Δευτέρα, Μαρτίου 03, 2008

Συνέντευξη στην Κυριακάτικη "Ε"...

Απαντώντας στα σχόλια για την πολιτική κατάσταση, τις δημοσκοπήσεις, την προοπτική του ΠΑΣΟΚ, το ΣΥΡΙΖΑ και το νέο Πρόεδρό του, ας μου επιτραπεί να παραπέμψω στις απαντήσεις που έδωσα στην συνέντευξη μου στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία (2.3.2008).

101 σχόλια:

Sofia Maria Angelara είπε...

Διάβασα τη συνέντευξη. Μπορείτε να μου εξηγήσετε τι σημαίνει "κεϊνσιανισμός";

harrygrath είπε...

Εναντιον της αδελφης χωρας Κοσόβα & υπερ των εγκληματιων Σερβων...

Προδιδετε κανονικα το γενος των συγχωριανων σας,μιας & οι κατοικοι της " Ευβοιας " ειναι γνωστοι Αλβανοι 600 ετων...

Ιδια επωνυμα & ιδιες φατσες συναντας στη Κοσοβα & στην " Ευβοια " . Οπως ορθα λενε οι φιλαθλοι του ΠΑΟΚ...

" Κατω απο τη Λαμια,ειναι Αλβανια ".

Αλλα & εσεις προσωπικα ειστε γραικοποιημενος Εβραιος ,απο το εβραικο επωνυμο Μπεν Ζελον (Ben Zelon).

Επρεπε να ειστε αλληλεγγυος με την εβραικη πρωτοπορια διεθνως σε θεματα δικαιωματων μειονοτητων...

Μαζι με τους ομογενεις σας Ωλλμπραητ & Χολμπρουκ...

Νομιζα οτι θα αποτελουσατε λυση αλλα μαλλον συνεχιζετε το προβλημα του ...εθνικοσοσιαλισμου...

Βεβαια,υπαρχει παντα καιρος για μεταμελεια & συγνωμη...

Ο χριστιανικος τροπος,που αρμοζει & σε γιό παπά...

Τωρα που σας εξηγησα με αδιασειστα στοιχεια την εθνικη σας ταυτοτητα,θελετε μεσω του μπλογκ σας να μετανοησετε & να επανορθωσετε ?

non journalist* είπε...

poli kali sunenteuksi..

Twra, to pote kai pws 8a epanel8ei (an epanel8ei) to pasok einai mia poli megali suzitisi..

Yannis Zabetakis είπε...

όσο στο ΠΑΣΟΚ ασχολούμαστε με τα επουσιώδη, τόσο θα πέφτουν τα ποσοστά σε όλα τα γκάλοπ...

σήμερα, είναι τόσο επιστημονικά εύκολο να καταδείξουμε την αδράνεια της ΝΔ αναδεικνύοντας προβλήματα όπως
1. το νερό με εξασθενές χρώμιο που πίνουν εδώ και χρόνια σε Οινόφυτα και σε άλλες πολλές περιοχές...

2. την ακρίβεια που καλπάζει και ο κ. Φώλιας προτείνει 40+1 μέτρα-ασπιρίνες

3. την ανύπαρκτη αναδάσωση

δείτε και αυτό, σχετικά με την ποιότητα ζωή μας
http://www.tovimadaily.gr//Article.aspx?d=20080229&nid=7655548&sn=&spid=

απορώ, πότε θα ξυπνήσει το ΠΑΣΟΚ και να ασχοληθεί με τα μικρά και ...καθημερινά ???

σήμερα, η πολιτική είναι μία: ποιότητα ζωής [και άρα τροφής και περιβάλλοντος]

Ανώνυμος είπε...

Είναι εξαιρετικά ευχάριστο να σας ακούμε κ.Βενιζελο.Διάβασα με πολύ προσοχή τη συνέντευξή σας.
Όταν αναφέρεστε στο κράτος όπως το περιγράψατε εννοείται στην πράξη σε επίπεδο ΔΕΚΟ μετοχοποιήσεις αλλα οχι ιδιωτικοποιήσεις;Και σε επίπεδο παιδείας - υγείας, λιγότερο αλλα καλύτερο κράτος ή περισσότερο και κοινωνικότερο κράτος;
Δεύτερον, ορθώς μιλάτε για αξιοπιστία και ηθική της πολιτικής ευθύνης, η οποία , κατά τη γνώμη μου τραυματίστηκε με την αποχώρηση απο την αναθεώρηση.Θα μπορούσε αυτο να σημαίνει στην πραξη, στήριξη στην κυβέρνηση σε περίπτωση βέτο στο θεμα της FYROM;Ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

Ο λόγος σας, όπως πάντα, και στην συνέντευξη ουσιαστικός. Τα επιχειρήματά σας βάσιμα και ατράνταχτα. Μακάρι να κάνετε παρεμβάσεις όταν οι καιροί το επιβάλουν. Έχουμε βαρεθεί τα φληναφήματα του κ. Πελτσάνικου και των συν αυτώ.
Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

8a n8ela va sxoliasw tn 8esn sas gia tnv krisn tou sustnmatos kai tnv h8ikn avastnlwsn tou Pasok.

H krisn eivai krisn politikn, alla eivai kai krisn koivwvikn. Allwste to problnma tns Ellnvikns diaf8oras dev eivai auto mias elite pou lumaivetai dnmosio xrnma,
paroti kai autn n ptuxn eivai uparktn.

Dustuxws, to mega problnma eivai oti n koivwvia everga stnrizei tn diaf8ora, dioti eivai pepeismevn oti apotelei to movo dromo gia tnv kataktnsn aga8wv opws n ugeia (fakelaki), n stegn (paravomes adeies stis poleodomies), n ergasia (DVD).

Autn n mazikn summetoxn tou pln8usmou stn diaf8ora dev episnmaivetai pote gia euvontous logous: dev to epitrepei o a8erapeutos laikismos kommatwv kai dnmosiografwv.

Omws, n avtistrofn autou tou arrwstnmevou faivomevou eivai n proupo8esn gia tov eksugxrovismo kai tn sugklisn pou euaggelizovtai apavtes. 8a elega pws mporei va suvoyistei se mia parallagn tou suv8nmatos tou Avdrea Papavdreou: Oi Ellnves va avnkouv stnv Ellada. Eite ws polites, upallnloi n' politikoi, va stamatnsoume autn tnv atermovn avazntnsn tns dief8armevns odou pros tov atomiko stoxo.

Movo uperbaivovtas auto tov eauto mas 8a mporesoume realistika va milnsoume gia sugkliseis kai eksugxrovismous, wste va pame stnv Ellada pou avnkei se OLOUS tous Ellnves, uperbaivovtas tis snmerives diaireseis oikovomikes kai gewgrafikes.

Mporei to Pasok va empveusei tn lusn; Mporei va milnsei gia tous Ellnves pou avnkouv stnv Ellada, wste mazi va ftia3oume tnv Ellada olwv twv Ellnvwv; Autn eivai n dipln proklnsn.

O Syn eivai meros autou tou problnmatos kai eidwlo mias autareskns,
diamarturomevns alla adravous koivwvias. Gi' auto exei apodoxn/dnmofilia kai gi' auto de mporei va apotelesei pngn pragmatikns elpidas. Wstoso eivai snmavtiko oti n avodos tou Syn metatopizei to politiko kevtro barous pros sta aristera, dnladn stnv kevtroaristera. Ara avti va klaigetai n ngesia tou Pasok as prospa8nsei va epwfeln8ei gia va alla3ei tnv atzevta, n opoia apo to 1993 kai meta metatopizotav arga alla sta8era pros ta de3ia.

Ανώνυμος είπε...

@ σοφια . η οικονομικη θεωρία του J.keynes [ ιδ. wikipedia )
---------------------------------
γεια σου ρε χαρουλη με το παραλήρημα σου. Προφανως άκουσες την είδηση για την αμφισβήτηση των ψυχοφαρμάκων και παραμέλησες την αγωγή που σου συνέστησαν οι γιατροί.

Κ. Βενιζέλο μετά από τα αυτά τα "αδιάσειστα" στοιχεία θα πρέπει δημοσίως να μετανοήσετε . LOL
Υποθέτω ότι ξεκαρδίζεστε και εσείς με αυτές τις φαιδρότητες γιαυτό και επιτρέπετε την ανάρτηση τους :-)

JAMES είπε...

1] Η Σοφία μπορεί να ενημερωθεί για τον κεινσιανισμό διαβάζοντας σχετικά με τον Jonh Meynard keynes σε οποιδήποτε οικονομική εγκυκλοπαίδεια.
2]Η σιωπή, αν και κατά κανόνα είναι χρυσός, στην περίπτωση της επάρκειας του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, πρέπει να λυθεί.Ήδη η βάση αντιλαμβάνεται ποιά θα είναι η τύχη του κόμματος και προειδοποιεί.
3]Ο κ. Τσίπρας, καθ΄όλα συμπαθής, μπορεί να περιμένει προς το παρόν, έως ότου αποκτήσει την αναγκαία εμπειρία.

Ανώνυμος είπε...

Πρόεδρέ μου,
Είναι αλήθεια ότι ο κ. Αλ. Παπαδόπουλος δήλωσε ευθαρσώς στην σύναξη των βουλευτών της πρωτεύουσας, που συγκάλεσε ο κ.ΓΑΠ τις προάλλες ότι, "εγώ δεν είμαι αριστερός;".
Θυμίσου, σε παρακαλώ, όταν συναντηθείτε να μου τον φιλήσεις! Τέτοια δήλωση πολιτικής λεβεντιάς και αξιοπρέπειας, έστω και αν έγινε σε κλειστό κύκλο, πρέπει να εκθειασθεί και να χειροκροτηθεί, αλλά και να αποτελέσει υπόδειγμα και για πολλούς άλλους σε όλα τα κόμματα!

Ανώνυμος είπε...

Kurie Venizelo,
tha ithela na parathesw tis skepseis mou sxetika me to skopiano.
Den mou aresoun oi akraies apopseis,oi ethnikistikes antilhpseis kai o fanatismos.Den tha phgaina se sullalhthria giati thewrw oti den prosferoun kati.Tha ithela omws na ekfrasw ta sunaisthimata mou gia to zhthma.
Eimai foititria gennithika kai megalwsa sto nomo pellas,ston topo pou gennhse to Mega Alexandro.Emas tous katoikous ths makedonias mas lupoun polu perissotero apo ton kathena ola osa ginontai.Thymamai ton papou mou pou elege me perhfaneia oti einai makedonas kai skeftomai oti ta epomena xronia tha erxetai enas katoikos ths geitonikhs xwras kai tha leei sta paidia mou "eimai makedonas".Emeis ti tha poume sta paidia mas?Tha tou s poume oti autoi einai oi pseutikoi makedones kai emeis oi alhthinoi enw oles oi xwres tous anagnwrizoun etsi?Tha xtisoume to mellon mas se duo pragmatikothtes?Th dikh mas kai twn allwn?
Sigoura h katastash pleon einai mh anastrepsimh kai auto pou tha mas ponesei ligotero einai enas xarakthrismos gewgrafikos an kai auto den allazei kati.O katoikos ths anw makedonias tha onomazetai makedonas.
Ksanalew oti den mou aresoun oi akraies antilhpseis kai ola auta ta grafw apla gia na ekfrasw kapoies skepseis kai sunaisthimata pou euloga gennithikan meta apo ola osa akoume ton teleutaio kairo.
Elpizw na vrethei h kaluterh dunath lush gia th xwra mas.

Yannis Zabetakis είπε...

μια απορία έχω ως συμμέτοχος στο νέο εγχείρημα "Εθνικό Δίκτυο Καταναλωτών" που θα ανακοινώσει ο κ. Παπανδρέου στο συνέδριο:
πώς θα πείσουμε την Κοινωνία ότι αυτό το Δίκτυο είναι για όλους τους καταναλωτές όντας εξαρτημένο από το ΠΑΣΟΚ ;;;

Μήπως, κ. Βενιζέλε, πρέπει να τολμήσετε για το βήμα που όλη η κεντροαριστερά περιμένει;;;

και ένα σχόλιο για τη συνέντευξή σας στην Ε.
Αν αφήσουμε και τώρα, όπως κάνουμε από το 1993, το θέμα της FYROM άλυτο, είναι σαν να ρίχνουμε νερό στο μύλο των Σκοπίων. Αφού, είναι κοινό μυστικό πως ακόμα και στους τηλ.καταλόγους όλων των χωρών της ΕΕ, η FYROM είναι Republic of Macedonia.

τέλος, για την μαύρη 4η επέτειο της Δεξιάς στην εξουσία [7.3.08], έχω να πω τούτα...
7.3.2004 – 7.3.2008,
4 χρόνια ή 3 x 365 + 366 = 1461 μέρες Δεξιάς.

1461 μέρες χαμένες…
Με σκάνδαλα πρωτόγνωρα, δολοφονία μεγαλοστελέχους της Ρηγίλλης στο …κλιμακοστάσιο μιας …γκόμενας [τη νύχτα του Αγ. Βαρθολομαίου], πήδημα γενικού στο κενό [η αρχή της ζαχοπουλειάδας], dvd και maxim ανδρείκελα, φωτιές και δυσοσμία παντού!
2.000.000 καμένα στρέματα και 70 ψυχές που χάθηκαν το καλοκαίρι του 2007...
[βλ. και την φωτογραφία από τα Στύρα της Εύβοιας στην κορυφή του ιστολογίου environmentfood.blogspot.com/, στη δικιά μας νύχτα του Αγ. Βαρθολομαίου στις 24.8.2007,
στις 25.8.2007 που κάηκε όλος ο Δήμος Στυρέων…ξημέρωνε του Βαρθολομαίου…τι τραγική ειρωνεία του Ορθόδοξου εορτολογίου μας]

Έξω οι άριστοι [όπως πάντα άλλωστε!] και μέσα τα δικά μας γαλάζια παιδιά! Κατάργηση του ΑΣΕΠ!
Ζορό ο κ.Ψωμιάδης και διευθύνοντας της εξωτερικής πολιτικής ο Μητροπολίτης κ. Άνθιμος!

Στα Οινόφυτα, στην Αυλίδα και τη Θήβα πίνουν νερό με εξασθενές χρώμιο και ο υπεύθυνος Υπουργός [κ. Σουφλιάς] απλά κωφεύει!

Στα Πανεπιστήμια… αναταραχή και απόλυτη διάλυση με πολυδιασπαστικούς νόμους.
Η κ.Γιαννάκου έδωσε τη θέση της στον κ. Στυλιανίδη, από την απόλυτη αδιαλλαξία περάσαμε στο βελούδινο στυλ του συγγραφέα ενός βιβλίου για τις μετριότητες των ΑΕΙ και φανατικό εχθρό της Δημόσιας Παιδείας!

Απόδειξη;
Αύριο Πέμπτη 6.3.08, ψηφίζεται στο σύνολό του στη Βουλή ένας νόμος-έκτρωμα για τη χρηματοδότηση της έρευνας!
Δεν αναφέρονται καν τα ΑΕΙ στο νόμο!
Από εδώ και στο εξής, οι κατευθύνοντες τις διδακτορικές σπουδές δεν χρειάζεται να έχουν …διδακτορικό! Απλά …φυσικά πρόσωπα θα κάνουν αυτή τη δουλειά!

Σε λίγους μήνες, έρχεται νέος νόμος για τις μεταπτυχιακές σπουδές όπου οι λέκτορες δεν θα έχουμε το δικαίωμα να επιβλέπουμε τα μεταπτυχιακά!
Από την μία, ένα φυσικό πρόσωπο χωρίς διδακτορικό θα κατευθύνει την έρευνα σε διδακτορικό επίπεδο και από την άλλη, ένας λέκτορας με διδακτορικό δεν θα μπορεί να κατευθύνει σπουδές σε επίπεδο μάστερ!
Η απόλυτη αναρχία!

Και ο κ. Στυλιανίδης, τα ονομάζει όλα αυτά …μεταρρύθμιση!

Η χώρα αποδομείται με γοργό ρυθμό. Ή απλά εκποιείται στο κεφάλαιο, ντόπιο και ξένο…

Κι όλοι εμείς; Τι κάνουμε;
Απλά θεατές σε ένα θέατρο παραλόγου;;;

Μοιραίοι και άβουλοι,
Προσμένουμε σε κάποιο θάμα.
Μα πες μου πώς …

harrygrath είπε...

Τα σχολια που αποτελουν προσωπικες επιθεσεις πρεπει να κοβονται.

Περιμενουμε απαντησεις απο Βαγγελη.

Sofia Maria Angelara είπε...

Eυχαριστώ πολύ.

Ανώνυμος είπε...

Δεν περιμένω και πολλά πράγματα από το Συνεδριο. Μακάρι να πέφτω έξω και να προκύψουν πράγματα σημαντικά.

Ανώνυμος είπε...

Ο ΑΠ από το 14% ξεκίνησε το ΠαΣοΚ, ο διάδοχός του ΓΑΠ στο 14% θέλει να το παραδώσει.
Theatis-symmetoxos

Ανώνυμος είπε...

Ο Χρυσοχοϊδης είπε σήμερα στον Flash βεβαίως και η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ έχει ευθύνες στο μέτρο που της αναλογούν, διότι, λέει, αναλογούν και σε μας, τα άλλα στελέχη. Με άλλα λόγια, και πάλι τους φταίει ο Βενιζέλος. Δεν ντρέπονται?

