ploigos1.blogspot.com/2009/05/29-2009.html
Δημοσίευση σχολίου