Ο δε ΓΑΠ είπε ότι θα μείνει στην ηγεσία για όσο χρόνο χρειαστεί να πετύχει αυτά που θέλει. Σα να λέει, μην περιμένετε να φύγω μετά τις Ευρωεκλογές.

Γιώργο? Επειδή ως φαίνεται θα φύγεις τελευταίος απ' το ΠΑΣΟΚ, φεύγοντας μην ξεχάσεις να κλείσεις και την πόρτα...

Ανώνυμος είπε...

Για τον ΣΥΝ...

Στις εκλογές των δικηγόρων στη Θεσσαλονίκη βγήκε πανηγυρικά ο Μανώλης Λαμτζίδης, η παράταξη του οποίου ανοιχτά, και προς τιμήν της, εκπροσωπούσε (μόνη αυτή) τον ΣΥΝ. Βεβαίως, η ευρύτερη συμπάθεια που τρέφει στο πρόσωπο τού Μανώλη ο δικηγορικός κόσμος στη Θεσ/νίκη συνέτειναν στο να ξεπεράσει το 60% στο 2ο γύρο (έχει, όμως, τέτοιους ανθρώπους ο ΣΥΝ σε πολλούς χώρους). Αλλά ο Μανώλης κατέβηκε μόνο με τον ΣΥΝ, δεν τόκρυψε, ούτε προσπάθησε να το παίξει κεντροαριστερός (που θα μπορούσε, μάλιστα, σε τέτοιες εκλογές). Κι ήταν ο μόνος έντιμος από την άποψη αυτή πολιτικά. Και τον ψήφισαν όλοι. Οι άλλοι, που με αξιώσεις κατέβαιναν για πρόεδροι, το παίζανε κι από 'δω κι από 'κει και φάγανε μαύρο.

Αυτό μας διδάσκει ότι, εκτός από τις δημοσκοπήσεις, ο ΣΥΝ έχει πλέον ρεύμα και στην κοινωνία, έγινε option και για τον σοβαρό κόσμο, και των δυό μεγάλων παρατάξεων ως φαίνεται, πέραν του ότι παίζει μόνος του, λόγω Τσίπρα, στη νεολαία και, άρα, τα περί προσωρινής ανόδου του και ξέρω 'γω να τα ξεχάσουμε.

Επιπλέον, ο ΣΥΝ και τα στελέχη του δεν είναι χτεσινοί ούτε στην πολιτική, ούτε στην κοινωνία. Σε σύγκριση με πολλά στελέχη του, μάλιστα, χτεσινοί είν' οι Πασόκοι. Για ποιούς νομίζουμε ότι πρόκεται? Για τίποτε παιδάκια που θα τους μάθουν οι Πασόκοι πολιτική? Ας μην ξεχνάμε ότι τη δεκαετία του '80, ο δημοφιλέστερος πολιτικός στην Ελλάδα ήταν ο Λεωνίδας Κύρκος.

Όσοι, λοιπόν, οραματίζονται ότι αν το ΠΑΣΟΚ ξεπεράσει την κρίση που το ταλανίζει θα κάνει τον ΣΥΝ μια μπουκιά, πλανώνται πλάνην οικτρά.

Κι επειδή η κοινή γνώμη αρέσκεται να κατεβάζει τους μεγάλους και να πηγαίνει με τους μικρούς και τους αδύναμους, έτσι, για να δει τους μεγάλους να πέφτουν, ακόμη κι αν δεν το θέλει στην πραγματικότητα, θα δούμε σύντομα τον ΣΥΡΙΖΑ να ξεπερνάει στις δημοσκοπήσεις το ΠΑΣΟΚ. Έστι, για την πλάκα. Θυμηθείτε το...

Ανώνυμος είπε...

Χαρούλη συμφωνώ ότι τα σχόλια που αποτελούν προσωπικές επιθέσεις πρέπει να κόβονται. Δεν μπορεί κάποιος που ξέχασε να πάρει τα χάπια του να αποκαλεί τον κ. Βενιζέλο γραικοποιημένο Εβραίο και να τον καλεί να μετανοήσει!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ κ, Βενιζέλο,
Και στη συνέντευξή αυτή, όπως άλλωστε ήταν αναμενόμενο, μέσα από τον καθαρό πολιτικό λόγο αναδεικνύονται με ακρίβεια οι θέσεις σας για κρίσιμα ζητήματα, όπως η ανάγκη της ηθικής αναστήλωσης του ΠΑΣΟΚ, η δημιουργία προοδευτικής και κοινωνικής πλειοψηφίας που θα εκφράζεται πολιτικά και εκλογικά απ΄αυτό, η βαθιά κρίση αντιπροσώπευσης της κοινωνίας και ο αποκλεισμός που βιώνει κατά συνέπεια η μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών, οι αναγκαίες μεγάλες πρωτοβουλίες για ένα ισχυρό κράτος κ.α.
Θα ήθελα όμως να μείνω μόνο σε άλλο ένα σημείο της συνέντευξης: Λέτε ότι γίνατε «σοφότερος» από την εμπειρία της 11ης Νοεμβρίου. Σωστά και έτσι πρέπει να το πείτε. Απολύτως κατανοητό και για ευνοήτους λόγους. ΄Ομως επιτρέψτε σε εμάς τους υποστηρικτές σας να πούμε ότι αυτό ισχύει μόνο σε ό,τι αφορά το είδος της τακτικής, και είναι προφανές ότι την προσαρμάσατε αυτήν ευφυέστατα από τότε, όπως σας είχα ξαναγράψει με άλλη ευκαιρία. Είναι δεδομένα εξάλλου τα αυξημένα πολιτικά αντανακλαστικά σας, ώστε να αντιδράσετε ανάλογα στην απρόσμενα άδικη για σας και ταυτόχρονα άκρως αντιφατική στάση της παράταξης (διάβαζε κυρίως του Προέδρου και των συν αυτώ). Μια στάση που για κάποιους είχε επιπλέον και χαρακτηριστικά «αυτοκτονικού ιδεασμού»(π.χ κ.Διαμαντοπούλου και κ.Χρυσοχοίδη).
Επί της ουσίας όμως δεν έχετε να «απολογηθείτε» για τίποτε σχετικά με τις θέσεις και το δημόσιο λόγο γενικότερα που εκπέμψατε την περίοδο εκείνη. ΄Οποιος σας παρακολουθούσε προσεκτικά, μπορούσε εύκολα να διαπιστώσει τουλάχιστον δυο πράγματα : α) οι παρεμβάσεις σας και τότε κάθε άλλο παρά στερούνταν σοφίας. Το αντίθετο μάλιστα. Αρκεί ένα μόνο παράδειγμα . Δεν δικαιωθήκατε απόλυτα στο ότι ζητήσατε σύντομη εσωκομματική προεκλογική περίοδο; και β) η παράταξη εμφανέστατα ήταν πολύ άδικη απέναντί σας, υποχρεώνοντάς σας να απαντάτε αμυνόμενος τις περισσότερες φορές σε κακόβουλες επιθέσεις.
Η αλλαγή πλεύσης θεωρώ ότι απέδωσε μέχρι στιγμής τα αναμενόμενα. Η θεωρία περί «εσωτερικού εχθρού» αντιμετωπίζεται πλέον, και από την πλειοψηφία όσων υποστήριξαν τον κ.Παπανδρέου, μόνο ως κακόγουστο αστείο. Το λυπηρό όμως είναι ότι -όπως διαφαίνεται ήδη σε πρόσφατες δηλώσεις τους και ιδίως από την ακατανόητη συνέντευξη του Προέδρου στο Ζάππειο - η αμετανόητη και αδίστακτη ηγετική (κατ΄ευφημισμόν) ομάδα και οι άλλοι γνωστοί, μη έχοντας άλλη δικαιολογία, άρχισαν πάλι να αναφέρονται στη θεωρία αυτή και στη «λευκή απεργία», οδηγώντας έτσι τη μεγαλύτερη δημοκρατική παράταξη προς την καταστροφή.
Επομένως ο ζητούμενος από εσάς άθλος είναι, με την επιβαλλόμενη ψυχραιμία, να «τετραγωνίσετε τον κύκλο».Με άλλα λόγια: να αποτρέψετε την επιχειρούμενη από αυτούς διάσπαση της παράταξης, να μην την χρεωθείτε αν αυτοί την προκαλέσουν, να σταματήσετε την περαιτέρω συρρίκνωσή της παράταξης και τέλος να την καταστήσετε πάλι σύντομα πολιτική πλειοψηφία.
Σύμμαχος τώρα είναι η διογκούμενη δυσαρέσκεια των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ προς την απερίγραπτη ηγεσία του. Εσείς θα επιλέξετε τις κατάλληλες κινήσεις, στον κατάλληλο χρόνο και με την κατάλληλη «δοσολογία» και «υφολογία»,για να δανειστώ δικούς σας όρους.
Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι οι εξελίξεις θα σας δικαιώσουν πιο σύντομα απ΄ότι υπολογίζετε.

Καλή δύναμη.

Αλεξανδρουπολη,7-3-08

Ανώνυμος είπε...

ποιο ειναι το ψυχολογικο προφιλ αυτων που στηριζουν πλεον Γιωργο¨?
ποιο το ψυχολογικο προφιλ αυτων που νομιζουν οτι το ΠΑΣΟΚ θα ειναι αυτοδυναμο?

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχουν διάφορες "διαρροές" στον τύπο ότι ο ΓΑΠ προορίζει για γραμματέα τον Λοβέρδο και για Αντιπρόεδρο εσάς.
Καταρχήν δεν είμαι καθόλου βέβαιος ότι όλα αυτά τα δημοσιεύματα έχουν βάση ή αν απλά εξυπηρετούν κάποιες σκοπιμότητες. Δυστυχώς εμείς οι απλοί πολίτες έχουμε γίνει επιφυλακτικοί σε όλα τα οποία διαβάζουμε και ακούμε (!)
Κατά δεύτερο μία παρατήρηση: έστω ότι είναι αληθές το σενάριο θα έχει πραγματικό νόημα και ειλικρινή στόχευση αν προηγουμένως έχουν φροντίσει να εκκαθαρίσουν τον κομματικό μηχανισμό κατά πώς τους βολεύει;
Προσωπικά είμαι υπέρ της ενότητας του κινήματος αλλά μιας ενότητας που να στηρίζεται σε πραγματική βάση και όχι να εξυπηρετεί πρόσκαιρα και συγκυριακά φαινόμενα.
Η έννοια της ενότητας είναι μία και μοναδική. Εχει καθολικό νόημα και οχι "ala carte".
Κατά τα λοιπά (αν και είμαι σχετικά μικρός στην ηλικία) δεν περίμενα να πέσω μέσα τόσο πολύ στις προβλέψεις μου...
δηλ. ότι το πράγμα πάει από μόνο του και ότι δεν αξίζει ο κόπος να πείσουμε τυφλούς ότι βρέχει χαλάζι και δεν έχει λιακάδα (όπως φαντάζονται αυτοί).

Καλό τριήμερο.-

Ανώνυμος είπε...

Κ. Βενιζέλο

Διαβάσαμε τη συνέντευξή σας στην Ε.
Σίγουρα έχετε που παραμένετε στο ΠΑΣΟΚ αλλά μήπως κινδυνεύεται να θεωρηθείται κι εσείς μέρος ενός φθαρμένου σκηνικού που καταρρέει:
Διαβάσαμε επίσης ότι ο κ. Λοβέρδος φέρεται ως υποψήφιος γραμματέας. Αυτό θα είναι μεγάλο λάθος. Δεν πρέπει να δοθούν άλλοθι στον ΓΑΠ, μετά από την ερχόμενη συντριβή. Το Συνέδριο αφήνει τους πολίτες παγερά αδιάφορους και αν δεν αλλάξει κάτι η ροή προς τον ΣΥΡΙΖΑ θα συνεχιστεί. Πάρτε τις αποφάσεις σας πριν είναι αργά.

MANIAOURI είπε...

Ήθελα να ξέρω αν πραγματικά προσδοκούμε κάτι από το Συνέδριο. Αφού υπάρχει έντονη και δικαιολογημένη, θα έλεγα, καχυποψία. Είναι φανερό πως η προσπάθεια των λεγομένων προεδρικών είναι να εδραιώσουν την θέση τους σε ένα μικρό και άτολμο ΠΑΣΟΚ.

Suspect είπε...

Ετσι οπως παει το ΠΑΣΟΚ σε λιγο θα εκλιπαρει τον Τσιπρα...

harrygrath είπε...

Εχετε να απαντησετε σε ερωτηματα απο τις 20 Φεβ...

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο post.Mόνο εσύ και ο πολίτης γράφετε καλά.Κοίτα ​​​​​εδώ​​​​​

Ανώνυμος είπε...

Vaggeli...tha meineis krymenos i etoimazeis kati? I katastasi ehei ftasei pleon sto adiahorito. I Nea Dimokratia na klevei olon ton kosmo pleon mprosta sta matia tou kai na min yparhei katholou antipoliteysi (dioti o Giorgos mallon kalo sti ND kanei ki ohi sto PASOK). Yparhoun polloi aksiologoi kai timioi (oso apisteyto ki an akougetai) anthropoi ekei ekso pou mporei na min einai episimos politeymenoi ma esy tha mporouses na tous peiseis...

Poly isihos eisai teleytaia...einai prin tin kategida i ninemia tha meinei gia panta?

Ανώνυμος είπε...

Για τον ΣΥΝ (συνέχεια από προηγούμενο)

Πανικός! Και νέα δημοσκόπηση επιβεβαιώνει το ΠΑΣΟΚ σταθερά πλέον στα 23%, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ κινείται πάνω από τα 17%. Δύο προηγούμενες δημοσκοπήσεις τον φέρνανε στα 16 και στα 18%. Ε, κάπου εκεί είμαστε, εν πάση περιπτώσει.

Αρκεί, λοιπόν, η μετακίνηση ενός ακόμη 2% με 3% απ’ το ΠΑΣΟΚ προς τον ΣΥΡΙΖΑ (–/+) για πατσίσουμε...

Αν και μετά το Συνέδριο ο ΣΥΡΙΖΑ εξακολουθεί ν’ ανεβαίνει, τότε πάμε γι’ άλλα...

Τότε δεν ξέρω ποιά «θεραπεία – σόκ» θα μπορέσει ν’ αναστήσει το ΠΑΣΟΚ. Το come back του Βαγγέλη? Ο ίδιος λέει ότι, όταν μπήκε στο ΠΑΣΟΚ, οι μετοχές του ήταν πεσμένες. Όμως, η ιστορία συνήθως επαναλαμβάνεται σαν φάρσα. Και ήδη δημιουργήθηκαν νέα δεδομένα, γιατί η κοινωνία δεν περιμένει εμάς. Και πολύ μας περίμενε, εδώ που τα λέμε.

ΓΑΤ είπε...

Ολα αυτα τα απλα και λογικα που λετε για τον ΣΥΝ,την αριστερα και το μεσαιο χωρο δυστυχως το ΠαΣοΚ και ο ηγέτης του δεν μπορουν να τα κατανοήσουν αρα ουτε να τα κατευθυνουν.Τελικα ο συνδυασμος περιορισμενης πολιτικης αντιληψεως ,ιδεολογικων συμπλεγματων και ηαδυναμια πειστικου λογου μπορουν να εξηγησουν την κακοδαιμονια του ΠαΣοΚ.

Ανώνυμος είπε...

διάβασα την ανάρτηση του harrygrath στο blog του και με αφήνει παντελώς αδιάφορη η εντυπωσιακή κατά τα άλλα μπουρδολογία του..λυπάμαι!
Κύριε Βενιζέλο παρακαλώ να μας παραθέσετε τις απόψεις σας σχετικά με το μακεδονικό ζήτημα αλλά και για το νομοσχέδιο σχετικά με την ελεύθερη συμβίωση και τα δικαιώματα των ομοφυλων ζευγαριών. Ευχαριστώ

anonymous είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Κεϋνσιανό υπόδειγμα
vs
Μονεταριστικό υπόδειγμα

Είναι υποτίθεται οι δύο βασικές σχολές σκέψης στα πλαίσια της οικονομικής επιστήμης.

Mονεταριστικό (σημειώσεις Απέργης):
Η συνολικη προσφορά (χρήματος) μακροχρόνια εντελώς ανελαστική.
Αύξηση προσφοράς => αυξηση πληθωρισμού και οχι εισοδήματος.

Μονεταριστικό (Dornbusch):
Θεωρείται οτι επιχειρήσεις και εργάτες προσαρμόζουν μισθούς και τιμές σχετικά 'ευκολα'.

Mονεταριστικό (σημειώσεις Απέργης):
Επικεντρώνει στη διατήρηση χαμηλού πληθωρισμού.

Κεϋνσιανό (Dornbusch):
Κάποιες τιμές, μισθοί κλπ ειναι μάλλον αρκετά άκαμπτοι/δυσκίνητοι.

Κεϋνσιανό (σημειώσεις Απέργης):
Επικεντρώνει στο πρόβλημα της ανεργίας.

Σχόλια δικό μου (με τα ελάχιστα σποραδικά που ξέρω - ας με διορθώσει κάποιος οικονομολόγος):
Κατά το Κεϋνσιανό υπόδειγμα αύξηση προσφοράς χρήματος αυξάνει και το πραγματικό εισόδημα - οχι μόνο τον πληθωρισμό.
Οι επιχειρήσεις την πρώτη 4ετία του ΠΑΣΟΚ μετά το '81 κάναν αυξήσεις τιμών καρπούμενες όσο
μπορούσαν περισσότερο απο την τότε κεϋνσιανή πολιτική που εφαρμόστηκε. Κατόπιν, αλλά και για άλλους επι πλέον λόγους, μπήκαμε αναγκαστικά στη λεγόμενη λιτότητα για να συγκρατηθεί ο πληθωρισμός.

Το κρίσιμο είναι, αν θέλετε την ταπεινή μου γνώμη, οτι η ΝΔ δεν με πείθει οτι ασχολείται καν με το πρόβλημα.
Δεν ενοχλείται ούτε απο υψηλό πληθωρισμό - αρκεί οι αποδόσεις των ιδιοκτητών, επιχειρήσεων, εμπόρων να είναι πάνω από τον πληθωρισμό.
Όσο για την ανεργία: από εναν δεξιό το πρόβλημα της ανεργίας θα χρησιμοποιηθεί ως επιχείρημα για την ανάγκη συγκράτησης των μισθών και ημερομισθίων χαμηλά.

harrygrath είπε...

Οι " ανωνυμοι " ειναι ο υποκοσμος των μπλογκερς.

Αν συνεχισουν να επιτρεπονται τα σχολια τους,το μαγαζι θα εκφυλιστει σε press-gr...

Μπαινουμε εδω μεσα για να παρουμε απαντησεις απο μελλοντικο πρωθυπουργο...

Οσο λαλιστατος & σαφης ηταν ο Βαγγελης ως προς το δυσφημιστικο " επωνυμο" που του προσαπταν,
τοσο πρεπει να ειναι για την

εθνολογικη του προελευση &

την εθνικη του ταυτοτητα...

Ανώνυμος είπε...

Οι " ανωνυμοι " ειναι ο υποκοσμος των μπλογκερς.

Εξαιρούνται βέβαια οι Τουρκαλβανοί.

Ανώνυμος είπε...

Είναι πασιφανές πως στόχος του ΠΑΣΟΚ είναι να γίνει κυβέρνηση. Τότε βάσει προγράμματος θα υλοποιήσει το όραμά του. Το πολίτευμά μας όμως δεν είναι αποφασίζω και διατάσσω, αλλά δημοκρατία. Έτσι, όπως και στην αρχαία Αθήνα για να πάρει το ΠΑΣΟΚ μια απόφαση χρειάζεται να πείσει τους υπόλοιπους. Αυτή η πειθώ είναι εκείνη που θα του δώσει τη δύναμη να εφαρμόσει την πολιτική του. Εκεί ακριβώς είναι και το πρόβλημα αυτή τη στιγμή. Είτε δεν πείθει για την πολιτική του είτε η πολιτική του δεν πείθει. Επειδή όμως το ΠΑΣΟΚ είναι αντιπολίτευση και όχι κυβέρνηση, το δεύτερο απορρίπτεται. Οπότε μένει το πρώτο.
Κάνουμε την παραδοχή ότι η πολιτική του ΠΑΣΟΚ είναι δίκαιη, όπως ευαγγελίζεται και ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ στο σύνθημα ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. Τότε τι φταίει που το ΠΑΣΟΚ δείχνει , τουλάχιστον δημοσκοπικά , να μην ανακάμπτει;
Η επικοινωνία χωρίζεται στον αποστολέα ( το ΠΑΣΟΚ ) , τον παραλήπτη ( την κοινή γνώμη ) , το μέσο και το μήνυμα. Προφανώς ο παραλήπτης δεν είναι το πρόβλημα , ενώ για το μήνυμα κάναμε την υπόθεση ότι είναι ορθό. Η 11η Νοέμβρη ξεκαθάρισε ότι ο αποστολέας έχει δημοκρατική νομιμοποίηση. Συνεπώς το μόνο που μένει είναι το μέσο επικοινωνίας. Το ΠΑΣΟΚ δεν έχει πρόβλημα ηγεσίας αλλά επικοινωνίας.
Θέλουμε , όπως αποδεικνύεται από τη συμμετοχή σε αυτό το blog , αποτελεσματική και ουσιαστική επικοινωνία , όχι καινούργια ηγεσία.

Stavros είπε...

H omilia sto synedrio katapliktiki. Elpizw na egine katanoiti apo polous. Bravo.

ΑΓΙΟΣ είπε...

Μεστός και ουσιώδης ο πολιτικός σας λόγος, όπως πάντοτε κύριε Βενιζέλε. Αλλά το θέμα είναι το όλον ΠΑΣΟΚ να αρθρώσει ένα τέτοιο υπεύθυνο λόγο. Έναν πολιτικό λόγο. Όχι επικοινωνιακά τρικ και εύκολα και παχιά λόγια εντυπωσιασμού. Ο Έλληνας και η Ελληνίδα, εμείς όλοι, δεν θέλουμε εύκολες υποσχέσεις (βλ. τα 3 ΔΕΝ του Καραμανλή) και ό,τι ακούσαμε τον ΓΑΠ να εξαγγέλλει στο συνέδριο της παράταξης. Ο λαός θέλει πολιτικούς με όραμα. Πολιτικούς, οι οποίοι να αναλαμβάνουν το πολιτικό κόστος και να παίρνουν αποφάσεις κρίσιμε για το μέλλον τησ χώρας. Θέλει ο λαός πολιτικούς με προγραμματικό πολιτικό λόγο στηριγμένο στο επιχείρημα και όχι τους λαϊκισμούς και τις δημοκοπικές αντιλήψεις περί εξουσίας. Πολιτικούς αντικομφορμιστές.

Ο Τσίπρας είναι φαινόμενο; Όχι. Γιατί τότε τα ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ ανεβαίνουν δραματικά για το ΠΑΣΟΚ; Γιατί κάνει κάτι που ο λαός το εκτιμά. Ό,τι έκανε και ο Ανδρέας. Βγαίνει στους δρόμους, δίπλα στον πολίτη και μαζί με τον πολίτη. Κύριε Βενιζέλε, πείτε στους συντρόφους σας στο ΠΑΣΟΚ ότι με τις συνεδριάσεισ επί συνεδριάσεων πίσω από κλειστές πόρτες δεν βγαίνει τίποτα. Αλλού είναι ο λαός...

Ανώνυμος είπε...

Οταν το ΠΑΣΟΚ γινει 3ο κομμα ποιες θα ειναι οι αντιδρασεις?Φοβαμαι οτι αυτες οι περιφημες εκλογες μας εχουν εγκλωβησει.Μονο εθνικες εκλογες θα δωσουν λυση.Ντρεπομαι που καποτε υποστηριζα ΠΑΣΟΚ.

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ Ο ΠΡΟΣΚΕΙΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΗΜΑΡΧΟΣ,ΝΙΚΟΣ ΣΑΡΑΝΤΗΣ, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΘΕΝΤΕΣ ΜΕ ΤΟ Π.Δ.164. ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΚΑΘΑΡΑ ΜΙΚΡΟΚΟΜΜΑΤΙΚΟΙ...ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΠΑΣΟΚ?
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΟΥΤΕ ΠΟΙΟΣ ΜΕ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΕ, ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΗΜΟΥΝ ΑΠΑΣΧΟΛΙΣΙΜΗ, ΟΥΤΕ ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΕ ΠΛΗΡΩΝΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

Τοσα πολλα στελεχη λενε στο συνεδριο οτι λεγατε και πηγαν να σας κρεμασουν.Τωρα πειτε οτι συμφωνω με την κυρια Διαμαντοπουλου,τον κ Παγκαλο ,τον κ Σκανδαλιδη.Ας αφησετε και τα οχυρωματα, ανοιξτε γεφυρες.
φιλικα.
Σπυρος

anonymous είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Αν μου επιτρέπετε ένα παράδειγμα για το θέμα της επικοινωνίας που ανέλυσε ο ex libris πιο πάνω:
Έστω αποδέκτης θέλει να ενημερωθεί για το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ. Γκουγκλάρει pasok. Kάνει κλικ στο 'κυβερνητικό πρόγραμμα' και διαβάζει πάνω πάνω:
''Η απαίτηση για μια Ελλάδα με όραμα, δημιουργικότητα, δύναμη και κοινωνική δικαιοσύνη εκφράζεται μέσα από την ανάγκη για Εθνική Αναγέννηση.''
Ανάλυση 1
ρήμα=εκφράζεται
υποκείμενο=ποιός?=η απαίτηση
Προφανώς ο συντάξας τη φράση δεν κυριολεκτεί. Η απαίτηση δεν μπορεί να εκφράζεται. Μάλλον κάποιος εκφράζει την απαίτηση.
Ανάλυση 2
Ο αποδέκτης προσπαθεί να εντοπίσει το υποκείμενο.
Ο Γιώργος εκφράζεται.
Οχι δεν είναι αυτό.
Η Ελλάδα εκφράζεται.
Χμ.., ίσως.
Το ΠΑΣΟΚ εκφράζεται.
Δεδομένου του περιβάλλοντος που βρίσκεται το μήνυμα, δηλαδή στο site του ΠΑΣΟΚ, επιλέγει ως πιό πιθανό υποκείμενο 'το ΠΑΣΟΚ'.
Ανάλυση 3
Με δεδομένη πλέον τη γραμματική ανεπάρκεια το μηνύματος προσπαθεί να το κατανοήσει λογικά:
Το ΠΑΣΟΚ εκφράζεται
+
Η απαίτηση εκφράζεται
=
Το ΠΑΣΟΚ εκφράζει την απαίτηση.
Ανάλυση 4
Διαβάζει το μήνυμα απ'την αρχή.
''Η απαίτηση για μια Ελλάδα...''
Απαίτηση για δυό ελλάδες δεν μπορεί να έχουμε. Άρα η λέξη 'μια' δεν έχει εδώ χρήση αριθμητικού επιθέτου αλλά κατάχρηση αόριστου άρθρου. Παρά την συναισθηματική αναταραχή που του προκλήθηκε στη σκέψη για δυό ελλάδες, καθότι ο αποδέκτης ένθερμος πατριώτης, συνεχίζει με την αποκωδικοποίηση.
Ανάλυση 5
Πιο σουλουπωμένη η φράση είναι τώρα:
''Το ΠΑΣΟΚ εκφράζει την απαίτηση για Ελλάδα με όραμα..''
Δεδομένου οτι ο ισχυρισμός αστήρικτος εκτός αν αφορά τον ίδιο τον εκφραζόμενο δεν μπορεί παρά η ορθή διατύπωση να είναι:
'' Το ΠΑΣΟΚ εκφράζει την απαίτηση τ ο υ για Ελλάδα με όραμα..''
ή πιο απλά
'' Το ΠΑΣΟΚ δ η λ ώ ν ε ι την απαίτηση του για Ελλάδα με όραμα..''
Ανάλυση 6
όραμα=1.ό,τι βλέπει κάποιος, 2.οπτασία, 3.εξιδανικευμένος στόχος, στον οποίο επικεντρώνονται οι ελπίδες ενός ατόμου ή συνόλου
Ποιό είναι το όραμα της Ελλάδας που απαιτεί το ΠΑΣΟΚ?
Και από ποιόν το απαιτεί?
Έντρομος ο αποδέκτης, φοβούμενος οτι απαιτούν απ'αυτόν το όραμα της Ελλάδας, ψάχνει να το βρεί.
Έχοντας κάνει κόσκινο το αρχικό μήνυμα διαπιστώνει την κάτω απλή δομή:
Ελλάδα με όραμα
--> Εθνική Αναγέννηση
Ελλάδα με δημιουργικότητα
--> Εθνική Αναγέννηση
Ελλάδα με δύναμη
--> Εθνική Αναγέννηση
Ελλάδα με κοινωνική δικαιοσύνη
--> Εθνική Αναγέννηση
Γκουγκλάροντας το λήμμα 'Εθνική Αναγέννηση' πέφτει στο
http://yperpolitikos.blogspot.com/2007/09/blog-post_03.html
Ομιλια του Προέδρου 3 Σεπ. '07 με τίτλο ''Οι δεσμέυσεις μου για την Εθνική Αναγέννηση''.
Έχοντας χάσει 52 λεπτά και 18 δεύτερα απ'το χρόνο του για να ακούσει την ομιλία διαπιστώνει έκπληκτος οτι η Εθνική Αναγέννηση αφορά σε 2 πυλώνες.
Πυλώνας 1ος: Άμεση ανακούφιση των πυρόπληκτων περιοχών.
Πυλώνας 2ος: Σχέδια για την αναγέννηση των πυρόπληκτων περιοχών.
Επίσης, ο οργανισμός που θα αναλάβει την υλοποίση του σχεδίου Εθνικής Αναγέννησης θα είναι ένας οργανισμός στα πρότυπα του οργανισμού της οργανωτικής επιτροπής ολυμπιακών αγώνων.(!)
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΠΟΔΕΚΤΗ:
Έχασε 1 ώρα για να αποκωδικοποιήσει το μήνυμα. Για το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ δεν ενημερώθηκε. Ήρθε αντιμέτωπος με ένα δείγμα γλωσσικού κόμπου. Από ένα κόμμα που στο κάτω κάτω αυτό που πρακτικά καλείται να κάνει είναι να συντάσει γραπτούς νόμους για το ελληνικό κράτος και τίποτ' άλλο.

mesapola είπε...

Κύριε Βενιζέλο, την δική σας ομιλία στο συνέδριο την διαβάσαμε στην ιστοσελίδα σας. Των άλλων συνέδρων πού θα τις βρούμε. Ακόμα και στην ιστοσελίδα του ΠΑΣΟΚ δεν υπάρχει καμία, παρά μόνο του Προέδρου και του Γραμματέα. Είναι σωστό αυτό;

david santos είπε...

Ello may friend i am to pass to desire a good weekend i love greece i love bouzouki

Ανώνυμος είπε...

Το φαινομενο Συριζα ειναι στη βαση του πολυ απλο.Υπηρχε ενα κενο αντιπολιτευσης που καποιος επρεπε να πληρωσει.

Ανώνυμος είπε...

To Συριζα οσο ανεβαζει δυναμη τοσο θα βρισκει σφουγοκωλαριους απο τα μεσα ενημερωσης και τις εφημεριδες και τοσο θα εδραιωνεται.Παρατηρουμε οτι καποια μεσα ενημερωσης ηδη εχουν ανοιξει πανια προς τα εκει.Κριμα γιατι μετα απ αυτες τις εκλογες ο τοπος ειχε μια μεγαλη ευκαιρια.
Καλο κουραγιο

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητε κυριε Βενιζελο ισως σας ενδιαφερει να δειτε και αυτο http://menos1978.livepage.gr ,εχει καποιες αποψεις για το χρυσο παιδι της πολιτικης,περιμενς τα σχολια σας.


Με εκτιμηση
Καραμαγκιωλης Μενος

Ανώνυμος είπε...

Ειναι παντως ν απορει κανεις.Το πασοκ εχει γινει ουσιαστικα με τα σημερινα στελεχη του το παλιο συριζα.Ειναι ολη η υποθεση μια ενδοσυριζικη διαμαχη

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Ευάγγελε,
ωραία η προσπάθεια που καταγράφτηκε στο συνέδριο. Τι έμεινε όμως. Μια από τις φαινομενικές αιτίες που χάσαμε τις εκλογές και το όνομα αυτής αφορμή απωλειών, κα Γεννηματά. Οι σύνεδροι όμως το ξέχασαν και την έβγαλαν πρώτη για το εθνικό συμβούλιο. Αυτή τη σαπίλα της απώλειας μνήμης στο ΠΑΣΟΚ, ποιός θα τη ξεπλύνει΄
Για μένα έχεις ευθύνη γι αυτό το ξεκαθάρισμα.

Ανώνυμος είπε...

Τι πρέπει να γίνει για να ανακάμψει το ΠΑΣΟΚ;

1.Να παραδεχτούμε ότι η περίοδος προεδρίας Σημίτη ήταν καταστροφική για το αριστερό προφίλ του κόμματος. Η περίοδος της διαχείρισης της κρίσης του συστήματος έβλαψε όχι μόνο το προφίλ αλλά και τις βασικές ιδεολογικές μας αναφορές. Δεν μπορεί ένα σοσιαλιστικό κίνημα να μετατρέπεται σε διαχειριστή της κρίσης ενός συστήματος που διέπεται από κανόνες νεοφιλελευθερισμού. Ήταν λάθος η δεξιά στροφή, όπως ήταν λάθος και ο εναγκαλισμός με στελέχη του Σημιτικού περιβάλλοντος στη φάση της διεκδίκησης της προεδρίας του κόμματος. Όσο δεν λέμε ανοικτά ότι κάναμε λάθος με την πολιτική της οκταετίας και δεν καταδικάζουμε ανοιχτά όσους πλούτισαν με τη βοήθεια ενός παρακομματικού μηχανισμού, τόσο ο κόσμος θα καταδικάζει το ΠΑΣΟΚ.
2.Να επαναπροσδιορίσουμε το πρόγραμμά μας με βάση όχι τις επιλογές ενός μηχανισμού που θα επιλέγει το πλαίσιο και θα ζητά τη στήριξη από την κομματική βάση, αλλά με άξονα τις απαιτήσεις της κοινωνίας. Καμιά μεταρρύθμιση δεν επιβάλλεται από πάνω. Η περίπτωση Αρσένη δεν δίδαξε κανένα;
3.Να προχωρήσουμε με τομές και ρήξεις με το παρελθόν μας – πρόσωπα και επιλογές- ευθύνονται στη συνείδηση του κόσμου για την κατάσταση που βιώνει σήμερα. Δεν μπορεί να εμπιστευτεί ξανά ο πολίτης εκείνους που θεωρεί ότι τον έκλεψαν τον κορόιδεψαν και τον εγκατέλειψαν στα νύχια της νεοδεξιάς.
4.Να υπάρξει δυναμική απάντηση στο φασισμό και το φασιστικό περιβάλλον των ΜΜΕ με δυναμικές παρεμβάσεις και εμφανίσεις στελεχών που θα έχουν τη δυνατότητα και την ικανότητα να μιλάνε απλά και κατανοητά για τον κάθε πολίτη. Δεν είναι όλοι οι πολίτες της χώρας μας – και αυτό είναι και δική μας ευθύνη- ικανοί να παρακολουθήσουν περίπλοκες διαδρομές σκέψης και ιδεών. Η δύναμη της λαϊκής δεξιάς αλλά και των φασιστικών κομμάτων είναι διαχρονικά η ικανότητα που έχουν να μιλούν με απλά και κατανοητά στον κάθε άνθρωπο λόγια.(Ακόμα κι όταν δεν έχουν να πούνε τίποτα – βλέπε περίπτωση ΛΑΟΣ)
5.Να δώσουμε στον κόσμο όραμα. Αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το οικονομικό. Αν δεν βγούμε να πούμε στον κόσμο ότι έχουμε τη δυνατότητα να του δώσουμε καλύτερη καθημερινή διαβίωση και δεν μπορούμε να ανεβάσουμε τις αμοιβές σε επίπεδα μέσων όρων της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν έχουμε καμιά προοπτική επανεκλογής.
6.Τα προβλήματα του κόμματος και της στελέχωσης του μηχανισμού δεν είναι προβλήματα της ευρύτερης κοινωνίας. Τα πρόσωπα που θα στελεχώσουν τους μηχανισμούς του κόμματος δεν ενδιαφέρουν κανέναν έξω από τον ίδιο τον μηχανισμό. Ο πολίτης αυτό που ζητά είναι να επανέρθουν τα επίπεδα της καθημερινότητάς του σε μια περίοδο όχι πολύ μακρινή που δεν αγωνιούσε στην σκέψη της αυριανής μέρας.
7.Η αποδόμηση των κρατικών υπηρεσιών, η υιοθέτηση μηχανισμών ελεύθερης αγοράς χωρίς έλεγχο, η εκχώρηση προνομιακών παροχών σε επιχειρηματίες και ο περιορισμός της οικονομικής δυνατότητας των δημοσίων υπαλλήλων περιόρισαν τόσο την φορολογική δυνατότητα του κράτους όσο και τη λειτουργία της αγοράς. Όσο και να καλύπτει επικοινωνιακά τους στόχους της η Ν.Δ. δεν μπορεί να αποκρύψει την σχέση της με το μεγάλο κεφάλαιο. Η διαφορά μας είναι (ας μου επιτραπεί ο όρος) ταξική. Το ΠΑΣΟΚ μεγάλωσε ως κόμμα των μη προνομιούχων και δεν μπορεί να έρχεται σε αντιπαράθεση με την βάση του. Ο πολίτης που εμπιστεύτηκε το ΠΑΣΟΚ είναι εκείνος που μόνιμα βρισκόταν σε θέση αδυναμίας απέναντι στο κράτος της Δεξιάς. Αυτόν πρέπει να ξανακερδίσουμε.
Μανόλης Ζ. Ορφάνουδάκης – Ιστορικός

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ tinker,

Κατ'αχήν για την ανωνυμία να σου σηστηθώ.Λέγομαι Λάζαρος Τασιούλας και το e-mail μου ειναι laz_tas@yahoo.com αν θες να αλληλογραφήσεις μαζί μου.
Δεύτερον, χαίρομαι που συμφωνείς για την επικοινωνία.
Τρίτον, η ανάλυση που έγραψα ήταν γιατί συμμερίζομαι τον προβληματισμό του κ.Βενιζέλου σχετικά με τις δημοσκοπήσεις.Νομίζω πως η αξία ορισμένων πραγμάτων έγκειται στη χρησιμότητα τους.Αυτήν την ανάλυση μπορούσα να τη γράψω και στο dialogues.pasok.gr.Αλλά εκεί είναι σαν να γράφει κανείς συνθήματα στον τοίχο.Εδώ υπάρχει σταθερός συνομιλήτης και κάποιος προσέχει αυτά που γράφεις.Νομίζω έχει ξεχωριστή αξία.
Τέλος, έχεις δίκαιο αν λες πως στην πολιτική σημασία έχει τι μπορείς να αλλάξεις και όχι τι επιθυμείς.Απλά η γνώμη μου είναι, πως όσο δικαιολογημένο ή ανθρώπινο κι αν είναι στις δύσκολες στιγμές να απελπιζεσαι, είναι λάθος.Φαντάζομαι πως ο προεκλογικός αγώνας δε λέγεται αγώνας τυχαία.Ευχαριστώ για το μικρό διάλογο.

anonymous είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
roudi είπε...

το συνεδριο του ΠΑΣΟΚ θα ειχε ιστορικο ενδιαφερον αν ο πραγματικος και οχι εικονικος ηγετης Ευαγγελος Βενιζελος αποχωρουσε με τους υποσηρικτες του και ιδρυαν σε αλλη αιθουσα του χωρου το νεο μεγαλο κομμα της κεντροαριστερας.
Κατι που με θαυμαστη επιμονη απαιτει εδω και καιρο συμπασα η κοινωνια.
Δεν πειραζει.
Ισως μια αλλη φορα.

Αντιγραφω και συνυπογραφω απο ελευθεροτυπια τα παραπανω απο αρθρο του αντιπρυτανη του Πανεπιστημιου Αιγαιου
Κωστα Ζωρα

Ανώνυμος είπε...

cΣας παρακολουθώ και εκτιμώ τις ιακνότητες σας.Τελευταία όμως είδα και άκουσα κάποιες τοποθετήσεις σας με τις οποίες όχι μονο διαφωνώ αλλά πολύ περισσότερο δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό τους. Λέτε ότι η επικείμενη συμφωνία της κυβέρνησης με την Γερμανική εταιρεία για την απόκτηση του ελέγχου του ΟΤΕ είναι αποτέλεσμα συμπαιγνίας της κυβέρνησης με την MIG.Νομίζω πως η άποψη σας διολισθαίνει στη σφαίρα της συνομωσιολογίας απο την οποία πάσχει η πολιτική ζωή.Επι της ουσίας τώρα γιατί μια επένδυση απο ένα κολοσσό με τεχνογνωσία δεν προάγει τα συμφέροντα του τόπου; Η δεύτερη άποψη με την οποία διαφωνώ είναι η θέση σας ότι πρέπει να αποκλεισθεί η συνεργασία με τη Ν.Δ.Νομίζω πως μια παθογένεια του πολιτικού συτήματος είναι η αδυναμία του να ενσωματώσει το διάλογο και επομένως την προοπτική της αναζήτησης του συμβιβασμού ως βασικού στοιχείου του πολιτικού του πολιτισμού.Αντίθετα τα πολιτικά κόμματα επιλέγουν να τρέφονται απο την οξύτητα και την ανάδειξη των διαφορών με αποτέλεσμα τα μεγάλα προβλήματα όπως της Παιδείας, του Κράτους και της Οικονομίας να μη μπορούν να επιλυθούν.Σας γράφω απο τη Κύπρο και πιστέψτε με η εικόνα της Ελλάδας όπως την βιώνω απο μακρυά με πληγώνει.

Συντονιστή Διαδικτύου είπε...

κ. Βενιζέλε

Έχω μια απορία σχετικά με τη συμμετοχή σας στο συνέδριο του ΠΑΣΟΚ. Κατά την τελευταία ημέρα έγινε ψηφοφορία για τις αλλαγές στο Καταστατικό τις Πολιτικές θέσεις και τον Οικονομικό Απολογισμό. Και βρισκόμενος λίγα μέτρα δίπλα σας διαπίστωσα ότι εσείς δε ψηφίσατε ούτε υπέρ ούτε κατά ούτε λευκό σε καμία από τις τρεις ψηφοφορίες.

Τι σημαίνει αυτό;

Απαξιείτε να συμμετέχετε σε αυτή την κορυφαία εσωκομματική διαδικασία ή βαριέστε να σηκώσετε το χέρι σας;

Όπως και να έχει η παρουσία σας ερμηνεύτηκε όπως ήθελαν σας και το μέλλον θα συνεχίσει να διαμορφώνεται ερήμην σας.

anonymous είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Κύριε Βενιζέλε,επιστροφή στον Κέυνς δεν μπορεί πλέον να γίνει στο επίπεδο του εθνικού κράτους.Δεν έχουμε τα νομισματικά εργαλεία για να προχωρήσουμε σε κάτι τέτοιο.
Η μονεταριστική λογική της ΕΕ ,το ''ηλίθιο'' Σύμφωνο Σταθερότητας και η συνακόλουθη παντοδυναμία της ΕΚΤ αποκλείουν τέτοιες πολιτικές.
Δεν είναι τυχαίο ότι,ειδικά από την ΟΝΕ και ύστερα,το κοινωνικό κράτος σε όλη την Ευρώπη δέχεται διαρκώς χτυπήματα.
Προφανώς η λύση δεν είναι η επιστροφή στη δραχμή!Η ελληνική οικονομία θα γινόταν έρμαιο των διεθνών κρίσεων και τα προβλήματα θα ήταν πολλαπλάσια από τα σημερινά.
Και δεν χρειάζεται καν επιχειρηματολογία ότι την παγκόσμια νεοφιλελεύθερη επίθεση μπορούμε να την αντιμετωπίσουμε κυρίως με συντονισμένες ευρωπαϊκές πολιτικές και επικουρικά μόνο σε επίπεδο κρατών.
Αλλά πρέπει επιτέλους να ξανατεθούν ορισμένα βασικά ζητήματα:ποιά Ευρώπη θέλουμε,υπέρ ποίων λειτουργεί η σημερινή ΕΕ,
αν και πότε θα υπάρξει πολιτικός έλεγχος στην ΕΚΤ,πότε θα αποκτήσουν οι πολίτες ουσιαστικό ρόλο και λόγο στα τεκταινόμενα στην ΕΕ, πώς θα διασωθεί και θα ενδυναμωθεί το ευρωπαϊκό κοινωνικό μοντέλο και -το κυριότερο απ'όλα- ποιές κοινωνικές και πολιτικές δυνάμεις θα πείσουν ότι παλεύουν για αυτή την προοπτική!
Για να έρθω και στα 'οικεία κακά' :η ευρωπαϊκή σοσιαλδημοκρατία βαρύνεται σημαντικά με την εξέλιξη των τελευταίων 15 ετών.Είχε ως πρόσφατα την πλειοψηφία στα όργανα της ΕΕ και δεν αντιμετώπισε την επέλαση του νεοφιλελευθερισμού.
Κρύφτηκε και αυτή πίσω από μερικούς μακροοικονομικούς δείκτες,αποκόπηκε από την κοινωνική πραγματικότητα και έστρεψε εναντίον της την παραδοσιακή κοινωνική της βάση.
Γι αυτό αντιμετωπίζει,με ελάχιστες εξαιρέσεις,προβλήματα σε όλη την Ευρώπη.
Κι επειδή κάποιοι φίλοι στο blog αρέσκονται στους συμβολισμούς,αλήθεια τι εντύπωση μας αφήνει η μεταπήδηση ηγετών αλλά και σημαντικών πολιτικών στελεχών της ευρωπαϊκής σοσιαλδημοκρατίας σε διευθυντικές θέσεις πολυεθνικών;
Τα βασικά ερωτήματα λοιπόν εδώ
(τα οποία ανακύπτουν διαρκώς και στην Ελλάδα,αλλά εμείς περί άλλων τυρβάζουμε,ασχολούμενοι μόνο με τις ιδιότητες των προσώπων...) είναι τρία :
-με τι...μούτρα θα αντιπολιτευτούμε τη συντηρητική κυβέρνηση της ΝΔ,αν δεν πάρουμε
στην πράξη αποστάσεις από τις κυβερνητικές πολιτικές της 8ετίας Σημίτη;Είτε ήταν αναγκαίες είτε όχι οι ''προσαρμογές'' εκείνης της περιόδου,αποκλείεται να ξανακερδίσουμε τον κόσμο με την διακήρυξη ίδιων με τότε πολιτικών.Όσο μας θεωρεί ίδιους με τη ΝΔ,τόσο θα μας αποδοκιμάζει και θα στρέφει το ενδιαφέρον του αλλού.
-το δεύτερο:μπορούμε να υποστηρίξουμε στα σοβαρά μια νέα πολιτική;Μπορεί αυτό το ΠΑΣΟΚ,όπως είναι διαρθρωμένο;
-και το τρίτο:πότε θα απαλλαγούμε από την διαρκή προσωπο-λογία και προσωπο-λαγνεία;Είναι εύκολο να τα φορτώνουμε όλα στον Παπανδρέου που ''δεν μπορεί'' ή στον Βενιζέλο που ''υπονομεύει''.Μήπως όμως είναι κι αυτό μια ένδειξη της μετάλλαξης του ΠΑΣΟΚ;Μήπως πρέπει να ξανασυζητήσουμε σοβαρά για τους πολιτικούς και κοινωνικούς όρους της αντιστροφής του κλίματος;

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία και απολογούμαι για το σεντόνι.

Φ.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ φίλε ROUDI (είμαστε και σειρές...)

Αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ είχα προτείνει κι εγώ πριν από καιρό στο Βαγγέλη σ' αυτό εδώ το blog, ότι έπρεπε δηλαδή την ίδια μέρα που θάρχιζε το Συνέδριο να προγραμματίσει σε άλλο χώρο την ανακοίνωση του νέου κόμματος.

Μα, κι ο Αντρέας αυτό δεν έκανε? Πάμε, του λέει η Ένωση Κέντρου, να ξαναφτιάξουμε το κόμμα (Νέες Δυνάμεις). Όχι, τους λέει εκείνος, πάμε για κάτι νέο. Και πήγε στις 3 του Σεπτέμβρη και ανακοίνωσε το νέο Κίνημα. Τον έφαγε κανένας λύκος που έφυγε απ' το μαντρί ? Μα, αυτός ήταν ο λύκος... Θυμάσαι πόσο τον χλευάζανε τότε? Και τί δεν τούλεγαν. Ως και η ΣΥΜΜΑΧΙΑ στις εκλογές του 1977 είχε καλύτερο politically correct προφίλ απ' το Πασόκ (με σημερινούς επικοινωνιακούς όρους). Στον Αντρέα εξακολουθούσε να πέφτει η λάσπη με τη σέσουλα.

Σήμερα, βέβαια, οι ταχύτητες ανέβηκαν. Και μ' αυτή τη λογική, όμως, όχημα είναι τώρα το Πασόκ που να μπορεί ν' ανεβάσει τέτοιες ταχύτητες?

Ανώνυμος είπε...

Πρόεδρέ μου,
Το "Βήμα" σήμερα αναφέρεται στο αίτημα επιχειρηματιών για την ανασύσταση του Κέντρου στην πολιτική σκηνή, ως μόνη ελπίδα υπέρβασης της βαθιάς κρίσης που μαστίζει το πολιτικό σύστημα! Φυσικά δεν είναι μόνον οι επιχειρηματίες που το επιθυμούν, αλλά και η πλειοψηφία, νομίζω, των εχεφρόνων και υπεύθυνων πατριωτών!
Στην ίδια κατεύθυνση είναι και οι τοποθετήσεις πολλών άλλων πολύ αξιόλογων και εξαιρέτων προσωπικοτήτων.
Εντύπωση κάνει και η ειλικρινής και παληκαρίσια στάση του κ.Αλέκου Παπαδόπουλου.
Εσύ τι θα γίνει; ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΞΕΚΟΥΡΑΣΘΗΚΕΣ;

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Βενιζέλο, το ενδιαφέρον των πολιτών για το πολιτικό γίγνεσθαι της χώρας, φθήνει. Η κατάσταση όμως δε γεννιέται αυτόματα, αλλά υπάρχουν αίτια που τη δημιουργούν και τη συντηρούν. Προσωπικά με απασχολεί έντονα η απραγμοσύνη των νέων ανθρώπων για την πολιτική. Αυτό συμβαινει κυρίως διότι έχουν εντάξει σε διαφορετικά πεδία σκέψης τη ζωή τους, το μέλλον τους και τη γενικότερη εξέλιξή τους ως προσωπικότητες και κοινωνικές οντότητες με τις αποφάσεις που λαμβάνονται επι του κοινοβουλίου και τις ισορροπίες που διαμορφώνονται. Βέβαια η ευθύνη δεν είναι μονο συλλογική αλλά και ατομική. Ζούμε στην εποχή της ήσσονος προσπάθειας και αναζήτουμε την ανθόσρτωτη λύση κάθε φορά που καλούμαστε να λάβουμε μια απόφαση. Ακόμη και αν αυτή σχετίζεται με το θεμελιώδες για τη Δημοκρατία δικαίωμα του εκλέγειν. Το κενό αυτό έρχεται να το εκμεταλλευτεί με τον αρτιότερο τρόπο ο Συνασπισμός με την ταυτότητα του ριζοσπαστικού κόμματος που μπορεί να δώσει λύσεις στα μεγάλα ζητήματα. Η ανανεωτική αυτή τάση εκφράζεται με ένα νέο, άφθαρτο πολιτικά πρόσωπο, τον Κύριο Α. Τσίπρα, ο οποίος αποτελεί το ισχυρότερο χαρτί της παράταξής του. Πώς όμως οι νέοι έχουν την πρόθεση να δώσουν ψήφο σε ένα κόμμα που δεν έχει εναλλακτική πρόταση διακυβέρνησης; Επιβραβεύεται η επικοινωνιακή πολιτική του Κ. Τσίπρα που επωφελείται απο το ρεύμα φυγής απο τον δικομματισμό, όμως έχει ξεπεράσει τα όρια του λαικίσμου. Απο την αλλη η μεγαλη δημοκρατικη παραταξη ειναι ανενεργη. Ειναι χαμενη μεσα στις εσωκομματικες αντιστρατευσεις και ο πολιτης την αντιμετωπιζει ως μερος του προβληματος. Προβαλλει ως γενικη επιταγη η αλλαγη του διμορφωθεντος κλιματος στο εσωτερικο του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Αυτο δεν δύναται να σύμβει με επιφανειακές κινήσεις οπως λ.χ η τοποθετηση ανεπαφων προσωπων σε κορυφαιες θεσεις του κινηματος. Θα ήταν ομως ενα βημα προς τη σωστη κατευθυνση η αναδειξη παγιων πολιτικων θεσεων, οι οποιες ομως να χαιρουν της αποδοχης ολων των κορυφαιων στελεχων. Πως μπορει να βασιστει ο πολιτης στο κινημα, οταν ο Κ. Παγκαλος προτεινει κυβερνηση συνεργασιας ΠΑ.ΣΟ.Κ και Ν.Δ, ο Κ. Παπανδρεου κανει ανοιγμα προς τα αριστερα και τον συνασπισμο, ενω απο την πλευρα σας θελετε το ΠΑ.ΣΟ.Κ ως μοναδικο κομμα διακυβερνησησης; Ποια ειναι εντελει η θεση του ΠΑ.ΣΟ.Κ; Σαφως το σεναριο αυτοδυναμης διακυβερνησης του ΠΑ.ΣΟ.Κ φαναταζει το καλυτερο αλλα υπαρχουν ισχυρες αντιγνωμιες. Σε αυτο το σημειο οφειλω να αποσαφηνισω οτι οι θεσεις που εχετε πανω σε μειζωνα κοινωνικα και πολιτικα θεματα οπως αυτο της Παδειας, ειναι πιο κοντα σε αυτο που υποσυνειδητα επιζητα το συνολο των πολιτων. Αυτο που λειπει ειναι η ενημερωση του κοινωνικου συνολου γυρω απο αυτες τις θέσεις καθώς και η πεποίθηση οτι υπάρχουν γόνιμες προτασεις αρκει να τις αξιοποιησουμε. Συμπερασματικά αυτό που επιζητούμε απο το ΠΑ.ΣΟ.Κ είναι η αποποίηση της ταυτότητας ενός κόμματος που νόσει και η ανάδειξη του σε πρωτοποριακό, δυναμογόνο, δημοκρατικό ρεύμα, έτοιμο να δώσει λύσεις.
Με εκτίμηση,
Τσίκας Νικόλαος
μέλος του ΠΑ.ΣΟ.Κ και
φοιτητής στο ΤΜΥΗΤΔ Βόλου.

anonymous είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Το μεγαλύτερο πολιτικό λάθος στρατηγικής είναι να διώχνουμε τον κόσμο μας και να παρακαλάμε τον ΣΥΝ για συνεργασία.
Πέφτουμε για τα καλά στην παγίδα που μας στήσανε!
Ακούγονται ακόμη κάποιες φωνές για την δημιουργία ρεύματος. Δεν θεωρώ ότι κάτι τέτοιο είναι εφικτό μια και το θέμα έχει κλείσει.
Υπάρχει όμως ένα φως στο τούνελ!
Και αυτό είναι οι ίδιοι υποστηρικτές του ΓΑΠ. Κρύος ιδρώτας τους έχει πιάσει βλέποντας ότι με αυτά τα χάλια δεν επανεκλέγονται βουλευτές…
Ήδη έχουν μπει χρονικά περιθώρια ανάκαμψης από πολλούς έως το καλοκαίρι…
Προσπαθώντας να μπω στην ψυχολογία όλων των στελεχών που στηρίζουν ΓΑΠ (σε όλη την Ελλάδα) θεωρώ ότι βλέποντας την δραματικά μείωση των εδρών του ΠΑΣΟΚ στη Βουλή, ΟΙ ΙΔΙΟΙ θα αρχίσουν να αμφισβητούν τον ΓΑΠ ακόμη και φανερά! Οι φωνές θα πυκνώσουν και θα δυναμώσουν.
Επιπλέον τα χρήματα που θα παίρνει το κόμμα από το Κράτος (ως επιχορήγηση) θα μειωθούν. Και η επιρροή στα ΜΜΕ θα μειωθεί…
Δεν νομίζω ότι είναι πρόθυμοι να αυτοκτονήσουν πολιτικά, όση αγάπη και αν έχουν για τον ΓΑΠ!
Η ημερομηνία λήξης πλησιάζει…

Ή θα πάρει πάρει τα πάνω του ο ΓΑΠ ή θα αναζητηθούν άλλες λύσεις…
Απλά πράγματα.

Παρατήρησα επίσης ότι και ο Σκανδαλίδης φροντίζει διακριτικά για την παρουσία του.
Γιατί άραγε;

Γεια χαρά!

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΕΝΑ blog ΣΑΝ ΠΑΣΠ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΣ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ.ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ
www.pasp-cs.blogspot.com

Ανώνυμος είπε...

Ειδαμε οτι η Ελευθεροτυπια εχει πια παρει σαφη κατευθυνση:Ανοιξε τα πανια ολοταχως Συριζα.Αυτο σημαινει δυο πραγματα.
1.Αυτοι που ειναι οπου φυσαει ο ανεμος πανε πλεον Συριζα
2.Το κομμα αυτο θα εδραιωθει πια μιας και θα εχει ασπονδους καθημερινους φιλους
Τα πραγματα δεν ειναι απλα!
Φιλικα
Σπυρος

Ανώνυμος είπε...

...Και κατι αλλο:Οκοσμος εξω σας εκτιμα!Δεν εχουν σχεση οι αποψεις τις κοινωνιας για το προσωπο σας με αυτα που γραφου καποιοι παλαβοι εδω...

Ανώνυμος είπε...

κ. Βαγγέλη Βενιζέλο,

σας εύχομαι χρόνια πολλά,
με υγεία για εσάς και την οικογένειά σας.
Εύχομαι επίσης το καλύτερο για την επιστημονική και πολιτική σας διαδρομή.

Sofia Maria Angelara είπε...

Xρόνια σας Πολλά!!!

Eleni V. Antoniadou είπε...

Xronia polla k.Benizele!
Istorikh hmera gia th xwra kai thn ekklhsia h onomastikh sas giorth.
Tis kalyteres eyxes mou gia mia dhmiourgikh synexeia ston politiko sas agwna.

Ανώνυμος είπε...

Σε κίνδυνο και ο Βενιζέλος

Tου Σταυρου Λυγερου / lygeros@kathimerini.gr

Ολα δείχνουν ότι το συνέδριο και η εκλογή των νέων κομματικών οργάνων δεν πρόκειται να ανασχέσουν την καθοδική πορεία του ΠΑΣΟΚ. Η μάλλον μεταφυσική ελπίδα ότι θα ανοίξει μια νέα περίοδος δεν επιβεβαιώνεται. Τώρα πια, εναντίον του Γιώργου Παπανδρέου στρέφονται ολοένα και περισσότεροι από αυτούς που τον στήριξαν τον Νοέμβριο. Ο λόγος είναι απλός: η περιβόητη δεύτερη ευκαιρία αποδεικνύεται εφιάλτης για το πάλαι ποτέ κραταιό Κίνημα.

Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις είναι ζήτημα χρόνου να ξανατεθεί ζήτημα ηγεσίας. Τυπικά, ο Γ. Παπανδρέου έχει διπλή εντολή (από την ψηφοφορία του Νοεμβρίου και από το συνέδριο). Αυτό που μετράει, όμως, είναι η πολιτική δυναμική. Και αυτή αποσταθεροποιεί την αρχηγική θέση του. Το ενδιαφέρον είναι ότι δεν αποκλείεται ο σημερινός πρόεδρος να συμπαρασύρει στην πτώση του και τον Ευάγγελο Βενιζέλο. Αυτό δεν οφείλεται μόνο στο κλίμα που καλλιεργήθηκε στο δίμηνο της εσωτερικής σύγκρουσης. Οφείλεται και σε σφάλματα του τελευταίου.

Από τη στιγμή που ο εκ Θεσσαλονίκης δελφίνος αποφάσισε να παραμείνει στο ΠΑΣΟΚ και να μην ιδρύσει δικό του κόμμα, πρώτη προτεραιότητά του έπρεπε να είναι το σπάσιμο της διαχωριστικής γραμμής του Νοεμβρίου. Επρεπε να εκμεταλλευθεί το κλίμα πολιτικής αυτοκαταστροφής του αντιπάλου του για να οικοδομήσει νέες σχέσεις και εσωκομματικές συμμαχίες. Μόνο έτσι μπορεί να μετατρέψει το μειοψηφικό ρεύμα του σε πλειοψηφικό.

Η ομιλία του στο συνέδριο δεν υπηρέτησε επαρκώς αυτή τη σκοπιμότητα. Δεν εκμεταλλεύθηκε την κατ’ εξοχήν κομματική διαδικασία αφ’ ενός για να μιλήσει ειλικρινά για την κρίση του ΠΑΣΟΚ και αφ’ ετέρου για να περιγράψει πώς ο ίδιος αντιλαμβάνεται τη διέξοδο. Επρεπε, δηλαδή, να εγγράψει πολιτική υποθήκη.

Η υποψηφιότητα του Παντελή Οικονόμου για τη θέση του γραμματέα ήταν θεσμική πράξη πολιτικής αμφισβήτησης και όχι επιδίωξη εκλογής. Είναι βαρυσήμαντο το ότι απέσπασε 44 ψήφους. Η συντριπτική πλειοψηφία προέρχεται από στελέχη που τον Νοέμβριο είχαν ψηφίσει Παπανδρέου. Ο Ευ. Βενιζέλος έχασε μία ευκαιρία να ανακατέψει τα χαρτιά, να διεισδύσει στον χώρο των πρώην αντιπάλων του και να διαμορφώσει μια ντε φάκτο συμμαχία με αυτούς που έχει ζωτική ανάγκη για να κερδίσει τον επόμενο γύρο.

Τα αλλεπάλληλα σφάλματα του εκ Θεσσαλονίκης δελφίνου μετά την εκλογική ήττα του Σεπτεμβρίου δεν του στέρησαν μόνο την προεδρία. Κατέδειξαν μία πολιτική αδυναμία να χειρισθεί γρήγορα και αποτελεσματικά καταστάσεις. Η δική του ήττα στη μάχη για την προεδρία θα έπρεπε να τον έχει καταστήσει ωριμότερο. Αυτό, όμως, δεν επιβεβαιώνεται στην πράξη. Η υπόθεση του ομίλου ήταν μια πρώτη ένδειξη.

Στην ψηφοφορία για την εκλογή γραμματέα, το ρεύμα Βενιζέλου προτίμησε το λευκό, αποδεικνύοντας ότι δεν διαθέτει ούτε πολιτικό κριτήριο ούτε πολιτικά αντανακλαστικά. Ετσι όπως έχουν διαμορφωθεί τα πράγματα, οι Βενιζελικοί έπρεπε να ενδιαφέρονται περισσότερο από τον ίδιο τον Παντελή Οικονόμου για το πώς θα πάει η υποψηφιότητά του. Πρέπει επιτέλους να συνειδητοποιήσουν ότι το ΠΑΣΟΚ δεν χρειάζεται απλώς υποψήφιο πρωθυπουργό. Χρειάζεται πολιτικό ηγέτη. Πρόκειται για κρίσιμη διαφορά.

Ανώνυμος είπε...

1. Σχετικά με την επικείμενη αυριανή επίσκεψη του κ. Αλαβάνου στον ΠτΔ για το μείζον ζήτημα του Δημοψηφίσματος , θα ήθελα να παρατηρήσω τα ακόλουθα:
2. Θα κινηθώ στο φόντο της σημερινής τηλεοπτικής συζήτησης στο βραδυνό δελτίο ειδήσεων του ALTER , με συντονιστή τον κ. Παυλόπουλο και παρεμβαίνοντες την κ. Μακρή και τον κ. Βαρεμένο.
3. Πρώτα-πρώτα ο κ. Μαγκριώτης - κατόπιν σχετικής "ατάκας" του κ. Γεωργιάδη (ΛΑΟΣ) - παρέλειψε να υπενθυμίσει ότι ο θεσμός του νομοθετικού δημοψηφίσματος είναι καρπός της αναθεωρητικής πρωτοβουλίας του Ανδρέα Παπανδρέου το 1986. Βέβαια , ο κ. Γεωργιάδης μάλλον το γνώριζε , ο Κυβερνητικός Βουλευτής κ. Καράογλου μάλλον το αγνοούσε. ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕ ο κ. Λαφαζάνης του ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΜΑ ΕΣΙΩΠΗΣΕ!
4. Οπως αναμένεται , μετά και την αυριανή ψηφοφορία , για το επίμαχο νομοσχέδιο , που όντως ρυθμίζει (πολύ) κρίσιμο κοινωνικό ζήτημα , θα έχουν καταγραφεί στα πρακτικά της Βουλής 151+ κατ'αρχήν , κατ'άρθρο και στο σύνολο.
5. Ο ΠτΔ , κατ'άρθ.42 παρ.1 του Συντάγματος έχει προθεσμία 1 μηνός προκειμένου να εκδώσει και να δημοσιεύσει τον τυπικό νόμο. Δεν ευθύνεται για το ουσιαστικό περιεχόμενο του νομοσχεδίου , ούτε νομιμοποιείται στο να αρνηθεί την συγκατάθεση - δηλαδή στο να αρνηθεί την κύρωση - πάντοτε με σημείο αναφοράς την ουσία των επιχειρουμένων μεταρρυθμίσεων. Ούτε οφείλει να βιαστεί , ούτε ο κ. Καραμανλής τον πιέζει να βιαστεί , ούτε θα βιαστεί , είτε τον επισκεφθεί ο κ. Αλαβάνος , είτε όχι. Παρακολουθεί τα τεκταινόμενα εκ του σύνεγγυς ο κ. Παπούλιας! Και το Δημοκρατικό του Ηθος είναι δεδομένο και αδιαμφισβήτητο!!! Προς τι λοιπόν το πανηγυρικό διάβημα Αλαβάνου ??? Η Αριστερά , ο πάλαι ποτέ Φάρος των γενεών , καταφεύγει στα (επικοινωνιακώς καταξιωμένα) δυτικότροπα πυροτεχνήματα ???
6. Κατάφωρος βιασμός της εσωτερικής τυπικής συνταγματικότητας δεν έχει διαπιστωθεί. Ούτε περίπτωση υπέρβασης καθηκόντων του Νομοθετικού Σώματος. Ούτε κραυγαλέα - κατ'ουσίαν - παραβίαση του Κοινωνικού Κράτους Δικαίου. Μήτε "Εθνική Προδοσία". Ο ευθύς και παρεμπίπτων Δικαστικός έλεγχος είναι προ των πυλών , δίχως να μεθοδεύεται , ρητά ή εκ πλαγίου , η φίμωσή του. Εκτιμώ ότι , εν προκειμένω και με δεδομένα τα τρία 151+ , η συστηματική ερμηνεία των άρθ.42 και 76 παρ.2 (στο οποίο η παρ.2 του άρθ.42 ρητά παραπέμπει) του Συντάγματος , δεν καταλείπει στον ΠτΔ την δυνατότητα της αναπομπής. Αυτή μπορεί (ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ) να ενεργοποιηθεί (εντός της μηνιαίας προθεσμίας) μόνο αν η κυβερνητική πλειοψηφία προχωρήσει σε κοινοβουλευτικό πραξικόπημα και ματαιώσει τη συζήτηση επί της προτάσεως για τη διενέργεια δημοψηφίσματος.
7. Διερωτώμαι: αφού είναι τόσο επιτακτική η ανάγκη , γιατί ο κ. Πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ , οι "μεγαλομέτοχοι" και ο "νέος Διευθύνων Σύμβουλος" δεν ενεργούν ακόμη πιο "τολμηρά" ??? Να ζητήσουν από τον κ. Παπούλια να παραιτηθεί , προς όφελος του Λαού !!! Οπότε οι πάντες και τα πάντα θα κριθούν , οσονούπω , από τον Κυρίαρχο ! Είναι τόσο "ευαίσθητοι" , που δεν θέλουν να φέρουν σε δύσκολη θέση , να "πληγώσουν" , τον άνθρωπο Κάρολο Παπούλια ? Ας Γελάσω !!! Η μήπως "τρέμουν" μπροστά στην Δημοκρατική Ευαισθησία του συγκεκριμένου ΠτΔ , που δεν λογαριάζει ούτε αξιώματα , ούτε χορηγίες , όντας πάντοτε ο Πρόεδρος του Λαού. Που - "αν του ρίξουν το γάντι , θα το σηκώσει" - θα δώσει , με την παραίτησή του , τον λόγο άμεσα στο Λαό!!! [άλλωστε μια , πολύ οριακή βέβαια , συσταλτική - στη συγκεκριμένη υποθετική περίπτωση και δυνάμει μιας σύμφωνης βούλησης του εκλογικού σώματος - προσέγγιση της ερμηνευτικής δήλωσης κάτω απ'το άρθ.32 , θα παρέσχε στον κ. Παπούλια την δυνατότητα της επανεκλογής!] Η μήπως ο κ. Τσίπρας φοβάται ότι - σε μια τέτοια ταχύτατη εξέλιξη - μπορεί και να μην κατισχύσει (ξανά) η μετριοκρατία (όντας γένους θηλυκού αυτή τη φορά)??? Οπότε και ενδέχεται - καθώς διανύει ανενόχλητος την ατραπό του θριάμβου - (άκαιρα) να βρεί μπροστά του κά'να "βαρύ χαρτί" , κά'να "στραβόξυλο" , που λέει κι'ο Λαός... Οπότε , τύχει και είναι "πολύ βαρύ" το "bold green chip" , αλλοίμονο στη "φούσκα"...

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ κύριε Βενιζέλο,

Ασπάζομαι τις αντιλήψεις σας για μια αντιπροσωπευτική δημοκρατία. Θεωρό ότι πρόβλημα στο ΠΑΣΟΚ σήμερα είναι ακριβώς « το τι ακριβώς αντιπροσωπεύει και πως». Ο όρος συμμετοχική δημοκρατία πρέπει να ισχύει για το ίδιο το ΠΑΣΟΚ. Η ίδρυση ΜΚΟ εκτός ΠΑΣΟΚ δεν πιστεύω ότι βοηθάει αντιθέτως απομακρύνει τον κόσμο από την ενεργή πολιτική σκηνή και ακολούθως από την συμμετοχή στα κόμματα. Η συμμετοχική δημοκρατία πρέπει να αγκαλιάσει των κόσμο και να των σπρώξει προς ενεργητική δράση μέσα στα κόμματα, έτσι και τα κόμματα θα αποκτήσουν περισσότερα ερεθίσματα για την δημιουργία μιας πολιτικής έκφρασης πιο δημοκρατικής και πιο αποδεκτής.

Γιατί δεν συμβαίνει αυτό; ενώ η θέληση υπάρχει ( το παρατηρήσαμε και στις εκλογές προέδρου, κόσμος που δεν είναι πολιτικά ενεργός πήγε να ψηφίσει).

Πιστεύω ότι έχει σχέση με την λειτουργία των τοπικών οργανώσεων. Τα πρόσωπα που τις απαρτίζουν και την δράση τους σε αυτές για ιδίων όφελος, που κάνει πολλούς να αδιαφορούν και να απομακρύνονται ενώ η θέληση υπάρχει. Άρα η αναγέννηση του ΠΑΣΟΚ πρέπει να ξεκινήσει με αλλαγές στις τοπικές οργανώσεις ώστε ο κόσμος να δει και να αντιληφθεί ότι μπορεί να συνομιλήσει με το ΠΑΣΟΚ και να εκφραστεί.

Η οποίες αλλαγές στην κορυφή του κόμματος μόνο επικοινωνιακό χαρακτήρα έχουν. Και εκεί για λόγους επικοινωνιακούς πρέπει να φαίνονται όλα ρόδινα, ώστε ο κόσμος να αντιλαμβάνεται μια ενωμένη δύναμη που μπορεί να εμπιστευτεί και να των πάει μπροστά.

Με εκτίμηση
Βασίλης Κ.

vacour@yahoo.gr

g.antonopoulos είπε...

Μας ξέχασες αγαπητέ Βαγγέλη. Αν και λίγο καθυστερημένα σου εύχομαι χρόνια πολλά για την ονομαστική σου εορτή, να χαίρεσαι την οικογένειά σου και ότι επιθυμείς!!!

Ανώνυμος είπε...

Οι δημοσκοπήσεις αποτελούν μια στιγμιαία φωτογραφία της κοινής γνώμης.Ως εκ τούτου, αποτυπώνουν την περιρρέουσα ατμόσφαιρα και διαμορφώνουν κλίμα.Ενίοτε διαμορφώνουν και πολιτική, όταν τα κόμματα λανθασμένα τις ανάγουν σε όργανα παραγωγής πολιτικής.Για αυτο υπάρχουν οι θεσμοί.Εκεί θα δοθεί η μάχη όταν οι ηγέτες αναγνώσουν ορθώς τα μηνύματα της κοινωνίας.
Συνεπώς η κατάθεση πρότασης δυσπιστίας του ΠΑΣΟΚ ήταν μια επιτυχής επιλογή.Ήταν επιλογή γιατί ήταν η θεσμική έκφραση της διαμαστυρίας και αγωνίας του κόσμου, τόσο για το ασφαλιστικό όσο και για το μέλλον του τόπου. Και ήταν επιτυχής γιατί αναγνώρισε την ασφαμιστική μεταρρύθμιση ως μείζονα πολιτική επιλογή.Έτσι, έπεσε όλο το βάρος εκεί που έπρεπε.Στην προσπάθεια καθορισμού της ατζέντας απο την κυβέρνηση, έστω και για λίγο.
Μια επιτυχία όμως δεν αρκεί.Είναι εκπληκτικο πώς απο τις εκλογές και μετά, το ΠΑΣΟΚ όχι μόνο δεν ξεπέρασε τη ΝΔ άλλα άρχισε να χάνει έδαφος προς το ΣΥΝ.Το ποιός φταίει δεν σημασία.Σημασία έχει αυτό που λένε όλοι οι εκλογολόγοι.Οτι δηλαδή το αποτέλεσμα των εκλογών διαμορφώνεται μέχρι το μέσο μιας τετραετίας.Άρα χρόνος υπάρχει να αλλάξουν τα πράγματα.Και το αδύνατο σημείο της κυβέρνησης είναι η ατζέντα.Αρκεί το ΠΑΣΟΚ να βρεί το βηματισμό του.

Ανώνυμος είπε...

α. Θα ήθελα να σχολιάσω την συνέντευξη. Από τις 23 ερωτήσεις μόνο οι τελευταίες αφορούσαν ουσιαστικά την θέση την δική σας, οπότε και του ΠΑΣΟΚ, και αυτές πάνω σε περιορισμένα θέματα εξωτερικής πολιτικής. Χωρίς να θέλω να θίξω τον δημοσιογράφο, όλες οι άλλες ήταν γενικού, εγκυκλοπαιδικού και τάχα εσωκομματικού ενδιαφέροντος. Δεν βρήκε να ρωτήσει για άλλα θέματα; (λ.χ. παιδεία-εκπαίδευση, πολιτισμό, ανεργία, μετανάστες, κυβερνητική πολιτική κ.λπ). Αυτό συμβαίνει συνεχώς με τις συνεντεύξεις στα στελέχη του ΠΑΣΟΚ. Βαρεθήκαμε διαβάζουμε τις τάχα «διορατικές» ερωτήσεις για τα εσωκομματικά του ΠΑΣΟΚ, και για τον Συνασπισμό. Και στα στελέχη των άλλων κομμάτων θέτουν ερωτήσεις του τύπου «κυρία Μπακογιάννη, πρώτη δήμαρχος Αθηναίων, πρώτη Υπ. Εξ, να περιμένουμε και άλλη πρωτιά (Χατζηνικολάου)», ή «Κύριε Τσίπρα, γιατί δεν παίρνετε αυτοκίνητο»; Έλεος πια!
β. Επειδή παρακολουθώ όποτε μπορώ τις συνεντεύξεις και τα γραπτά σας, θα ήθελα να θυμήσω κάτι που καιρό πριν είχατε πει, και είναι και δική μου πεποίθηση. Δεν μπορούμε να εκφράσουμε πάντα την σκέψη μας για σοβαρά θέματα στα δυο λεπτά τηλεοπτικού χρόνου. Στην συζήτηση για την πρόταση δυσπιστίας, όπου όλοι οι βουλευτές κλήθηκαν να μιλήσουν με άνεση, οπότε και να ξεδιπλώσουν την σκέψη τους, φάνηκε πόσο λίγοι είναι οι βουλευτές της Δεξιάς και πόσο μεγάλο χάσμα τους χωρίζει από αυτούς της κεντροαριστεράς. Ποιον να πρωτοθυμηθώ, τον κύριο Μανώλη, τον κύριο Αβραμόπουλο, τον κύριο Μαρκογιαννάκη (άκουσον άκουσον!!!) και πολλούς άλλους; Λόγος που απευθύνεται σε κοινό του χειρίστου είδους, με εξυπνακίστικα (εξυπνακισμός: η μάστιγα του νεοέλληνα) σχόλια, ειρωνίες, προσβολές και ουσία μηδέν! Ντροπή τους, και απορώ πως αντέχετε εκεί μέσα να τα ακούτε όλα αυτά κάθε μέρα. Και φυσικά, κασσετοφωνάκι όλοι τους, με πρώτο και καλύτερο τον μεγάλο αστέρα του θιάσου, τον κ. Καραμανλή. Νομίζω ότι τώρα που τους δόθηκε άπλετος χρόνος φάνηκε πόσο κενοί περιεχομένου είναι. Ήμουν συνεχώς στο κανάλι της Βουλής και ντράπηκα για λογαριασμό τους...
γ. Αν είναι δυνατόν, θα βοηθούσε πολύ να υπάρχει ανάρτηση στο blog σας και για τις μελλοντικές συνεντεύξεις σας στ tv, ραδιόφωνο και Τύπο. Για παράδειγμα δεν φρόντισε η ΝΕΤ να διαφημίσει αρκετά την Άλλη Όψη (κατά λάθος φαντάζομαι) και το χάσαμε.
δ. Τέλος, σίγουρα θα έχετε φόρτο εργασίας, αλλά θα θέλαμε να δούμε περισσότερα άρθρα σας στον τύπο, και για θέματα επικαιρότητας, αλλά εγώ προσωπικά θα ήθελα και για θέματα πολιτισμού, παιδείας, ανθρωπίνων δικαιωμάτων, περιβάλλοντος, trafficking και άλλα τέτοια. Λείπουν από τον Τύπο, να είστε σίγουρος.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ tinker


Παραβλέπεις ότι η κατάσταση που απεύχεσαι για το ΠΑΣΟΚ (όσον αφορά την έκβαση του παζαριού μεταξύ διανοίας και αφασίας) έχει από καιρό...επέλθει και ότι γι αυτό ακριβώς το κλίμα χρειάζεται τώρα αντιστροφή!
Η μη συνειδητοποίηση του προβλήματος,ξέρεις,είναι χειρότερη κι από το ίδιο το πρόβλημα.
Στ'αλήθεια...κολακευτικός ο Λόγος σου.
Μου δίνει τροφή για σκέψη.
Ελπίζω ότι δίνει και σε σένα που τον εκφέρεις.
Συχνότατα,το Υποκείμενο εκφέρει Λόγο νομίζοντας ότι αφορά μόνο τους άλλους.
Κατά τα λοιπά,μπορείς να εκθέσεις τις δικές σου απόψεις για την αντιστροφή του κλίματος,για να μην συμβεί το απευκταίο και ψηφίσεις την Έφη Σαρρή.Η απουσία σου θα έγερνε οριστικά την πλάστιγγα στο παζάρι που ανέφερες,γιατί θα αφαιρούσε την κρίσιμη εκείνη μάζα που χρειάζεται η συλλογική διάνοια του ΠΑΣΟΚ για να επικρατήσει της αφασίας.


Φ.

Bomber Man είπε...

Hello, where are you?

anonymous είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Κύριε Βενιζελο εδώ και λίγο καιρό μελετώ τους νόμους και άρθρα στην Ελλάδα και βλέπω οτι σε σχέση με την Ε.Ε δεν συναντιούνται σε κανένα άρθρο επίσης ειναι οι ελληνικοί νόμοι αναχρονιστικοί?
Τοτε πως συνεχίζουμε να είμαστε μέλος Ε.Ε για τι δεν γίνεται κάτι απο την κυβέρνηση.Σας φέρνω ενα παράδειγμα σοβαρής δυσλειτουργιας σε αθλητικό επίπεδο σε διεθνές δικαστήριο Ποδοσφαιρο Super League Β Εθνική Γ Εθνική Κύπελλο hellas online Eρασιτεχνικές Κατηγορίες Champions League Κύπελλο Uefa EURO 2008 Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα Mundial 2006 Παγκόσμιο Ποδόσφαιρο TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Ταξίδι Νινιάδη στη Γαλλία. Πιθανοί παίκτες που «τσέκαρε»
sportdog/ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ: Θλάση υπέστη ο Σέριτς, από τις κλωτσιές που έριξε στους πάγκους!
Επιστρέφει ο Βερόν ενόψει Λεβαδειακού
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Ο Γκόγκιτς στην τεχνική ηγεσία του Εθν. Αστέρα
Συμβόλαιο εμπιστοσύνης (3,5+2 χρόνια!) στον Αμανατίδη
Κοντά σε Μανίκα, επιστρέφει ο Νιαρχάκος
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


«Να αναλογιστεί τη θέση μας», απαντά η Ερασιτεχνική
Βόρειος Όμιλος: Οι διαιτητές της 22ης μέρας
Πετράκης: Μπορούμε το θετικό αποτέλεσμα κόντρα στη Ρόδο
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


sportdog/ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: «Δεν περίμενα τώρα καλύτερο τον Ολυμπιακό»
Μπάγεβιτς: Είχαμε τον έλεγχο. Δεν πήγε στην συνέντευξη Τύπου ο Κάμπος
Προβάδισμα πρόκρισης του Άρη με πέναλτι στο 96’, τον Ατρόμητο 1-0
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Αποτελέσματα και βαθμολογίες Δ΄ Εθνικής
Αποτελέσματα, βαθμολογίες και πρόγραμμα της Δ΄ Εθνικής
Αποτέλεσματα, βαθμολογίες και πρόγραμμα
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Ισοπαλία στο Λονδίνο (1-1), η Φενέρμπαχτσε 2-1 την Τσέλσι
Πουγιόλ: Η νίκη μας δεν ήταν στιλάτη, αλλά ήρθε με μόχθο...
Ο Ρούνεϊ αποθεώνει την άμυνα, ο Πιζάρο προειδοποιεί...
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Πρώτη «πράξη» προημιτελικών
Έρευνα για ρατσιστική συμπεριφορά κατά παικτών της Μαρσέιγ
Προημιτελικά: Λεβερκούζεν – Ζενίτ, Ρέιντζερς - Σπόρτινγκ Λ., Μπάγερν – Χετάφε, Φιορεντίνα - Αϊντχόβεν
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Υπουργός Εσωτερικών της Αυστρίας: Μην μας φέρετε χούλιγκαν
Ρεχάγκελ: Δεν θα μπορούσα να πώ όχι
Γκαγκάτσης: Συμφωνήσαμε σε 15-20 λεπτά...
Αγγλία Αυστρία Γαλλία Γερμανία Ισπανία Ιταλία Κύπρος Πορτογαλία Τουρκία Σκωτία Ολλανδία Υπόλοιπες Χώρες Ευρώπης TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Αγωνιούν για τον Βίντιτς
Δύσκολα θα μείνει στο Λανκασάιερ ο Μπέντλι
Φάμπρεγας: O κόσμος θέλει να χάνουμε!
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Σήκωσε κεφάλι η Σάλτσμπουργκ, 2-1 την Ριντ
Άνετη παραμονή της Ραπίντ στην κορυφή
Σάλτσμπουργκ-Ραπίντ Βιέννης... 0-7!
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Ο Κουπέ φεύγει, ο Λορίς έρχεται...
"Άλωσε" το Μονακό η Ρεν: 2-1
«Διπλό» ασφαλείας για Λυών, 2-1 την Βαλενσιέν
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Ζητούν 50 εκ. ευρώ για τον Γκόμεζ
Εκτός για δύο εβδομάδες ο Γκόμεζ, «κλεισμένοι» οι Σίμακ και Λάνιγκ
«Επτάψυχη» Κότμπους, 2-1 την Χέρτα
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Ζήτησε «πακέτο» τους Ντε Ρόσι και Ακουιλάνι
Υποψήφιοι και οι Γκουαρντιόλα, Λάουντρουπ και Μπλαν
Ανανέωσε έως το 2014 ο Ντιέγκο Λόπεζ
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Γκαλιάνι: Λες και δεν καταφέραμε τίποτα...
«Γλυκοκοιτάζουν» τον Γκρόσο οι «μπιανκονέρι»
Ξανά Κάνι αντί Μαλεζάνι!
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Βήμα παραμονής για την Αλκή, 2-1 τον Άρη
Κρατάει την δεύτερη θέση το ΑΠΟΕΛ, 2-1 την Ομόνοια
Πέρασε νικήτρια και από την Πέγεια η Ανόρθωση
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Ερευνούν τους «δράκους» για «στήσιμο» αγώνων
Νίκη για Σετούμπαλ, 3-1 την Μποαβίστα
Βαρύ το κατηγορητήριο για Πόρτο
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


«Αυτοκτόνησε» η Γαλατασαράι, 0-0 με Γκαζιάντεπσπορ
«Καθάρισε» με Άλεξ η «Φενέρ», 2-1 εκτός έδρας την Μπεσίκτας
Ξανά πρώτη η «Γαλατά», 2-1 την Ντενιζλίσπορ
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Σαμαράς: Μπορούμε να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα
Ο τίτλος στη Ρέιντζερς, 1-0 την Σέλτικ στο «ντέρμπι των ντέρμπι»
Σαμαράς: Μπορούμε να κερδίσουμε τη Ρέϊντζερς
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Πανηγυρισμοί στην Τβέντε
Ο Άγιαξ 4-2 την Χιρενφέιν, δεν ανησυχεί η PSV...
Στην Χέρενφεϊν, χωρίς Γιανέφσκι, ο Σόλιντ
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Μειώνονται σε 16 από τη σεζόν 2009-10 οι ομάδες
Σταμάτησε το ποδόσφαιρο λόγω καρδιακού προβλήματος ο Λούκας
Πρωταθλήτρια η Ντουντελάνζ
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Ματεράτσι: Να τι είπα στον Ζιντάν...
Ντούνγκα: Ο Ροναλντίνιο υπολείπεται σε ταχύτητα
Εξαιρετικό ντεμπούτο για Νέρι
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Επιστρέφει τον Ιούλιο στην Ιταλία ο Αντριάνο
Αρτσούμπι: Τώρα μπορώ να αποσυρθώ!
Επεισόδια και... γκολ του Αρτσούμπι (BINTEO)
Μπασκετ Α1 A2 και Υπόλοιπες Κατηγορίες Κύπελλο Ιταλία Γαλλία Ισπανία Euroleague Uleb Cup Europe Cup Εurobasket Mundobasket NBA TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Επίσημη διαμαρτυρία του Ολυμπιακού για το τελικό κυπέλλου με dvd!
Την εξαίρεση των Πιτσίλκα-Μαστραφτσή απο τους αγώνες τους ζήτησαν οι "πράσινοι"
Δεν προπονήθηκαν Σαρας-Ζίζιτς στους "πράσινους". Υποφέρει απο διάστρεμμα ο Λιθουανός
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Στην 2η θέση η Δάφνη μετά την ήττα του Πανοράματος
Στην Πάτρα δοκιμάζονται τα Τρίκαλα
Σε τροχιά ανόδου τα Τρίκαλα, 87-66 το Σπόρτιγκ
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


«Καίει» το φύλλο αγώνα ΠΑΟ και Ολυμπιακό
«Σιγά μην πάμε σε μπουζούκια για το Κύπελλο»! Τα σχόλια του Τύπου
Μικρά μικρά από τον τελικό, τι έγινε στα αποδυτήρια
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Τέλος και απο τη Ρόμα ο Γκαγκαλούδης!
Συμφώνησε με το Αιγάλεω για την απόκτηση του Τζάαμπερ!
Στον ημιτελικό του κυπέλλου Βίρτους-Σκαβολίνι
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Θα καθίσει στον πάγκο της Γαλλίας ο Ριγκοντό;
Μπερζό: Δεν μπορούν να έρθουν αποτελέσματα, γι'αυτό παραιτούμαι
Δεύτερη συνεχόμενη ήττα για την ομάδα του Ηλία Ζούρου
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


"Προπόνηση" ενόψει Ολυμπιακού για την Ρεάλ, 89-77 την Λεόν
Τροχαίο ατύχημα για τον Σίγκλτον της Ταού μετά τον αγώνα με τον Άρη
Σαρωτική η Ρεάλ, 114-80 την Βαγιαδολίδ
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Μετά το μεσημέρι στον sportdog: Σειρά θεμάτων για το μεγάλο βραδινό παιχνίδι στο ΣΕΦ
Γιαννάκης: Οι Ρώσοι είναι "διαβασμένοι", θα κάνουν τα πάντα να μας νικήσουν
Χωρίς τον Μεσίνα ταξίδεψε η ΤΣΣΚΑ στην Αθήνα !
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Τα φαβορί στο "Final-8"
Πλάνα για "Final-8" κάνουν από τώρα Ντιναμό, Μπανταλόνα, Χιρόνα
Αρχίζει την Τρίτη η φάση των "16"
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Ολ σταρ γκέιμ: Επικράτησαν οι Αμερικανοί στον αγώνα για το EuroCup.
Στη Λεμεσό το φάιναλ φορ του EuroCup ανδρών
Οι πεντάδες του All Star Game
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Με Γιαννάκη στους Ολυμπιακούς της Κίνας η Εθνική
Πρωταθλήτρια και στις γυναίκες η Ρωσία, 74-68 την Ισπανία
Παρελθόν απο το πάγκο της Σερβίας ο Σλάβνιτς
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Στην Τσεχία το Παγκόσμιο Γυναικών
Αντίθετος ο Γιάο Μίνγκ με Κινέζικη Ομοσπονδία
Μπράιαντ: «Θέλω να αγωνιστώ εναντίον της εθνικής Ελλάδος»
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Ο Νοβίτσκι επέστρεψε στα παρκέ και στις νίκες
Παραλίγο έκλειψη για τους… «ήλιους»
Μεγάλες «μάχες» για τα εισιτήρια των πλέι-οφ
Motor Sport Αυτοκίνητο F1 WRC Moto GP TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Astra: έκπτωση έως και 2.000 ευρώ!
Saab 9-3 XWD: από 52.500 ευρώ
Νέα ανανεωμένη Corvette C6
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Ράικονεν: Τέρμα η 3η θέση στο Μπαχρέιν! Θέλω να κερδίσω επιτέλους
Ζήτησε συγγνώμη ο Μόσλεϊ, δεν σκέφτεται να παραιτηθεί
Δεν τα «παρατάει» ο Μόσλεϊ! Θέλει να μείνει πρόεδρος της FIA...
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Αλλαγές στο πρόγραμμα του WRC
Ράλι Αργεντινής: Νικητής ο Λεμπ!
Βόλτα με τον Λεμπ έκανε ο Μαραντόνα! (BINTEO)
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Πύρρειος νίκη για Πεντρόσα στην Ισπανία!
Ο Λορένθο την pole στην Ισπανία
Λορένθο: Είχα συμφωνήσει με τη Yamaha από το 2006!
Υπολοιπα Αθληματα Βόλλευ Beach Volley Πόλο Στίβος Τέννις Χάντμπολ Άλλα TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Βόλεϊ: Χωρίς θεατές ξεκινούν τα πλει οφ της Α1 οι "αιώνιες"
Βόλεϊ: Ο Άρης υποδέχεται τον Ολυμπιακό για τα πλει οφ
Βόλεϊ: Νίκη-ελπίδας για την ΑΕΚ, 3-1 τον ΠΑΟΚ στη Πυλαία
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Πρόκριση στο οπεν της Αδελαΐδας για Κουτρουμανίδου - Τσιαρτσάνη
Πρεμιέρα αύριο για Μαρία -Θάλεια απο το Αυστραλιανό όπεν
Απο την Αυστραλία ξεκινούν Κουτρουμανίδου-Τσιαρτσιάνη
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Πόλο: Πανηγυρικά στο φάιναλ φόρ του κυπέλλου ο Ολυμπιακός, 15-4 τον ΠΑΟΚ
Πόλο: Συνέτριψε 18-4 τη ΝΕ Πατρών ο Ολυμπιακός, νίκη για Βουλιαγμένη 7-5 τον ΠΑΟΚ
΄Ηττα με 10-5 του Ολυμπιακού απο την Γιούγκ
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


H Θεσσαλονίκη κέρδισε το Γκραν Πρι του 2009
Η IAAF επικύρωσε τον διετή αποκλεισμό της Τσέπλακ
Η IAAF απένειμε στην Θάνου το αργυρό μετάλλιο του παγκοσμίου πρωταθλήματος το 2001!
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Νίκησε τον Τζόκοβιτς ο Αντερσον
Στην 17η θέση της παγκόσμιας κατάταξης ο Παγδατής. Κέρδος μία θέση απο το τουρνουά της Καλιφόρνια
Αποκλείστηκε η Δανιηλίδου απο την Σαράποβα
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Χάντμπολ: Ο Ιωνικός νίκησε 33-27 τον ΠΑΟΚ σε εξ αναβολής αγώνα
Χάντμπολ: Ξεχωρίζει η αναμέτρηση Διομήδη-Φιλίππου Βέροιας
Χάντμπολ: Ο Φίλιππος κέρδισε τον Δούκα στο ντέρμπι με 32-31
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Κολύμβηση: Παγκόσμιο ρεκόρ απο τον Τάνκοκ στα 50μ.ύπτιο
Παλη: "Χάλκινος" ο Μπεντινίδης στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ελευθέρας
Κολύμβηση: Συνάντηση Ιωαννίδη με Δρυμωνάκο-Γρηγοριάδη
Στοιχημα Ο Βομβιστής Εισπράκτορας The Expert TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Ενδιαφέρον στην Κόνφερενς
Θέμα ψυχολογίας και ικανότητας
Άνω κάτω η κορυφή…
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Γερμανική εγγύηση
Χαμηλά στρώματα
Φορμαρισμένοι γηπεδούχοι…
TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:


Περιθώρια για «διπλά»…
Μάχες σωτηρίας
Με κίνητρο…
Score Central Live Score Στατιστικά Υπηρεσιεσ Κόσμος των Media Κοινή Γνώμη sportdog + Υπηρεσίες Μελών Πρωτοσέλιδα Ο sportdog Διαβάζει Ο Sportdog Ακούει Τηλεοπτικό Πρόγραμμα Συ είπας Κερκίδα Αφιερώματα Η 11άδα Αγωνιστικής Σκύλος που γαβγίζει Συνεντεύξεις SDOG sms Live Score Αλλαγή Προφίλ My Team News Newsletter Profiles Home Ποδόσφαιρo Eλλάδα Super League Ολυμπιακός Απόλλων Καλαμαριάς Απρόσμενες εξελίξεις στην υπόθεση Βάλνερ. Το Πρωτοδικείο απέρριψε άρθρα του καταταστατικού της ΕΠΟ.
Τα άρθρα που επηρεάζουν την υπόθεση

Το Πρωτοδικείο, μπορεί να ενέκρινε το καταστατικό της ΕΠΟ, όμως δύο από τα άκρως σημαντικά άρθρα που αυτό περιελάμβανε απορρίφθηκαν από τα ελληνικά δικαστήρια.

Το Πρωτοδικείο έκρινε το άρθρο 51 αντισυνταγματικό, καθώς έρχεται σε αντίθεση με τα άρθρα 8 και 20 του συντάγματος. Αυτό το άρθρο, απαγόρευε όλους τους εμπλεκόμενους στο ποδόσφαιρο να προσφεύγουν στα πολιτικά δικαστήρια και που υποχρέωνε να λύνουν τις διαφορές τους στις πειθαρχικές επιτροπές.

Το άρθρο 57 που απορρίφθηκε ήταν ακόμη πιο σημαντικό, αφού είχε να κάνει με την αναδρομική ισχύ του καταστατικού. Σύμφωνα με την απόφαση της Τρίτης, το καταστατικό ισχύει από τη δημοσίευση της απόφασης και όχι από τις 7/6/2007 οπότε και τροποποιήθηκε. Κάτι που σημαίνει ότι όποιες αποφάσεις έχουν παρθεί τον τελευταίο χρόνο, καθώς και τα όργανα που έχουν συσταθεί, είναι πολύ πιθανό να θεωρηθούν άκυρα και ανυπόστατα αν κάποιος προσφύγει στα δικαστήρια.

Σύμφωνα με αυτή την εξέλιξη, η απόρριψη του άρθρου 57 του καταστατικού ανοίγει ουσιαστικά το δρόμο στον Απόλλωνα Καλαμαριάς και τον Βάλνερ να προσφύγουν στα πολιτικά δικαστήρια και να ζητήσουν την ακύρωση της απόφασης που έχει λάβει η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ.
Θα ήθελα την αποψή σας παρακαλώ ευχαριστώ εκ τον προτερον

Ανώνυμος είπε...

CAS διεθνες αθλητικό δικαστηριο.

Ανώνυμος είπε...

και κατι αλλο.Αν εξοικονομούσαμε τα πρόστιμα που μας βάζουν σαν χώρα στα διεθνή δικαστήρια θα ειχαμε και για ταμεια και θα μας περίσευαν αλλά τόσο μυαλό ειχαν οι κυβερνήσεις Σημίτη αλλά και Καραμανλή! Με συγχωρείτε για το ύφος

Ανώνυμος είπε...

Την επόμενη φορά που θα σας ρωτήσουν για τον ΣΥΡΙΖΑ και τον κύριο Αλαβάνο, μην ξεχάσετε να πάρετε την άδειά του για να απαντήσετε: ίσως οι καθηγητές συνταγματικού δικαίου να πρέπει να απέχουν όχι μόνον από τις δημοκρατικές διαδικασίες εκλέγειν και εκλέγεσθαι, αλλά και από την δημόσια έκφραση λόγου. Ντροπή του!

criticalthinking είπε...

Οι BLOGGERS του WWW.SECONDGENERATIONO7.BLOGSPOT.COM
και η καμπάνια
«ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΝΙΑ»
διοργανώνουν Πάρτι-Συναυλία με ήχους
funky, soul,
hip-hop, drum’ n’ bass
την Πέμπτη 10 Απριλίου και ώρα 10μμ
στο BAR ΟΣΤΡΙΑ (Θεμιστοκλέους 65, Εξάρχεια)
Συμμετέχει ο Mc Yinka
Και οι DJs :
ESPEEKAY
TEXTURE
JEROME A.K.A THE SOURCE
MELIC

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!!

Τιμή εισόδου με ποτό: 8 ευρώ
(τα έσοδα θα διατεθούν για τους σκοπούς της καμπάνιας και του SecondGeneration07)

Unknown είπε...

Παρακαλώ δείτε κάποιες απόψεις. Ευχαριστώ πολύ

Ανώνυμος είπε...

Ένα σχόλιο σχετικά με τη δήλωσή σας για το θέμα της FYROM.
Νομίζω πως πέρα απο το ζήτημα της ομοψυχίας και ενότητας, αποτυπώσατε αυτό που μυωπικά προσπέρασαν οι περισσότεροι πολιτικοί.Με τις διαφοροποιήσεις τους, αναμεσά τους και η Ελλάδα, οι Ευρωπαίοι έδειξαν οτι η πολιτική χειραφέτηση της Ευρώπης είναι εφικτή.Σε αυτήν την ευρύτερη εικόνα, το βέτο στην ένταξη της FYROM είναι το δέντρο και το αρραγές μέτωπο το έδαφος.Το δάσος είναι ο φυσικός χώρος της Ευρώπης.
Μήπως εν όψη των Ευρωεκλογών να γράφατε σχετικά με την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση;Έχετε αναφερθεί και στο παρελθόν σε αυτήν,λέγοντας οτι θα μας επέτρεπε να μιλήσουμε με κάποια στοιχειώδη σοβαρότητα για το όραμα της παγκόσμιας διακυβέρνησης. Προσωπικά βρίσκω την κατεύθυνση της ευρωπαϊκής μετεξέλιξης εξαιρετικά ενδιαφέρων θέμα.Ευχαριστώ.

criticalthinking είπε...

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Οι BLOGGERS του WWW.SECONDGENERATIONO7.BLOGSPOT.COM
και η καμπάνια
«ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΝΙΑ»
διοργανώνουν Πάρτι-Συναυλία με ήχους
funky, soul,
hip-hop, drum’ n’ bass
την Πέμπτη 10 Απριλίου και ώρα 10μμ
στο BAR ΟΣΤΡΙΑ (Θεμιστοκλέους 65, Εξάρχεια)
Συμμετέχει ο Mc Yinka
Και οι DJs :
ESPEEKAY
TEXTURE
JEROME A.K.A THE SOURCE
MELIC

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!!

Τιμή εισόδου με ποτό: 8 ευρώ
(τα έσοδα θα διατεθούν για τους σκοπούς της καμπάνιας και του SecondGeneration07)

Optimist είπε...

Κύριε Βενιζέλο η χώρα βρίσκεται σε Εθνικό κίνδυνο. Εσείς τι κάνετε ?
Διαβάστε σας παρακαλώ ένα καλό άρθρο σχετικό με τα ΣΚΟΠΙΑ και τους λόγους για τους οποίους έχουν τόσο θράσος.
Το βρήκα και το αναδημοσιεύω στο http://pneymatikilixnia.blogspot.com/

anonymous είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Kato Patissia είπε...

«ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΗ»
ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ
ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ( ;;; )


Κύριε Βενιζέλο,

Επικοινωνώ μαζί σου για άλλη μιά φορά, και πάλι με ΔΥΣΚΟΛΟ θέμα, δυστυχώς...

Στις 31 Μαρτίου, μιά ανάσα πρίν τη σύνοδο του ΝΑΤΟ για το Σκοπιανό, ξεκίνησε μιά ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, κατα τη γνώμη μου.

Συγκεκριμμένα :

-- Την προηγούμενη μέρα το press-gr είχε δημοσιεύσει ένα θέμα με την προκλητική εικόνα της σημαίας μας με τον αγκυλωτό σταυρό που εμφανίστηκε στα Σκόπια. Άρχισαν συμπατριώτες μας να γράφουν εκεί σχόλια που ξεχείλιζαν απο ΟΡΓΗ κατά των Σκοπιανών.

-- Ανάμεσά τους, πρόσεξα την επόμενη μέρα που είδα κι’ εγώ εμβρόντητος το θέμα στο press-gr ( το αγνοούσα ως τότε.. ) ΔΥΟ ΥΠΟΠΤΑ ΣΧΟΛΙΑ στις 12:13πμ και στις 12:21πμ, που παρότρυναν τον κόσμο να επισκεφτεί το μπλόγκ κάποιας Αργυρώς και να δεί τον ΧΑΡΤΗ της εκεί.

-- Πήγα στο μπλόγκ της Αργυρώς, και είδα.... έναν «χάρτη» της Ελλάδας που έδειχνε τα σύνορά της ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΗ FYROM ΟΛΟΚΛΗΡΗ !!! Η Αργυρώ μάλιστα παρότρυνε ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΜΠΛΟΓΚΕΡ
Α) να αντιγράψει τον χάρτη της στο μπλόγκ του, και
Β) να του προσθέσει ως λέξη-κλειδί τη λέξη «Macedonia», ώστε Ο ΧΑΡΤΗΣ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ GOOGLE, σε όποιον έκανε αναζήτηση με αυτή τη λέξη!!!!

Η Αργυρώ έλεγε ότι «..έτσι θα αντιδράσουμε κι’ εμείς στις Σκοπιανές προκλήσεις»!!!

Υπέθεσα ότι θα ήταν κάποια αφελής συμπατριώτισσά μας, και άρχισα έναν ΔΙΑΛΟΓΟ μαζί της. Διαπίστωσα ότι δέν ήταν καθόλου αφελής. Στην πίεση της κουβέντας, μου είπε κάποια στιγμή ότι με τον χάρτη έκανε «χιούμορ»!!!!!!

Αυτό μου έδειξε πως ΣΚΟΠΙΜΑ απέφευγε να μου εξηγήσει την πράξη της, και την απείλησα πως άν δέν κατέβαζε τον χάρτη θα της έκανα μήνυση την άλλη μέρα. Αδιαφόρησε. Πρόσεξα επίσης πως ΑΛΛΑ 2 ΜΠΛΟΓΚΣ ΕΙΧΑΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ. Και οι 3 μπλόγκερς ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ μεταξύ τους. Άρα, ήταν μιά ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΙΑΣ ΠΑΡΕΑΣ τουλάχιστον, και όχι μιά ανοησία της Αργυρώς μόνο..

Την επόμενη μέρα, Πρωταπριλιά, ανάρτησα στο μπλόγκ μου το κείμενο «ΖΗΤΗΣΤΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ», το οποίο σας παρακαλώ να διαβάσετε προσεκτικά. Έβαλα εκεί και τον χάρτη της Αργυρώς, αφού όμως του πρόσθεσα τα γράμματα επάνω του που λένε πως είναι ένα «bad joke». Ξεκίνησε μετά ένας καταιγισμός σχολίων εκεί, που κράτησε μέχρι σήμερα.

Γρήγορα, τρομαγμένη η Αργυρώ ΕΣΒΗΣΕ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ, ενώ αργότερα ( ως την Παρασκευή ) έσβησαν και οι άλλοι δύο τον χάρτη απ’ τα δικά τους μπλόγκ.

Σχεδόν όλα τα σχόλια στο μπλόγκ μου ήταν απο «ανώνυμους» αλλα προς το τέλος σχολίασε και Ο ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ, ο οποίος ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕ ΠΩΣ ΕΙΧΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ και μου έδωσε άσχημες εξηγήσεις. Εν ολίγοις είναι αμετανόητος, και ΔΗΛΩΣΕ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ !! Επίσης, ένας απο τους ανώνυμους που σχολίασαν, δήλωσε πως «...ετοιμάζονται και νέοι χάρτες» !!!!

Στο τέλος, ο επώνυμος μπλόγκερ δήλωσε πως δέν θα ξανασχολιάσει σε μένα, και εγώ του έγραψα το σχόλιο 202 με το οποίο ΤΟΝ ΚΑΛΩ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ.

Φοβάμαι όμως, πως ΔΕΝ θα πάει...

----

Κύριε Βενιζέλο,
Δέν έχω πρόθεση να παγιδεύσω εσάς και το ΠΑΣΟΚ σε μιά ιστορία που φαίνεται πολύ ύποπτη.

Το θέμα με την σημαία μας με τον αγκυλωτό στο press-gr μάζεψε τελικά 204 σχόλια. Τρομάζω στη σκέψη του τί θα μπορούσε να συμβεί, άν δέν είχα παρέμβει: η παρέα θα διαφήμιζε τον χάρτη της και ίσως να παρέσυρε πλήθος αγανακτισμένων αφελών να τον αναρτήσουν στο Ίντερνετ. Αποτέλεσμα, ότι ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ πληκτρολογώντας Macedonia στο Google θα πειθόταν βλέποντας ένα πλήθος τέτοιων χαρτών, πως Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΕΙΛΕΙ ΜΕ ΠΟΛΕΜΟ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ. Κι’ αυτό.... μέσα στη διάρκεια της κρίσιμης συνόδου του ΝΑΤΟ !

Σκέφτομαι και πως οι χάρτες αυτοί αναδημοσιευμένοι σε κάποιο Αμερικάνικο περιοδικό τύπου «Time» έστω και σάν ελαφρό ειρωνικό αστείο, θα μπορούσαν ίσως να πλήξουν την εξωτερική μας πολιτική, στην κρισιμότερη ώρα!!

Γιαυτό τον λόγο θεωρώ πως το θέμα είναι μιά ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ. Μακάρι να έχω άδικο, και να είναι απλώς μιά σαχλαμάρα μιάς παρέας.

Σας ζητώ λοιπόν να τοποθετηθήτε στο εξής ερώτημα:

-- Θα συνιστούσατε στους 3 μπλόγκερς να πάνε στην Αστυνομία να αναφέρουν την πράξη τους; Ή μήπως είμαι υπερβολικός σε αυτό που τους ζητώ;

Για οποιανδήποτε επιπλέον παρέμβασή σας, θα σας είμαι ευγνώμων.
Επίσης, σας ενημερώνω πως έστειλα απο χθές βράδυ το ίδιο σχόλιο και στα μπλόγκ του Υπουργού κ.Χατζηδάκη, και του Μίμη Ανδρουλάκη. Άλλα μπλόγκς πολιτικών δέν γνωρίζω. Καθυστέρησα για σάς επειδή σκέφτηκα πως ίσως να ανανεώνατε σήμερα το πρωϊ το πρώτο θέμα στο μπλόγκ σας, οπότε περίμενα για να μπεί σ’ εκείνο το σχόλιό μου. Δέν κάνατε κάτι τέτοιο όμως, οπότε σας στέλνω σ’ αυτό το θέμα το σχόλιό μου, μαζί με μιά συγνώμη επειδή είναι ΑΣΧΕΤΟ με το θέμα που έχετε αναρτήσει.

Ανώνυμος είπε...

Σχετικά με την ομιλία σας στο πανεπιστήμιο Μακεδονία.
Η αποτροπή της αναθεώρησης του άρθρου 16 μπορεί να επετεύχθει, αλλά τα προβλήματα της φοιτητικής μετανάστευσης και των κολλεγίων παραμένουν.Μέχρι που να γίνει το ΠΑΣΟΚ κυβέρνηση αυτά τα προβλήματα θα παραμένουν.
Ωστόσο έχω μια απορία.Πως θα αντιπολιτευθεί το ΠΑΣΟΚ την κυβέρνηση όταν δεν συμμετέχει;Δεν λέω πως το ΠΑΣΟΚ χρειάζεται να επιστρέψει.Απλά θέλω μια διευκρίνιση.
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ ζήτησε ευστόχως δημοψήφισμα για το άρθρο 16 και ο πρωθυπουργός συμφώνησε.Πέρα του ότι το δημοψήφισμα θα επέτρεπε να διεξαχθεί σοβαρός διάλογος με οριστικό αποτέλεσμα, θα πόλωνε το κλίμα σε όφελος του ΠΑΣΟΚ.Ας μην ξεχνάμε οτι απο τη πρόταση δυσπιστίας και τη στάση του ΠΑΣΟΚ στο θέμα της FYROM, το ΠΑΣΟΚ βγήκε κερδισμένο.Τέλος απο ένα δημοψήφισμα θα κέρδιζε η ίδια η Ελληνική Δημοκρατία.

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχως ο Βαγγελης παραμελει το μπλογκ & το αφηνει να γινει δοχειο σοσιαλφασιστικων μηνυματων.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ tinker

Η πολιτική δεν είναι φιλοσοφικό εργαστήρι.
Για την αντιστροφή του κλίματος χρειάζονται πολιτικές θέσεις και πολιτική δράση.
Επομένως η 'αναζήτηση της σαφήνειας' ,την οποία θεμιτά και έντιμα επιδιώκεις,οφείλει να αντιστοιχεί σε σαφή τοποθέτηση στα πολιτικά ζητήματα.
Φαντάζεσαι τα κλιμάκια του ΠΑΣΟΚ που εξορμούν σήμερα σ'όλη τη χώρα να αρχίσουν να ομιλούν στις πλατείες,στα καφενεία και στα γραφεία περί αδιαπραγμάτευτων μεθοδολογικών εργαλείων,
διανοίας,σημειολογίας και άλλων τινων;Θα μας πάρουν με τις πέτρες!
Αφού αναγνωρίζεις τον πολιτικό Λόγο που εκφεύγει της αφασίας,
καλό είναι έστω και τώρα να μας τον αποκαλύψεις,για να μην βρισκόμαστε και εμείς στο σκοτάδι.
Ποιος τυφλός άλλωστε δεν θέλει το φως του;
Αν λοιπόν πιστεύεις,σε αντίθεση με τις ακατανόητες για εσένα αντιλήψεις που εκφράστηκαν εδώ,
ότι το εθνικό κράτος μπορεί σήμερα,
το 2008,σε συνθήκες ΟΝΕ και παγκοσμιοποίησης να παίξει τον ρόλο που έπαιζε το 1970,τότε μπορείς να καταθέσεις την άποψή σου αυτή.Και να αναλάβεις ταυτόχρονα και τον κίνδυνο να υποστείς κριτική,ηπιότερη ή και σκληρότερη από αυτήν που εσύ φιλότιμα διατυπώνεις ομιλώντας για παρανοϊκά μορφώματα.
Ξέρεις...η ανέξοδη κριτική στις απόψεις και τις δράσεις των άλλων είναι γοητευτικό σπορ,αλλά -φευ- προσεγγίζει τη Λαζοπούλεια λογική της αρένας που κατά τα λοιπά σε εξοργίζει!Γι αυτό σημείωσα στο προηγούμενο σχόλιο ότι συχνά το Υποκείμενο εκφέρει Λόγο έχοντας την ψευδ(αίσθηση) ότι αφορά μόνο τους άλλους.
Ακόμη,αν θεωρείς ότι το ΠΑΣΟΚ δεν πρέπει επιτέλους να προσδιορίσει τι ακριβώς 'κρατάει' και τι ακριβώς απορρίπτει από την κυβερνητική του θητεία (κάτι που βρίσκεται και σε συμφωνία με το πρόταγμα της 'αναζήτησης της σαφήνειας'...),μπορείς ανεμπόδιστα να το υποστηρίξεις,με κίνδυνο και πάλι να εκτεθείς στην κριτική.
Τα περί κουτσαβακισμών κλπ. τα εκλαμβάνω ως αυτοκριτικές διαπιστώσεις και δεν τα σχολιάζω περαιτέρω .

Φ.

Βασίλης Βλάχος είπε...

Προκαταβολικά δηλώνω: Δεν ξέρω και δε με ενδιαφέρει αν έχει δίκιο ο Τσίπρας ή ο Βγενόπουλος αναφορικά με την αγωγή που κατέθεσε ο επιχειρηματίας εναντίον του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ. Η υπόθεση του ΟΤΕ και των μετοχών της MIG δεν είναι υπόθεση απλή, ούτε πρόσφορη για επιπόλαιες εκτιμήσεις. Θα τα βρούνε οι ...αρμόδιοι αυτά. Η δική μου ένσταση αφορά στον ...συνασπισμό όλων των (κοινοβουλευτικών) πολιτικών κομμάτων αλλά και -περιέργως- όλων των ΜΜΕ εναντίον του επιχειρηματία και υπέρ του Τσίπρα. Δηλαδή, να καταλάβω: Ένας πολιτικός, οιοσδήποτε πολιτικός, κοινοβουλευτικός (με ασυλία) ή όχι, έχει το δικαίωμα να κατηγορεί τον οινδήποτε πολίτη (οσοδήποτε ύποπτος ή πλούσιος ή ενοχλητικός μπορεί αυτός να είναι) για παράνομες πράξεις, οι κατηγορίες αυτές να γίνονται ενώπιον του Ελληνικού Λαού διά του Τύπου και ο θιγόμενος ("κατηγορούμενος") πολίτης δεν έχει το δικαίωμα να στραφεί στην Ελληνική Δικαιοσύνη να αναζητήσει το δίκιο του; Θα τρελλαθούμε, δηλαδή! Ποιος είναι αυτός που απαγορεύει στον οιονδήποτε Έλληνα πολίτη να προσφύγει στα Δικαστήρια για υπόθεσή του; Το Σύνταγμά μας τί ακριβώς λέει;
Παρακαλώ πολύ τον Ευάγγελο να πάρει θέση... Εκτός κι αν υπάρχει σχετική απαγόρευση από τον GAP...

Ανώνυμος είπε...

Υποψιάζομαι ότι η παρουσία του Ε.Β στα blogs, περιορίστηκε σε τυπικές δημοσιέυσεις, γιά τον φόβο των Ιουδαίων.
Αυτή η τακτική, ίσως να είναι βολική, αλλά λειτουργεί σε βάρος της σχέσης του με τους blogers και κατ΄επέκταση όσων πιστεύουν ότι κάτι μπορεί να αλλάξει με την παρουσία του στην πολιτική σκηνή.
Μήπως πρέπει να το ξαναδεί?

Θανασης Λεβαντης είπε...

Αγαπητε
Εαν δεν παρετε το κομμα στα χερια σας , το ΠΑΣΟΚ θα αργηση να δει εξουσια

με τιμη και ευχαριστω για την φιλοξενεια .
Θανασης Λεβαντης

Ανώνυμος είπε...

Παρακολουθήσα με μεγάλο ενδιαφέρον την ομιλία σας στο διήμερο συνέδριο που οργανώσατε, με επιτυχία θα έλεγα.
Ένα απο τα σημεία που έκανε εντύπωση ήταν η προσπάθεια ορισμού της έννοιας του κράτους.Μεταξύ άλλων ορίσατε το κράτος ως : σχέση, έννομη τάξη, διαχειριστή κρίσεων, μέγεθος δημοσίας δαπάνης, διοικητικό μηχανισμό και πολιτικό σύστημα.
Νομίζω πως ο τελευταίος ορισμός είναι και ο πιο χρήσιμός, άρα και ο πιο αξιόλογος.Κι αυτο γιατί εαν δεχθούμε πως στόχος είναι ένα καλύτερο κράτος, δηλαδή ένα βελτιωμένο πολιτικό σύστημα, και την έννοια του κόμματος ως μοχλός μετεξέλιξης της κοινωνίας των πολιτών σε πολιτική κοινωνία, όπως εύστοχα παρατηρησάτε,τότε αφετηρία και συγκοινωνούν δοχείο δεν μπορεί παρά να είναι η ίδια η κοινή γνώμη. Αυτό που λέω ίσως ακούγεται ως κυκλική σκέψη ή ως αυτονόητο.Ένα άλλο κράτος όμως είναι εφικτό, μόνο εαν μια άλλη κοινή γνώμη είναι εφικτή. Οι πολιτικοί είναι αυτοί που με τις δράσεις τους επηρρεάζουν την κοινή γνώμη.Η νομοθεσία απλά θέτει τους κανόνες.Συνεπώς χρειαζόμαστε συντονισμένες δράσεις, όχι μόνο νέους νόμους. Ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

Θα ηταν απολαυστικο νομιζω καποιος να μπορουσε να δει το παρασκηνιο των ασπονδων υποστηρικτων του προεδρου και τις διαβουλευσεις που κανουν αυτη την περιοδο.Νομιζω οτι εσεις που γνωριζετε περισσοτερα θα το απολαμβανετε.

Ανώνυμος είπε...

Ευάγγελε, είσαι σπίτι; Γιατί, σε παίρνω και μιλάει... Μας ξαναβλέπω στην εξουσία μάλλον μόνο αν πάμε στη Χαβάη...

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ είπε...

βενιζελο προχωρα σταθερα.ο κοσμος θελει εναν ανθρωπο σαν κι εσενα με την νοημοσηνη τη δικη σου.ο κοσμος του πασοκ θελει εσενα και πολλοι θα ακολουθησουν.κουραγιο και εισαι ο επομενος προεδρος του πασοκ και πρωθυπουργος!

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ είπε...

δειγμα μεγαλης σοφιας ειναι η υπομονη
ευαγγελε!

Ανώνυμος είπε...

Ο Πρόεδρος λένε θα είναι σε ακινησία για κάποιο χρονικό διάστημα λόγω του ατυχήματός του.

Και ότι είχε αρχίσει να "κινείται"...


κ. Βενιζέλο Καλό Πάσχα.

ShareThis